Žurnál+

10 tipov pre začínajúcich predajcov na SAShE.sk

P
SAShE.sk990 predaných ks, 545 hodnotení

SAShE s.r.o. . » Rady predajcom / 2016-06-20 14:38:00 /  10 komentárov / 42 lajkov

Ak s predajom svojich výrobkov cez internet len začínate, máme tu pre vás zopár odporúčaní, ktoré sa vám budú hodiť. Naučiť sa predávať je zručnosť, ktorú si treba osvojiť. Nie je to nič zložité, ale vyžaduje to snahu. Dúfame, že vám týmto krátkym článkom pomôžeme získať predstavu o základných prvkoch predaja cez internet.

 

1. Kvalitný produkt

 

Absolútne najdôležitejšie je mať kvalitný výrobok, ktorý chcete ponúknuť. Taký, na ktorom už mesiace pracujete, vylepšujete ho a stále vás to baví. Taký, ktorý ste už museli vyrobiť pre všetky kamarátky, lebo je super. S takým výrobkom na SAShE uspejete, pretože keď ho váš zákazník dostane poštou do rúk, bude sa s ním chcieť všade pochváliť a kúpiť ho známym na Vianoce. A vám budú tak pribúdať objednávky.

 

2. Zapamätateľná značka

 

Je dôležité vymyslieť vášmu top výrobku (a všetkým ďalším výrobkom) značku, ktorá ich bude reprezentovať. Pomôže vám rozpovedať príbeh vašich výrobkov a pritiahne tak tých správnych zákazníkov. Vaše logo, fotky, popisy a žurnále na SAShE by mali hovoriť jazykom vašej značky. Vaši zákazníci si vás tak jednoduchšie zapamätajú.

 

3. Správne ceny a poštovné

 

Ceny vašich výrobkov by mali v sebe obsahovať minimálne váš náklad na materiál, prácu a odvody. Z dlhodobého hľadiska nemá zmysel dávať príliš nízke ceny, pretože bude vaše podnikanie neudržateľné. Náklad na balné a poštovné je dobré započítať do ceny výrobku a ponúknuť tak poštovné zadarmo, alebo ponúknuť poštovné zadarmo nad určitú sumu objednávky.

 

 

4. Spoľahlivé doručenie

 

Pred začatím sa uistite, že máte správne a dostatočné obalové materiály a že dokážete výrobok zabaliť tak, aby prišiel zákazníkovi neporušený. Rýchle expedovanie je kľúčom k srdcu mnohých kupujúcich, preto sa snažte vždy dodržiavať dobu doručenia, ktorú ste si dohodli a majte pripravené všetky potrebné krabičky, pásky a tak ďalej. Promptná a úprimná komunikácia so zákazníkom je základ a pomôže vám vybudovať si dobré meno a získať dôveru. 

 

5. Profesionálne obchodné podmienky

 

Poskytnite všetky dôležité informácie zákazníkovi ešte predtým, ako u vás nakúpi. Informujte ho o reklamačnom procese, výrobe na zákazku alebo výmene výrobku. Dáte tým najavo, že ste vyzretý a spoľahlivý predajca a dá sa s vami dohodnúť. Vaše obchodné podmienky môžete publikovať na špeciálnej podstránke vo vašom SAShE obchode. 

 

6. Lákavé fotky

 

Vaše výrobky si zákazníci na internete poriadne obzrieť a chytiť do vlastných rúk, preto sú fotky vaša najlepšia príležitosť im výrobok lákavo prezentovať. Musíte im ukázať všetky praktické a krásne detaily, navodiť atmosféru a inšpirovať ich k nákupu. Naštastie sa fotenie dá naučiť, preto skúšajte a učte sa od najlepších. Povinná šírka produktovej fotky na SAShE je 1 000 px. Ak sa nedarí, odporúčame požiadať o pomoc profesionála, alebo šikovnú priateľku. Prečítajte si našu Fotoškolu >>

 

7. Správne nastavenie SAShE obchodu

 

Názvy a popisy výrobkov majú veľký vplyv na vašu viditeľnosť na SAShE. Ak máte správne nastavený obchod a kľúčové slová, pomôže vám to dostať sa vyššie vo výsledkoch vyhľadávania na SAShE a aj na Google. Prečítajte si náš návod, ako si správne nastaviť obchod >>

 

8. Žurnále a aktivita

 

Žurnál+ je ďalšia súčasť SAShE, ktorá vám vie pomôcť získať objednávky. Každý deň sa tri články zo žurnálu dostanú na titulku SAShE, na náš facebook a sú súčasťou newslettra. Písanie článkov o vašich výrobkoch a tvorbe je veľmi dobrý spôsob, ako sa zviditeľniť. Okrem článkov odporúčame tvoriť výklady a oceniť prácu ostatných tvorcov komentárom, alebo objednávkou. Pre viac tipov si prečítajte časť nápovedy o Návštevnosti “Ako sa zviditeľniť” >>

 

9. Prístup k zákazníkom

 

Rýchla a ochotná komunikácia so zákazníkmi je veľmi dôležitá, keď si chcete vytvoriť reputáciu dôveryhodného výrobcu a zbierať dobré hodnotenia vášho obchodu. Ak komunikácia nie je vašou silnou stránkou a radšej sa venujete výrobe, neváhajte do tímu prijať pomocníka, ktorý vás odbremení.

 

10. Rozširovanie ponuky

 

Dá sa predpokladať, že vaši zákazníci vám sami naznačia, o aké ďalšie výrobky z vašej dielne by mali záujem. Odporúčame vám nechať sa nimi inšpirovať a už od začiatku myslieť na to, čo ešte by ste vedeli vyrobiť. Vaša ponuka by mala ostať konzistentná a v súlade s vašou značkou a levelom kvality. Prečítajte si náš článok, ako organicky rozšíriť svoju ponuku >>

 

+ Scenár pre úspech

 

Ak ste splnili všetkých desať bodov, tak sa na úspech pripravte celkom určite :) Majte už od začiatku v zálohe rôznych dodávateľov materiálu, nápomocné kamarátky, alebo potenciálne brigádničky. Ak bude váš obchod rásť, budete ich rýchlo potrebovať. Rovnako si obzerajte väčšie výrobné priestory, alebo nové stroje. Štastie praje pripraveným! 

Komentáre

friesnicecream Skvelý článok

2018-03-16 22:13:112x

Anna.Lahner Ďakujem veľmi pekne, za poradenie, som tu nová, vyskúšam

2019-05-15 22:29:14

Lukacova1983 Dakujem

2020-03-26 22:56:44

ORCHISdesign Ďakujem za rady.

2020-04-11 23:51:04

sonya.art Ďakujem za efektné rady ❤️

2020-05-18 21:38:59

Adriana120 Ďakujem veľmi pekne.

2021-02-02 13:03:50

ElayaEyaEl Ďakujem

2022-08-04 20:45:431x

Vlastakanitrova Dobry den. Som dochodkyna a mam zaujem predavat svoje vyrobky teda nahrdelniky a naramky z koralkou. Potrebujem na to mat zivnost. Dakujem za radu

2022-11-10 13:20:252x

MAJju Dakujeme, vyskusame. Ak zafunguje, povieme.:)

2023-02-03 18:18:30

sonson_sk_ Ďakujem za rady :)

2024-01-15 11:24:52
Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.

TOP Žurnál - Týždeň

Najlepšie žurnály posledného týždňa TOP žurnál mesiac »