Hodnotenie výrobkov: Veľmi ochotný predajca. Vyhovie požiadavkám. Odporúčam všetkými desiatimi.
Výrobky:
Hodnotenie výrobkov: Velmi pekne a kvalitne ozdoby na stromcek, ktore vydrzis dlho., krasne zabalene.
Výrobky:
Predajca:
Hodnotenie výrobkov: Pozvánky boli dokonalé, všetko krásne zabalené a pani ich rýchlo vyrobila a odoslala, takže určite odporúčam. Jediné mínus dávam kvôli obálkam, pretože keď som sa ich dotkla hneď na nich boli mastné fľaky aj napriek tomu, že som mala čisté ruky, takže keď som si predstavila ako budú vyzerať, keď ich pošlem poštou a prejdú 100 rukami, tak som ich radšej ani nepoužila. Inak boli aj obálky veľmi krásne :) Asi len odporúčam zmeniť typ papiera na obálky. Takže neváhajte, ak si objednáte pozvanky od tejto predávajúcej, neoľutujete :))
Hodnotenie predajcu: Perfektné :)
Hodnotenie predajcu: Veľmi spokojná, predajca bola naozaj ústretový :)
Hodnotenie výrobkov: Prekrásne pozdravy, veľmi pekne ďakujem! :-) Super rýchle doručenie!
Hodnotenie výrobkov: Krásna drevená obálka, pani splnila všetky moje požiadavky a vo veľmi krátkom čase, za čo jej veľmi pekne ďakujem.
Hodnotenie výrobkov: Som velmi spokojna aj preto som si objednala etikety uz asi 4x :). Presne podla mojich predstav
Hodnotenie predajcu: Bezproblemová komunikacia, som velmi spokojná
Hodnotenie výrobkov: pekný produkt
Hodnotenie predajcu: rýchle dodanie
Hodnotenie výrobkov: Veľmi spokojná
Hodnotenie predajcu: Rýchle dodanie odporúčam
Hodnotenie výrobkov: Krasna práca
Hodnotenie predajcu: Rýchle dodanie, bezproblémová komunikácia, dakujem
Výrobky:
Hodnotenie výrobkov: Krasne vyrobky a rychle dodanie :)
Keď nakupujete od kreatívnej duše, dostávate aj kus srdca, časť z duše, súkromný moment v jej živote, čas, ktorý vložila do niečoho, čomu verí a skutočne miluje, čosi, čo naozaj stálo za ten strach a pochybnosti, niečo, čo mení život na čosi živé. ♥♥
♥ Ďakujeme ♥ vám všetkým za vašu priazeň a množstvo objednávok, z ktorých sa veľmi tešíme. Ak si objednávate veci na konkrétny dátum, píšte ho prosím do objednávky. Ak potrebujete niečo skôr ako cca 2 týždne, informujte sa prosím, či konkrétnu vec vieme skôr vyrobiť.
♥ POZOR!!!
Ak je objednávka už vytvorená a potvrdená, nedá sa meniť ani pridávať, treba si vytvoriť novú aj s ďalším poštovným.
♥ ZADANIE TEXTU NA PRODUKT
Milí zákazníci, čítajte si prosím popisy k produktom :O) Hlavne ak si objednávate produkty do ktorých sa zadávajú vaše údaje, píšte ich do poznámky k objednávke, všetky veci v tomto obchode aj vyrábam takže nie som stále pri PC, odpisujem ráno alebo večer, cez deň som v dielni. Vlastné texty, ktoré si zadáte do produktov musia byť gramaticky správne, za prípadné chyby nenesieme zodpovednosť.
Ak do poznámky k objednávke pri zadávaní údajov vyslovene neuvediete že sa z produktu má niektorý text vymazať, bude produkt vyrobený tak ako je na fotke.
♥ OZNÁMENIA A TLAČOVINY
Návrh vytvárame až po uskutočnení objednávky.
Po potvrdení objednávky v nej nieje možné meniť počty ks a je potrebné vytvoriť si ďalšiu objednávku.
Pred tlačou vždy posielame náhľady na kontrolu.
Keď si náhľad odsúhlasíte s gramatickými chybami, za tieto už my nezodpovedáme, a preto Vám nebude uznaná reklamácia.
♥ TEXTY K OZNÁMENIAM
Prosím uveďte do poznámky objednávky (v košíku) alebo do správy.
Menu a menný zoznam hostí uveďte v exceli odošlite ako prílohu do správy.
♥ DOBA DODANIA
Pri produktoch je aj orientačná doba výroby. Ak výrobok bude potrebovať grafické úpravy, podľa zložitosti úprav môže mať predĺženú dobu dodania a môže byť účtovaný poplatok za spracovanie grafiky.
♥ Odber oznámení je možný od 20ks! (z jedného druhu/nápisu)
♥ Odber etikiet je možný od 10ks! (z jedného druhu/nápisu)
♥ BALÍČKY POSIELAME 2-3x za týždeň. Ak niečo potrebujete rýchlo zadajte si ako doručenie KURIÉRA. Packetu zanášame do zberne 2x za týždeň!
V prípade nesprávne zadanej adresy alebo neprebratia balíka je balík odoslaný kuriérom späť k nám a preto je opätovné zaslanie balíka spoplatnené novým poštovným.
♥ REKLAMÁCIA POŠKODENÝCH BALÍKOV
Pri preberaní balíka si dôkladne skontrolujte či nieje poškodený/pokrčený. Ak je poškodený treba ho reklamovať hneď u kuriéra - spísať reklamačný protokol.
Ak si takýto poškodený balíček prevezmete a reklamáciu budete chcieť riešiť u nás, nebude vám uznaná nakoľko zodpovednosť za prepravu a doručenie nepoškodeného balíka preberá dopravca GLS, pretože sú balíky poistené.
Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.
© SAShE.sk 2009 - 2024