Domov » Žurnál+ » Autor: Mima Marková

Žurnál+

Nosiť háčkované vecičky? Z višne som spadla? (+foto)

Mima M. » 2011-06-30 23:41:13 /  100 komentárov / 84 lajkov / 3919x zobrazený

V poslednej dobe nachádzam žurnáliky ohľadom háčkovaných vecičiek, že tu na Slovensku sa veľmi nepredávajú...

Je to skutočne pravda? Nevieme patrične doceniť prácu šikovných rúk? Naozaj sa vám háčkované vecičky nepáčia?

Tak ja som asi spadla z višne!!

Považujem sa za mladú (veď aj som!), snáď aj trochu trendy, milujem novoty, no aj hodnoty. A tými sú pre mňa napríklad aj háčkované vecičky.

Pohrabala som sa trošku v mojich aktuálnych fotkách (nemajú viac ako rok) a vua láááá, nech sa páči!
 


Toto je moja malá cestou na pravidelnú kontrolu do nemocnice. Túto čiapočku sme dostali od kamarátky maminky, ktorej sestra tieto naozaj vkusné čiapočky háčkuje dňami a nocami. Prečo? Lebo je po nich taký dopyt.


Toto je môj kočik s mojím spiacim bábätkom. A aha ho! Čo je to tam prehodené? Háčkovaný prehoz. Napadlo by vás to? Mňa teda nie! Za tento kúsok vďačím mojej švagrinke, tá si ho zaželala a moja mamina jej ho uháčkovala. Nepýtajte sa ma, ako dlho jej to trvalo, ale momentálne je to najžiadanejší kúsok, ktorý sa dedí. Neviem si ho vynachváliť, lebo tak vytváram malej súkromie do dnes, chránim ju pred hmyzom a poprípade jej ho prehadzujem na nôžky.



Toto je zase moje dieťa na minuloročnej dovolenke pri mori. Áno a znova v háčkovanom. Mala som fialovo oranžové plavky, takže sme spolu ladili. :-) Hlávku mala chránenú a telíčko jej pekne cez dieročky dýchalo...

Tak spejem k názoru, že háčkované vecičky si či už kupujeme alebo dostávame, nosíme aj my na Slovensku. No myslím si, že záleží na ich prevedení, funkčnosti, dizajne, ako nakoniec pri všetkých výrobkoch. :-) Tak vám všetkým háčkujúcim želám veľa nádherných nápadov, až takých, aby nám tu sánky padali a aby sme všetci po vašich kúskoch aj napriek cene túžili...

 

z višne spadnutá Mima

 

Komentáre

mi1304 Super zurnalik, k veci... :-) Zboznujem hackovane a pletene veci... zial velmi tazko dostupne... Kolegynka z prace to nahana po zahranici, tiez je hackomaniacka.. :-(

2011-06-30 23:46:38

ZinaZita jeeej krásne trendy bábo!!!

2011-06-30 23:49:30

EmmaH Tie háčkované vecičky sú úžasné. Takáto handmade kvalita i dizajn v jednom je dnes naozaj ťažko dostupná. Krásny žurnál.

2011-07-01 00:01:00

lubacreate a mamička nenosí? Že deti znesú, je známe, ale čo slovenská či česká žena sama pre seba, nie pre dieťa, ktoré musí poslúchať?

2011-07-01 00:05:29

miramar Mamička má smolu. :-( Babička odmieta háčkovať na slonov!! :-D Ale myslím si, že aj to je dosť veľa, lebo dieťa odzrkadľuje vkus svojich rodičov!!! A hlavne, chodí všade so mnou = je mojou súčasťou! Takže to je akoby som ja nosila. :-))

2011-07-01 00:11:07

MiraKarelova neviem...čítala som aj žurnály predtým...hej ak dostaneme - tak sa znosí. Nikto nenapísal - hrozne sa mi to páči tak som dala malej urobiť toto a toto...a našetrila som na to. ešte tak tie čiapky a možno šatky...si mamička dovolí, alebo niekto si dovolí . ten prehoz je nádherný a silne pochybujem, že by si ho niekto len tak dovolil - aj keby slintal. (inak mimochodom, ja by som pri ňom slintala...)

2011-07-01 00:12:27

lubacreate mňa priam zbožňovali za vyšité a vyháčkované krstné košieľky, čapičky a perinky či vankúšiky- jój , aká sláva - poľná tráva :)))- bolo do daru, čoby nie?

2011-07-01 00:33:48

Petula háá ten prehoze je boží :))) jako kočárkovací dítko už nemáme, ale to by byl i dobrej pléd :)))) paráda ... fuuuu ... asi si pudu cestú dom kúpit nejakú vlnu :)

2011-07-01 06:09:16

miramar Ešte raz, podľa môjho názoru ľudia kúpia aj drahé a pracné vecičky, len záleži od ich dizajnu, prevedenia a dokonca i nafotenia. :-)

Dovolím si hodiť link na sveter za 300,- €!!!

http://www.sashe.sk/IngK/detail/origo-svetrosko-2

Chce to "len" nápad. :-))

2011-07-01 08:38:19

lubacreate ale kúpia, pravda je. Ty by si kúpila tie oranžové šatky a čapičku alebo pléd? Za koľko?

2011-07-01 08:44:34

moneki ten prehoz je prekrasny, uplne genialny! a babulka kraaasna :-)

2011-07-01 08:45:38

miramar Áno, kúpila by som a za koľko? Koľko by napísala predávajúca. :-) Rešpektujem a nezjednávam. :-)) A viem, aké to je pracné, lebo sama pracne vyrábam.

Ďakujem, ten prehoz zbožňujem a aj to bábo! :-D

2011-07-01 08:54:31

lubacreate Skúsim veriť, že je to tak a spomedzi 100000 veciek by si si vybrala práve tie aj ich kúpila. Rozmýšľam nad cenou plédu, , do nemoty ten istý vzor robiť je namáhavé(osobne to nemám rada). 79 eur, 129 eur?

2011-07-01 08:56:49

ilja26 Ja by som kupila, nielen pre deticky... zial v mojej cenovej skupine - rucne robene vecicky maju svoju hodnotu... Ved IngK robi nadherne veci mne cenovo nie dostupne, ale to neznamena ze to nepreda... Jednoducho dokaz, ze hackovane a rucne robene vyrobky maju svoje umiestnenie aj na slovenskom trhu a u slovenskej zeny...

2011-07-01 08:57:16

ilja26 Prepacte na vysvetlenie tu Busova manzelka... :-) manzel hackovane nenosi ... :-)

2011-07-01 08:59:28

QuiltDesign krasa, nevieme co vyrabas, tak tazko povedat, ze ci by sme si to kupili, predavas aj na sashe? Miramar ma pravdu, chce to napad, vela ludi strikuje a hackuje ako v 80-tych rokoch, ale napr. IngK nestiha vyrabat....

2011-07-01 08:59:33

Veve tie veci sú úžasné, ale pravdu má aj krasakreativna...ten prehoz je podla mňa strašne drahý, ked si predstavím, koľko hodín práce na neho padlo....a neviem či by sa našiel niekto, kto by ho kúpil, to slovenská žena (mamička na materskej) si radšej ušije niečo zo záclony, alebo prehodí plienku :(. Tak to bohužial robím aj ja...keby mi ho niekto dal, to by bolo iné :). Táto dečka je podľa mňa a podľa mnohých ďalších tiež úžasná, ale veľa ľudí si ju zatiaľ nekúpilo :(.

http://www.sashe.sk/krata/detail/hackovana-decka-pre-babatka

2011-07-01 09:00:36

Petula no je pravda, že na sveter za 300 by som fondy nemala, to by ma doma zabili pomalou a krutou smrťou ... :)))) a vynadali mi, že či si to sama neviem uháklovať ... jelikož si svetre pletiem sama od útlej mladosti ak am chytí túžbapo niečom takom :))) ale uznávam, že je s tým tolkej roboty, že to proste tá cena tak nejako vyšplhá no ... to je ťažko, bohaté to moc nescú a tie, čo by to aj kúpili, tak na to vlastne ani moc nemajú no ... hm ...

to je fakt komplikovaté ...

2011-07-01 09:00:54

miramar Keď si neľutujem kúpiť slnečné okuliare za 80,- €, lebo sa mi hodia a momentálne na nich mám, tak rada kúpim niečo praktické, pekné a využiteľné za viac peňazí aj pre moje dieťa. :-) NAOZAJ!!!

2011-07-01 09:02:29

lubacreate Nechcem robiť reklamu ani antireklamu, ale mne sa tu páči iná poctivá ručná práca ako tie svetríky, všetkého veľa škodí - páčia sa mi vymakané veci od tyamy, napríklad, originály a veľmi nositeľné vecky od gabul, jemná elegancia pre deti od vikvik, neskutočne premakané frivolitky od hotarubi, čo už hovoriť o krásnej jemnej tvorbe BuNadruhu no a nehovorím o precíznej Michellle, klasike od Miny teraz nahodila krásne nafotené náušky jedna kočka, nepamätám si meno, LucyHudec tu mala neskutočný nákrčník... nestíham si na všetkých spomenúť, kreativka,...a tak.

No a je obrovský rozdiel robiť malé precízne zvieratká alebo robiť tenkou nitkou a rozdiel nahrubo štrikované svetre hrubou niťou.

V každom prípade, nápady a nekonvenčné veci sú fajn, ako i klasika. Taká frivolitka ma vždy zloží, to je kúsok, ktorý sa nezabúda...dúfam, že nejaké pribudnú.

2011-07-01 09:05:41

moneki ja uz mam deti dokocikovane, ale keby som mala pristup k takym prehozom / deckam, ked boli babatka, urcite by som cca tych 30 eur (ako v linku od Veve) dala. Aj 40. tych 79 ci 129 sa mi zda vela.

2011-07-01 09:06:25

lubacreate aha, ripka sa mi tiež páči, originálne nápady má.

2011-07-01 09:08:14

miramar moneki, deťom čipka pristane, že? :-))

2011-07-01 09:08:59

mina Dobrý žurnál, pekné foto. Nemyslím si, že háčkované veci sa nenosia, skôr je to o tom nedocenení, lebo sú to naozaj hodiny práce, len ... to už súvisí s niečím iným ...

2011-07-01 09:09:27

moneki miramar, ja mam chalanov, tak na hackovane ciapky velmi nepozeram, kedze chlapcenske hackovane sa mi nepacia, ale dievcatka u v nich rozkosne :-)

2011-07-01 09:12:02

miramar QuiltDesign , to sa asi nedozvieme, len útržkovito:

http://www.sashe.sk/krasakreativna/journal/no-a-bala-som-sa

2011-07-01 09:12:09

david93 no jo, zase lamentárium...

2011-07-01 09:13:00

mi1304 ....zarazilo ma... nedovolila by som si vo svojom zivote hodnotit, ktora praca je tazsia, zlozitejsia, poctivejsia.... ktora sa mi subjektivne paci ano vyjadrim... Je na vyrobcovi ako ohodnoti svoj CAS, NAMAHU, NAKLADY... a to ci to niekto kupi je zase na kupujucom...

2011-07-01 09:13:24

simma15.o Pekný článok, ktorý ukázal ľuďom, ktorí si myslia, že háčkované veci sú out, že je to práve naopak.

2011-07-01 09:15:33

miramar simma15.o , presne o TO mi išlo!!!! :-) Ďakujem!

2011-07-01 09:16:44

lubacreate miramar, teší ma tvoja zvedavosť aj to že si ma všímaš, ďakujem.

K tvojej zvedavosti snáď len toľko: naozaj som tu mala veci. Bohužiaľ, ty si tu nebola. A keďže nie si určite môj zákazník, tak nevidím žiaden dôvod posielať ti fotky či linky. Kto vie, ten vie, a ak budem predávať, budeš aj ty vedieť.

2011-07-01 09:17:22

lubacreate mi1304 ja pletiem a viem ten čas zrátať, preto si dovolím povedať niečoo čase či peniazoch. Na druhej strane, tie najväčšie očká na tej najväčšej ihlici a najhrubšom materiáli dokážu mať tiež umeleckú hodnotu. Tú si stanoví autor.

2011-07-01 09:19:22

miramar krasakreativna, to nie je veľmi správny prístup k potencionálnej kupujúcej.... :-/

2011-07-01 09:19:25

mina david93, však si už niečo objednaj - u mňa si chlapci objednávajú rasta čiapky, napríklad. /Lebo si naozaj budem myslieť, že tu plníš funkciu "diskótekovej go-go tanečnice, čo už, aj takí musia byť/. Velikánsky smajlík, samozrejme.

2011-07-01 09:22:52

lubacreate neblázni, veď tvrdíš, že keď sa ti niečo páči, nepozeráš na nič :)))

2011-07-01 09:23:22

Petula miramar :) klííd, kráskakreativní na to de vod lesa ... a v lese je fajn, trochu je to divoké, ale no a?

2011-07-01 09:24:54

miramar Petula , ale keď niekto tak prekrúca.... :-(

2011-07-01 09:25:44

koralix hackovane veci su take romanticke.

2011-07-01 09:26:16

david93 mina, keby si bola predavačka v obchode tak len kvôli tebe by som tam nechodil, ako ty dokážeš uraziť potencionálneho zákazníka to jeaž na neuverenie

a nakupoval som tu veci pre polovičku, rasta nie je môj štýl

2011-07-01 09:27:17

lubacreate ale splnilo sa mi tajné prianie: znova rozvírené vody o háčkovaní ako remesle. Tak pridajte aj informácie, ktoré majú historickú či inú hodnotu.

To by sa mi fakt rátalo.

Napríklad staré fotky a tak, to sa mi páči, cítim úprimný záujem )) techniky, vzory, super... ako o fime či živici. Aha, zabudla som SiuDesign má zaujímavé vecky.

2011-07-01 09:27:59

QuiltDesign .... dnes je u mna den na lamentovanie :), david93, su prazdniny, deti doma, dlho som spala, dnes si dam oddych, juuuuj super, uz len trochu zalalmentovat si :), prirodzena zenska vlastnost, tak preco nie :)))))..... ale co som to vlastne chcela, aha!!!, ze na gabul som total zabudla, ma uzasne vecicky a tiez hackuje a predava, ale je to zo SUCASTNOSTI, je to moderne a originalne :) a na jej nakrnik sa chystam uz davno, a vsak na tenkej nitke nikto netrva, nemusi byt

2011-07-01 09:29:19

lubacreate Pomer predaných háčkovaných vecí a pomer predaných zalievaných živíc či fima čo sa týka predajnosti je preveľmi zaujímavý. Určite svedčí o veľkom záujme o háčkovanie a ich žiadanosť :))

2011-07-01 09:30:02

Petula mne sa ani nezdá, krasakreativní tu už nepredáva lebo tu proste nenašla miesto, kde by niekto ocenil,

že šaty, na ktorých maká mesiac sa holt nedajú predať za 100 eur ... v reále každý chce 1000 EUR nástupný plat za fixných 8 hodin denne v teple (to je teplý fakt) u zamestnávateľa, ktorý radšej nech ani nie je moc náročný, lebo by chceli viacej - a keď na niečo necháš 100 hodín práce ... tak sa divia - 400 EUR? si sa zbláznila? :))) on sa človek niekedy potrebuje dobiť a každý na to máme svoj dôvod, násjť odpovede, rpečo rpáve toto robím? Prečo práve robím toto za nič? Prečo toto robím, keď nepredám skoro nič? Je chyba vo mne? JE chyba v okolí? je niekde chyba, keď baba nehcá za kabelku pol výplaty niekde v shopiing parku a moj tovar, ktorý je len jeden jedinký originálny - nejde? tak obracia, prevracia slová, otázky, vety ... ja by som v tom nevidela ani nič osobné, ani nič zlé ... ale ani prekrútené

Asi su divná

uznám sama, že proste by som 300 - 400 EUR za takúto vec nedala, bo na ňu proste nemám a musím sa minúť ... mám iné priority a keď chcem niečo iné, musím vziať do ruky ihlice a trápiť sa sama ... treba i pol roka ... sebe si to platiť nemusím :)) i keď to teda neumím až tak profi no :)

2011-07-01 09:34:11

Petula ale myslím, žýe sú ženy, ktoré si to dovoliť môžu, otázka je stáel rovnaká - chcú? Má to šancu? Určite má, ale nepôjde to asi tak masovo ako u šperkov, čovek môže mať aj plnú krabicu rčne robených pšerkov po trochách ... ale na plnú skriňu ručne pletených a háčkovaných vecí ... to sce bohatého manžela, výhru v lotérii, supr dobrý džob, alebo aspoň dedičstvo po tetinke :)

2011-07-01 09:37:31

lubacreate :))

Vieš Petula ideš na to dobre, mňa zaujíma tvorivý proces ako taký so všetkými pochodmi a mám ešte ako bonus hobby. Naozaj robím veci ktoré sú obyčajné, malé a aj niekedy milé, a potom len pre milovníka, žiadna masovka. Nositeľné čiapky som robila od roku 1998 a točiť stále odľava doprava ako arabský pisár sa mi už nechce (okopírovala som čiapky z arabskej mužskej a pridala im zúbky), mám ich na celý život dosť, eroticky ma uspokojí jedna úletová za rok. Ale úletová. A nejaké dve iné, aby sa nepovedalo.

2011-07-01 09:41:22

mina No, david93, kedysi som nemala k tomu ďaleko, takej menšej obchodnej sieti som kedysi dokonca aj "šéfovala" - a predstav si, keď som sa v rámci nejakej promo akcie postavila "na plac" a ponúkala, predalo sa toho oveľa viac ako obyčajne /pomocou čoraz dokonalejšej IT sú predajné štatistiky úplne presné/.

2011-07-01 09:43:43

Petula Dobre? právježe ne :) nemám ani supr džob, ani bohatého chlapa, ani tetičku s kontem, kerá by mjela 90 rokú a 40 horečky :)))) tak jak dobre? :)))) noooo ... ?

nic moc veru ... a nehanťe odlava doprava, já sem sa dál než k síťofkám a čepicám u háčkováňá nedostala :)))) já rači jehlice už keď :)))

2011-07-01 09:49:20

lubacreate miramar, tu na Sashe je jedna kočka, ktorá mi pomáhala a tých čapíc narobila hooodne veľa - a popredávali sa. Predstav si. Nie každý vypisuje ako ja či ty.

2011-07-01 09:50:57

Shollie jujmten prehoz na kociarik je svetovy,keby bola tvoja mamina na sashe,slo by to na dracku:D

2011-07-01 09:53:19

L_L_S omg, veď buďte trochu nad vecou, prosím!

milý žurnál, neháčkujem a tiež to tak vnímam, a mám pár kúskov aj pre seba, nosím ich rada, lebo som si ich dala urobiť podľa vlastnej predstavy a vždy sa našiel niekto milý, kto mi ich uháčkoval (aj tu na sashe..)

toto malo asi byť motivačné a pozitívne a nie dôvod na nariekanie a sťažnosti a oceňovanie....pekný deň

2011-07-01 10:15:51

lubacreate Nosiť háčkované veci?

Zatiaľ nevidím foto nosenia háčkovancov u dospelých, iba deti. A tie sa k tomu nevedia vyjadriť. Za tých 100 ľudí ktorí majú háčkovanú módu radi, som rada ja, teší ma to.

"V poslednej dobe nachádzam žurnáliky ohľadom háčkovaných vecičiek, že tu na Slovensku sa veľmi nepredávajú... "

...a je to tak. V každom obchode s ručnými či ľudovými prácami ti to, milá miramar, potvrdia.

2011-07-01 10:19:03

lubacreate L_L_S tento článok je reakciou na moje články, ktoré mali byť motivačné...

2011-07-01 10:21:47

QuiltDesign krasa, tak rob iba pre deti, ked mas ten pocit a hotovo :) ked som robila patchwork, tak to bolo tiez podobne tazke, vsetci mi vraveli, ze kto si toto uz len kupi, ale nikdy by mi nenapadlo sa stazovat, ze patchwork sa nepredava, snazila som sa zo seba vydolovat nieco, co by sa predalo, pretoze ja potrebujem odozvu z druhej strany. A predala som nakoniec viac velkych a drahych prehozov, ako by som si kedy pomyslela, chce to len pracovat, rozmyslat a robit si meno.... Dokonca este aj dnes sa ludia pytaju, ci im neusijem nejaku deku...

2011-07-01 10:31:01

ololo Bože, no tak nie je teraz móda na háčkované... 70-te roky už sú za nami, hippie móda už len milé retro, proste hromadný nákup háčkovaných topov si nik nevydupe ani keby napísal 1200 žurnálov ,) Pred časom návrháry svetového mena mali modely z ručne robených pletenín, u nás sa to nejak neujalo, zrejme aj preto, že ponuka priadzí sa roky mení len čiastočne. Plus naše štrikovačky domáce zaspali na Verene z 99-teho :)))

2011-07-01 10:44:16

lubacreate Quilt. patchwork je srdcovka, aj ja mám doma.o raz nechápem, ako môže mať niekto takú trpezlivosť. Výsledok je úchvatný. Napísala som rukopis beletriu, a dala som tam niečo o patchworkovej deke, to vyhodili, že to nikoho nezaujíma , tak som to strčila do šuplíka, tú deku tam musím mať, patrí do príbehu. Tak o 10 rokov sa k tomu vrátim...

ololo, móda na háčkované JE. A to masová a na háčkovacích strojoch máš všade rovnaké "dizajny"- a tie topy sa nosia, to hovorím vážne. Za pár faciek, z Číny, alebo z ateliéru (možno)?

ololo, tvoja omama tiež háčkovance na Sashenepredáva- možno si naštvaná? tak krič!

Možno si si všimla, že sa zaujímam o POSTOJE ľudí.

2011-07-01 10:49:50

majulienka Koľko ľudí, toľko chuti... a peňaženku máme tiež všetci inú!!

Ja by som si napríklad háčkovanú vec nekúpila a ani pre svoju dcéru, pretože sa mi to nepáči. Ale ako vravím koľko ľudí.....

2011-07-01 10:53:20

lubacreate Výsledok tejto diskusie? Autorka DOSTALA háčkované, odfotila milé dieťa v háčkovanom, čo nie je dôkaz, že by to kúpila.

A tak: áno, ak háčkované, tak si treba nájsť "svojho zákazníka".

O tom píšem vo svojom žurnáli, na ktorý miramar takto reaguje.

A budem v ďalších. Čítať prosím naozaj len záujemcov o to, čo píšem.

2011-07-01 10:54:12

mi1304 Vysledok... subjektivny krasakreativna...

...vobec z toho nemam rovnaky pocit a myslim, ze toto vobec nebolo cielom autorky teeeeeda aspon ja som to tak nepochopila... a citala som vasu vojnu... napodiv vsetky komentare mina-lucilak-krasakreativna.... ??!

myslim, ze je dobre citat aj nazory ostatnych... a naozaj nech citaju len ZAUJEMCOVIA ???

Tak o com to tu damy /a pan/ tocite ???

A zakaznik je kde ???

2011-07-01 11:07:06

QuiltDesign No ale o to ide krasa, ja som patchwork nestrcila do suplika, ale sama sebe som dokazala, ze patchwork niekoho zaujima..... Myslim, ze tebe ide asi o to, ze klasicke typy hackovancov sa nepredavaju ale tebe sa pacia, ale o tom je cele sashe - hladat nove formy a napady, nie klasika, v comkolvek a akekolvek, preto sem ludia chodia. Je to aj v mojom kabelkovom obchode, neprinesiem 2-3 tyzdne novinku a proste uz nepredavam, je to tak, zakaznicky cakaju stale nieco nove :) .... a ide uz len o to, ci to cloveka takto bavi, alebo nie :)

2011-07-01 11:07:12

lubacreate mi1304

zákazník je čiernou farbou.

Ja tu nakupujem a píšem žurnál o svojom zákazníkovi. To je schíííza, čo?

2011-07-01 11:13:42

lubacreate Quilt, máš pravdu, o zákazníka sa treba starať. To je to, o čo ide, v konečnom dôsledku všetka tvorivosť je v háji, ak nie je spätná väzba, a nakoľko si na PREDAJNOM portáli, je spätnou väzbou predaj.

Ale medzitým mi vyšli dve iné knihy, neboj, všetko raz dozrie.

2011-07-01 11:15:16

lubacreate Mne sa práve klasika, teda osobne, páči na pohľad, snáď sa i ku mne hodí, ale rada robím niečo úplne iné, neklasické.

Urobila som dve krásne vesty kardigany. Viseli - podržte sa, 8 rokov v obchode. Za svoju cenu.

No a keď som ich dala do výpredaja za 10 euro, lebo to už je o ničom, ak visia, leteli preč ani cenovka sa nestihla zmeniť. Tá teta šla po nich dlho,...ale nekúpila. Až za 10 euro.

No, a že nekupujú? Jak lusk! A tak to je. AK by som dala veci pod ich morálnu hodnotu, niet po nich chýru.

2011-07-01 11:18:54

ololo Krasa, teraz si ma pobavila :)) Mutti je na dôchodcu, celý internet má na háku a ja k mám naštvaniu ozaj ďaleko. Ty zaplietaš témy marketing, normohodina a naše ženy nekupujú hádam ku každej téme čo sa v žurnáloch vyskytne, tak neviem prečo Ti ja pripadám naštvaná? :))) Ok, háčkované topy,sukienky a opalovačky sa nosia, ale asi niekde tajne, nejaké sekty to budú, lebo ja som babu v háčkovanom okrem zimného obdobia nestretla. A čapicu od Gabul mám tiež ,)

2011-07-01 11:32:23

Petula ľudia moji, ja tedajako zírám, kde žijete? jako neni to zrovna časté, ale prečo zrovna sekty- napr včera tu jedna pani mala úžasný biely háčkovaný topík na sebe a u lekárky som stretla kočku mladú s háčkovanou kabelou a to len včera v rámci doobedia (potom som bola doma a s chlapmi na pive a neskôr na dvore a doma, tak tam som mohla pozerať tak mačke pod chvost

Prečo zrovna sekty?

2011-07-01 11:39:13

Petula hromadný predaj? ja osm myslela, že toto tu nba SASHTE nei je o hromadnom predaji? pretože ak to nastane, už to veru nebude moc originálne ...

2011-07-01 11:41:15

lucilak Mala vyzera uzasne! Posielam pusinku :*!

Mas stastie, ze si taketo mozez dat urobit- Ty vies uzasne skombinovat farby a vymysliet dizajn a Tvoja mamka to vie zrealizovat PRESNE podla Tvojich predstav- ste zohrana dvojka.

A chcem sa podakovat, ze u nas kupujete material na vyrobu tychto krasotiniek! :*

Prajem vsetkym krasny julovy dnik!

2011-07-01 11:46:26

ololo_galant Petula... žeby to bola taká nadsázka, ktorú netreba brať nijak smrteľne vážne?! ,) A pekný deň veru.

2011-07-01 11:59:31

Petula len sa divím no :)))) kasta ňetko .. to človjek už neví, co brta vážne a co nevážne

2011-07-01 12:03:23

lubacreate ololo, a ty si odkial, prosim ta?

2011-07-01 12:14:58

lubacreate nepresvedčíte ani sami seba baby, nieto mňa.

Hádajte sa, kapusta kel a višne olalá

2011-07-01 12:30:36

Domiii chutnucke babatko, v tej oranzovej je nadherna!! :) uplne skvele to vyzera

2011-07-01 12:35:27

ololo_galant Krasa, no v krojoch tu už pár rokov nechodíme :) Trochu sa nerozumieme, háčkované doplnky, kabelky, čapice, nákrčníky, plédo-šálo-neviemčo áno. Ale háčkovaný odev ako taký je momentálne pasé. A nepresvedčila ma ani tá Petulou videná dáma, ani moja zákazníčka ktorá má asi pätoro krásnych háčkovaných šiat :)) Ja proti nim nič nemám, len to, že vývoj nešiel s dobou, že keď sa mám hoc na Fleri ,) prehrabať cez haldu obludností k niečomu čo stojí za to, tak to vzdám. Keby: sa to nosilo /rozumej bolo trendové/, keby naše ženy mali k dispozícii toľko peňazí ako rakúske, keby dobré meno nekazili tvorilky s prebujnelou fantáziou a vkusom orangutana, keby... bolo by to možno iné ,)

http://modnipeklo.cz/2011/06/najdi-pet-rozdilu/

2011-07-01 13:01:21

Petula fčíl mi rotzum lehel, a tak nevím, proč jít do extrémú je tu hobby, ale budiž ... milujte sa a množte sa :) a choďte hlavne v tom, v čom sa cítite dobre :)))

nervy moje

2011-07-01 13:09:39

ruzovy_plameniak ololo, ten link na modni peklo ma dostal :DDD ale myslim ze to cele naozaj pekne vystihuje. "Ne každá ruční práce je automaticky klenot, který by měl být zachován pro příští generace."

z tých pravých obrázkov by som si na seba dala kľudne všetko, z tých ľavých...ech...

2011-07-01 13:13:00

lubacreate ololo, nepodceňuj vkus, naozaj niektoré (šialené aj pre mňa) veci idú.

Ja mám jednu zákazníčku z Michaloviec, učiteľka, ktorá do zodrania nosí moje veci a mám doma kopu vlny čo zase poslala. Má tak zvláštny vkus a robím jej také veci, že nechápem, ako v tom chodí.

A to musím háčkovať v ukaviciach, niektoré vlny mi od istej doby rozodierajú kožu.

2011-07-01 13:22:12

lubacreate a - práve moletné ženy ocenia kretívne kúsky, by si sa čudovala. Problém je v tom, že na tú veľkosť a prácu to chcú bohužiaľ- veľmi veľmi lacno.

A A O TOM TO JE.

Chceli by, ale nechcú vidieť prácu a cenu a normohodinu práce.

My ropzprávame iným jazykom, či nie? Je rozdiel háčkovaný nákrčník z hrubej vlny za 17 evri a tenučký úlet z hovábnej nite.

2011-07-01 13:24:37

ekodeli prekraasne, dakujem mimka :} :} :}

2011-07-01 13:42:36

lubacreate Rada by som uverila miramar a ak si objedná jej ten oranžový hábit aj čiapku uháčkujem (za cenu normohodín práce, ovšem) - pod podmienkou, že naozaj padla z višne a bude to verejne nosiť.

Milé fotky detičiek predávajú. Aj to je o marketingu.

2011-07-01 14:20:32

teta Zjavne tu niektoré osoby majú "šikovnejší jazyk", než RUKY. Skúste sa konečne prezentovať aj niečim reálnym a nie len rečami! A prestaňte už konečne prekrúcať pointy žurnálov!!!

2011-07-01 16:18:49

mina ololo, obklopená módou som vyrastala, aj za minulého režimu mi príbuzní /ktorí mali tú možnosť/ nosili časopisy z celého sveta - odvtedy prešlo niekoľko desaťročí a dnes by som si nedovolila povedať, čo je out a čo in - lebo to podstatné, čo sa na móde zmenilo je, že už nediktuje.

Ak by sa Ti predchádzajúce zdalo málo zrozumiteľné, skús v domácom archíve pohľadať napr. fotografie zo 70-tych rokov, ak sa nemýlim - bolo jedno či má pani 50 alebo 150 kíl - všetky nosili minisukne ... atď.

Na "módnipeklo" tiež občas zablúdim a rada sa pobavím, ale nemyslím si, že tá baba, čo to píše má patent na "absolútny vkus" /pre nezainteresovaných "modnipeklo" je kritický web o móde/.

Á teta, dobre že Ťa tu vidím, škoda, že si mi neodpovedala na súkromnú otázku, reagujúcu na Tvoju veľavravnú verejnú poznámku ... .

2011-07-01 18:07:06

mina A lucilak - nebolo v tom Tvojom príspevku obsiahnuté to, čomu sa hovorí "skrytá reklama" ?

2011-07-01 18:08:50

InTa prehrabala som háčkované vecičky na sashe, podarilo sa mi vytvoriť kolekciu "poviem to háčikom...", ale musím uznať, že je ťažké skĺbiť starú techniku s moderným dizajnom

2011-07-01 18:29:21

ololo_galant Mina, z čoho asi tak uvažuješ, že by mi Tvoja myšlienka mala pripadať málo zrozumiteľná? Že s ňou nesúhlasím? Módne je to, čo stretávam na uliciach a, že je móda pestrá neznamená, že do nej spadá všetko. Proste sú veci ktoré na seba ľudia nedávajú, ako krimplenové nohavice... a iné. Otázku , či je to pre Teba zrozumiteľné si odpustím nie je to môj štýl ,) Neberiem Ti názor, netvrdím, že MP je kalich múdrosti, ale tá baba sa minimálne kvalite rozumie a uvažuje triezvo, nie cez ružové okuliare tvorivého ošiaľu.

2011-07-01 18:52:13

lubacreate ololo, to čo je pre nás neúnosné, je inde hitovka. Naopak, čo je u nás únosné, môže byť inde vnímané inak. Je to stále len o kultúrach a ľuďoch.

Dala som do môjho žurnálu Afro módu. Ver mi, stretneš sa s ňou na zaujímavých miestach. Možno sa to zdá divné, ale je to tak. No a dnes nosíme veci, ktoré sú zložením horšie ako krimplen. Tie rifľové, kvázi, legíny, to je? Alebo legíny s krajkou, ktoré boli hitom osemdesiatych- to sa tiež nosí. Bedráče majú pôvod kde? Kedysi boli ženy štíhle a sekli im, ba i Raquel Welch sekli, dnes ich nosia dievčence...aáách... mne sa ráta Františka z Blesku, ako sa na ňu pozriem, hneď mám náladu!

2011-07-01 19:07:53

ololo_galant Ale potom buďme tolerantní, uvedomme si, že sme "inde" a nenapádajme slovenské ženy, že sú zlé lebo to nenosia. Súhlasím, že kultúra odievania išla do čerta, tá myšlienka, že každá si môže dovoliť hocičo je zcestná a legíny s krajkou boli hnusné už vtedy keď tu boli prvý raz :)) Ale cesta k zmene nevedie pod a nadprahovými útokmi... Veci z YT sú nádherné, na pekných ženách, na dobrých fotkách, z kvalitných priadzí. Idem na Fler a prechádza mi zrak na 6-tej stránke to vzdávam. Dopyt pokulháva a ponuka miesto toho aby motivovala, tak to zadupe už úplne.

2011-07-01 19:31:14

mina Ale no, ololo galant, však sa hneď neurážaj, nemyslela som to zle, skôr sebakriticky - pre istotu píšem v náznakoch, nie konkrétne, aby som niekoho neurazila - potom sa mi ale stáva, že mi nerozumejú. Krimplenové nohavice nie je práve dobrý príklad - lebo tu ide o "neslávne slávnyô materiál, strihy sa používajú a nosia aj dnes.

A k môjmu - Tvojmu obľúbenému webu - povedala som ja niečo iné ? Dúfam, že si naozaj nemyslíš, že niekto má absolútny patent na vkus.

No, kvalite rozumie ... pre mňa kvalita začína pri materiáli /krásny príklad sú tie "krimpleňáky"/ ... a skús si poprečítavať popisy k ponúkaným veciam napríklad tu ... niektoré materiály poznám a preto viem, že popis je uvedený nesprávne, alebo neúplne ... a kupuje sa aj tak ... a toto je na dlhé rozprávanie ...

2011-07-01 19:39:56

vranka ja len toľko, že super žurnál

zvyšok nečítam, začala som ale ani nedokončím... ach jaj toľko emócií na jednom mieste

všetkým krásny víkend, nekazte si ho!

2011-07-01 20:06:23

Handmade-Astarte krásne háčkované bábätko! teda bábätko aj tie háčkované vecičky :))

2011-07-02 19:57:06

nymfa ja osobne si uhačkujem ale max čiapku alebo nakrčnik na velke veci nemam trpezlivost a nedokazala by som spravit 2 rovnake rukavy.. a ze mlady nenosia je blbost ja dojdem a kamaratky ma vyslovene ozbijaju !! o hačkovane veci preto som uz tak dlho nic hackovane nenahodila na sashe...

2011-07-03 09:53:59

heka skvelý žurnál, krásne vecičky!

2011-07-03 21:44:08

mfeja Pekný žurnál:)...komenty nečítam kazia náladu a dojem:)...ale niektoré som samozrejme čítala:), mne sa okrem už spomínaných predajcov páčia aj háčkované veci u kvakato, nakuknite stojí to za to:)

http://www.sashe.sk/kvakato

2011-07-04 01:37:19

jajanka hm.. nerozumiem tomu, preco sa tu takmer kazda tema musi hrotit. nerozumiem preco by mal byt clovek z visne spadnuty, ked chce nosit hackovane saty.

preboha nech si kazdy nosi co chce, v com mu je dobre.. a naco sa o tom natahovat kto ma pravdu? ja ako zena medzi 25-30 by som si na seba hackovane saty nenavliekla ani zadarmo.. kludne ma bite, ale nemozem si pomoct. tak ako sa mi nepaci techno, tak sa mi nepaci hackovana ciapocka na comkolvek nad tri roky. ale necitim sa preto byt na visni:-) ani z nej spadnuta.

osobne tuto pracu obdivujem, o to viac, ze sama to neviem. kupila by som si mozno sal/pled/nakrcnik.. a keby sa mi fakt pacil, tak kludne aj za tych 100e. mam rada kvalitnu pracu a viem ju ocenit.

2011-07-04 09:50:48

jajanka k zurnalu este asi tolko.. za to, ze je nieco pracne a rucne vyrobene, nemusi to byt automaticky zazrak. tolko k ocenovaniu rucnej prace.

2011-07-04 09:53:17

PELA no ja som asi tiež spadnutá z višne, ale zbožňujem hačkované a pletené vecičky :)) a fakt tie hačkované vecičky detičkám strašne idú :))

2011-07-04 10:47:05

eli Velmi pekne napisany clanok...ale tiez si myslim ze hlavne v malych mestach sa kupuju hackovane vecicky hlavne pre male deti. Ja osobne mam hackovane sandale, kabelku, tricko, ciapku, pled, nakrcnik a aj pulover a vsetky znich velmi rada nosim:-)

2011-07-04 23:04:50

Dadyart tak asi aj ja som z višne! :-)

2011-07-05 22:51:06

artmaja Máš krásne dieťatko ale aj pekné hačkované vecičky.

2011-07-06 08:23:25

Olive Ja si myslim, ze hackovane veci su pekne a nie vsetky su automaticky out of fashion. Pozrite na napr. na toto:

http://www.sashe.sk/couture-jk/detail/hooked-1

2011-07-06 14:13:49

miramar A preto stále tvrdím, že aj Slovenky nosia háčkované, len majú vkus, takže kúpia vkusné, pekné vecičky. A nosia ich! :-))

2011-07-07 13:13:40

Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.

miramar
miramar
1224 predaných ks, 897 hodnotení

... vyrábať niečo DOMA pre mňa znamená, že do toho dávam kúsok seba, vdychujem tak veciam DUŠU ... a tak každý kúsok v mojej galérií je plný mňa, života, radosti ...

TOP Žurnál - Týždeň

Najlepšie žurnály posledného týždňa TOP žurnál mesiac »

TOP Žurnál Mesiac

Najlepšie žurnály mesiaca

Viac »
Kompletná hitparáda žurnálov »

Posledné prezerané výrobky:

7,90 €
Iné - Drevená obálka na peniaze - 16574015_
45 €
Bundy a kabáty - RecycledArt - J'aime l'art, not war! - 14578027_
39 €
Dekorácie - Drevorezba Srdce Ježišovo - 13061097_