1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov
1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP") sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim, ktorým je Alžbeta Sabovčíková, Puškinova 14, 066 01 Humenné, IČO: 47362421, DIČ: 1082777872, zap. na OÚ Humenné, č. živnostenského registra: 720-19687 (ďalej len „predávajúci")., uzatvorené za účelom kúpy a predaja tovaru na internetovej stránke www.sashe.sk/Anije.
Predávajúci nie je platcom DPH.
Číslo účtu: 0464618183/0900
IBAN: SK1009000000000464618183
BIC: GIBASKBX
Orgán dozoru a dohľadu:
Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj
Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 051/ 7721 597
fax. č.: 051/ 7721 596
e-mail: pr@soi.sk
1.2 VOP upravujú práva a povinnosti účastníkov vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku prostredníctvom internetovej stránky www.sashe.sk/Anije.
1.3 Práva a povinnosti účastníkov kúpnej zmluvy sa riadia právnou úpravou kúpnej zmluvy podľa ust. § 588 a nasl. v spojení s ust. § 612 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb., Občiansky zákonník.
Kupujúcim sa rozumie:
a) kupujúci spotrebiteľ - fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo používa služby pre osobnú potrebu alebo pre potrebu príslušníkov svojej domácnosti,
b) kupujúci podnikateľ - fyzická alebo právnická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti, alebo inej podnikateľskej činnosti a ktorá nenakupuje výrobky alebo nepoužíva služby pre osobnú potrebu, alebo pre potrebu príslušníkov svojej domácnosti.
2. Spôsob uzatvárania kúpnej zmluvy
2.1 Kupujúci si objednáva tovar prostredníctvom internetovej stránky www.sashe.sk/Anije.
2.2 Podmienkou platnosti objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie týchto údajov:
- Fakturačné údaje: kupujúci spotrebiteľ - meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu, kupujúci podnikateľ - obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, DIČ, platcovia DPH aj IČ DPH;
- Údaje pre doručenie: meno a priezvisko príjemcu, adresa doručenia;
- Kontaktné údaje: e-mail a telefonický kontakt;
- Presná špecifikácia tovaru a jeho počet;
- Spôsob úhrady za tovar: na dobierku alebo bezhotovostným prevodom.
2.3 Všetky odoslané objednávky sú považované za návrh kúpnej zmluvy.
2.4 Kúpna zmluva je uzatvorené okamihom, keď záväzné akceptovanie objednávky zo strany predávajúceho dôjde kupujúcemu. Záväzným akceptovaním objednávky zo strany predávajúceho je potvrdenie predávajúceho adresovaného kupujúcemu, z ktorého možno vyvodiť súhlas predávajúceho s objednávkou.
2.5 Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar alebo služby v dohodnutej cene a čase podľa objednávky. Takisto sa zaväzuje dodať kupujúcemu druh, množstvo a farebné prevedenie objednaného tovaru. Pokiaľ dôjde k zmene druhu či k zmene ceny tovaru (pre zmeny ceny doplnkov), bude o tom kupujúci bezodkladne informovaný predávajúcim. Až udelením súhlasu zákazníka so zmenou ceny a nasledovným potvrdením, akceptovaním objednávky zo strany predávajúceho, sa zmluvný vzťah považuje za uzavretý.
2.6 Kupujúci si môže objednať tovar, ktorý nie je zobrazený v ponuke na internetovej stránke www.sashe.sk/Anije. Aj na takto objednaný tovar sa vzťahujú všetky ustanovenia týchto VOP v plnom rozsahu.
3. Podmienky objednania svadobných oznámení
3.1 Ceny svadobných oznámení sú kupujúcemu prístupné v rámci ponuky tovaru na internetovom obchode predávajúceho www.sashe.sk/Anije.
3.2 Minimálny počet objednaných kusov nie je stanovený.
3.3 Text na svadobné oznámenie, font, typ papiera a farbu stuhy si zákazník volí sám. Vzorkovníky posiela na vyžiadanie predávajúci ako prílohu v správe. V prípade záujmu je možné sa o typoch a štruktúre papiera informovať aj vopred.
3.4 Text je možné tlačiť aj v cudzom jazyku, podklady je potrebné dodať v elektronickej podobe.
3.5 Grafický náhľad a ďalšie dve zmeny sú v cene svadobných oznámení. Každá ďalšia úprava je spoplatnená sumou 5,- eur.
3.6 Po odoslaní záväznej objednávky Vám do 2 pracovných dní bude vytvorený grafický návrh, ktorý Vám predávajúci pošle správou na korektúru. Až po odsúhlasení grafického návrhu pôjdu oznámenia do tlače.
3.7 Termín spracovania a odoslania objednávky je maximálne 21 dní od odsúhlasenia návrhu. Ak potrebujete tovar v inom termíne, kontaktujte predávajúceho.
3.8 Predávajúci ponúka spôsob platby:
a) prevod na účet – platba vopred na účet vedený v Slovenskej sporiteľni a. s. na základe výzvy zaslanej e-mailom,
b) platba kartou.
3.9 Poštovné a balné platí zákazník. Výška poštovného sa odvíja od váhy balíka a na základe aktuálneho sadzobníka slovenskej pošty. Základná výška poštovného pri listovej zásielke je 3,50 eur a pri balíku zasielanom na poštu/Balíkobox 3,20 eur. Pri objednávkach do zahraničia je kupujúci povinný vopred konzultovať výšku poštovného s predávajúcim.
3.10 V prípade záujmu je možné poslať vzorku svadobného oznámenia, priamo k Vám domov, za cenu 1 oznámenia vo výške 3,50 eur + poštovné a balné vo výške 3,50 eur.
4. Storno objednávky
4.1 Storno objednávky zo strany kupujúceho
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením predávajúcim.
4.2 Storno objednávky zo strany predávajúceho
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:
a) v prípade ak objednávku kupujúceho nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, neodpovedá na e-maily, atď.),
b) v prípade, že kupujúci si v minulosti neprevzal tovar alebo iným spôsobom porušil obchodné podmienky,
c) tovar sa už nevyrába alebo nedodáva, alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo na adresu v lehote 15-tich kalendárnych dní.
5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
5.1 Kupujúci spotrebiteľ má právo, v súlade so Zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku"), odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru alebo uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
5.2 Kupujúci spotrebiteľ má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom" obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Kupujúci spotrebiteľ je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania z tovarom nad rámec potrebný na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru
5.3 Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim spotrebiteľom okamihom, keď kupujúci spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa:
a) tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.
5.4 Kupujúci spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
5.5 Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí kupujúci spotrebiteľ urobiť písomnou formou alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči alebo pomocou formulára, ktorý bol odoslaný na e-mail kupujúceho v potvrdení objednávky. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty podľa ust. § 7 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
5.6 Odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa bodu 4.5 týchto obchodných podmienok musí obsahovať informácie požadované vo formulári odstúpenia od kúpnej zmluvy, ktorý bol odoslaný na e-mail kupujúceho v potvrdení objednávky, najmä identifikáciu kupujúceho spotrebiteľa, číslo a dátum objednávky, presnú špecifikáciu tovaru, spôsob, akým má predávajúci vrátiť už prijaté plnenie; číslo účtu a/alebo poštovú adresu kupujúceho.
5.7 Ak kupujúci spotrebiteľ odstúpi od kúpnej zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej kupujúci spotrebiteľ odstúpil. Od kupujúceho spotrebiteľa nie je možné požadovať žiadne náklady alebo iné platby v súvislosti so zrušením doplnkovej zmluvy okrem úhrady nákladov a platieb uvedených v § 9 ods. 3 a § 10 ods. 3 a ceny za službu, ak je predmetom zmluvy poskytnutie služby a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.
5.8 Kupujúci spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.
5.9 Kupujúci spotrebiteľ je povinný doručiť predávajúcemu tovar kompletný vrátane kompletnej dokumentácie, nepoškodený, podľa možnosti v originálnom obale a nepoužívaný.
5.10 Odporúča sa tovar poistiť. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu spotrebiteľovi platby podľa tohto bodu týchto obchodných a reklamačných podmienok pred tým, ako mu je doručený tovar alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.
5.11 Kupujúci spotrebiteľ znáša priame náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru.
5.12 Kupujúci spotrebiteľ zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Spotrebiteľ nezodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak si predávajúci nesplnil informačnú povinnosť o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm. h) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
5.13 Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu spotrebiteľovi kúpnu cenu za tovar rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci spotrebiteľ pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim spotrebiteľom nedohodne na inom spôsobe vrátenia platieb bez toho, aby kupujúcemu spotrebiteľovi v tejto súvislosti boli účtované ďalšie poplatky.
5.14 V prípade, že kupujúci spotrebiteľ odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, zaväzuje sa kupujúci spotrebiteľ uhradiť predávajúcemu hodnotu, o ktorú sa znížila hodnota tovaru v zmysle ust. § 457 Občianskeho zákonníka v skutočnej výške.
5.15 V súlade s ust. § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku kupujúci spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:
a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
b) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa.
6. Cenové podmienky
6.1 Ceny tovarov sú kupujúcemu prístupné v rámci ponuky tovaru na internetovej stránke www.sashe.sk/Anije.
6.2 Ceny poštovného a balného sú uvedené v bode 7.
6.3 Kupujúci má možnosť platiť v nasledovných menách: EUR.
7. Poštovné a balné
7.1 Kupujúci znáša náklady súvisiace s dodaním tovaru, t. j. poštovné a balné. Poštovné a balné je stanovené najmä v závislosti od hmotnosti a rozmerov balíka a na základe aktuálneho sadzobníka slovenskej pošty.
7.2 Predávajúci účtuje kupujúcemu základné poštovné a balné nasledovne:
Základné poštovné a balné prostredníctvom Slovenskej pošty:
a) Slovenská pošta - na adresu: 3,50 EUR, dodanie tovaru do 1 - 2 pracovných dní,
b) Slovenská pošta - na poštu/Balíkobox: 3,20 EUR, dodanie tovaru do 1 - 3 pracovných dní.
c) Slovenská pošta - expres kuriér: 6,50 eur, dodanie tovaru nasledujúci pracovný deň po odoslaní zásielky.
8. Podmienky a možnosť platby za tovar
8.1 Predávajúci ponúka spôsob platby:
a) Prevod na účet – platba vopred na účet vedený v Slovenskej sporiteľni a. s. na základe výzvy zaslanej e-mailom, ktorej súčasťou je konkrétne číslo účtu a iné dôležite informácie.
b) Platba kartou
8.2 Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu za dohodnutý tovar vrátane expedičných nákladov a nákladov na doručenie tovaru v lehote podľa kúpnej zmluvy, najneskôr však pri prevzatí tovaru.
9. Dodacie podmienky
9.1 Dodávky predmetu plnenia (objednaného tovaru) budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho expedované v čo najkratšom termíne. Pri každom tovare je uvedená dostupnosť tovaru.
9.2 Tovar zasielam cez Slovenskú poštu, a. s.
Osobný odber nie je možný.
9.3 Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar riadne a včas kupujúcemu na miesto dodania tovaru. Miestom dodania tovaru je miesto uvedené v objednávke a v záväznom akceptovaní objednávky, ak sa zmluvné strany v kúpnej zmluve nedohodnú inak. Zásielka s tovarom vždy obsahuje aj originálny daňový doklad (faktúru, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list).
9.4 Tovar sa považuje za dodaný okamihom doručenia tovaru na adresu uvedenú v bode 8.4 VOP a prevzatý okamihom fyzického prevzatia tovaru kupujúcim, resp. jeho oprávneným zástupcom alebo odmietnutím prevzatia tovaru.
9.5 Kupujúci je povinný si tovar prevziať a skontrolovať zásielku hneď po doručení. V prípade, ak kupujúci zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru, ktorého správnosť potvrdí dopravca.
9.6 Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho jeho prevzatím a úplným zaplatením celej kúpnej ceny.
10. Záručné podmienky a Reklamačný poriadok
10.1 Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zakúpený na internetovej stránke www.sashe.sk/Anije a ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru.
10.2 Ku každému tovaru zakúpenému na internetovej stránke www.sashe.sk/Anije je pri jeho dodaní kupujúcemu priložená faktúra (predajný doklad), ktorá slúži zároveň ako záručný doklad.
10.3 Kupujúci je oprávnený uplatniť reklamáciu bezodkladne potom, ako zistí, že tovar má vadu/vady. Kupujúci v reklamácii uvedie svoje osobné údaje, adresu, číslo a dátum objednávky, opíše vadu tovaru a uplatní si svoje právo. Reklamáciu uplatní kupujúci písomne na adresu predávajúceho: Jaroslav Andrejco, Hlavná 360/315, 067 82 Dlhé nad Cirochou a zároveň zašle na adresu predávajúceho aj reklamovaný tovar spolu s kópiou dokladu o kúpe.
Tovar odporúčame zasielať doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Tovar nezasielajte na dobierku.
10.4 Reklamačné konanie tovaru začína dňom, kedy sú splnené nasledujúce podmienky:
a) doručenie Oznámenia o uplatnení reklamácie predávajúcemu
b) doručenie reklamovaného tovaru od kupujúceho predávajúcemu, vrátane všetkých súčastí a príslušenstva reklamovaného tovaru nevyhnutného na vykonanie reklamácie
10.5 Ak kupujúci spotrebiteľ uplatní reklamáciu, má nasledovné práva:
- Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
- Kupujúci spotrebiteľ môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
- Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu spotrebiteľovi nespôsobí závažné ťažkosti.
- Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci spotrebiteľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva má kupujúci, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci spotrebiteľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave, alebo pre väčší počet vád, vec riadne užívať.
Nemožnosťou vec riadne užívať sa rozumie, keď je kupujúci spotrebiteľ v dôsledku opakovane sa vyskytujúcej vady alebo pre väčší počet odstrániteľných vád pomerne dlhý čas vylúčený z používania veci, takže nemožno od neho spravodlivo požadovať, aby trpel také obmedzenie.
Za väčší počet vád veci predanej v obchode možno spravidla považovať aspoň tri vady a za opätovný výskyt vady vyskytnutie tej istej vady po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách.
Kupujúci spotrebiteľ má právo na výmenu vadnej veci len za takú vec, ktorá je značkou, typom, prevedením a pod. zhodná s pôvodne odovzdanou vecou.
- Ak ide o iné neodstrániteľné vady má kupujúci spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny veci.
10.6 Na základe rozhodnutia kupujúceho spotrebiteľa, ktoré z týchto práv spotrebiteľ uplatňuje, predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie podľa § 2 písm. m) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji ihneď alebo v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
10.7 Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať kupujúcemu spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu spotrebiteľovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
10.8 Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
10.9 Vybavením reklamácie nie je dotknuté právo kupujúceho spotrebiteľa na náhradu škody podľa osobitného predpisu 22c.
10.10 Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu spotrebiteľovi potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania.
10.11 Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.
10.12 Práva zo zodpovednosti za vady veci, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe.
10.13 Záruka sa nevzťahuje na:
a) bežné opotrebenie tovaru,
b) vady, ktoré vznikli nesprávnym používaním, skladovaním alebo poškodením tovaru kupujúcim,
c) vady, o ktorých kupujúci vedel pred prevzatím tovaru, t. j. ak predaný tovar mal vady, ktoré nebránia, aby sa mohol tovar užívať na určený účel a teda tento tovar sa predal za nižšie ceny, než je obvyklá cena bezvadnej veci. Predávajúci upozornil kupujúceho, že tovar má vadu a o akú vadu ide, ak to nebolo zrejmé už z povahy predaja.
11. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE O SPRACÚVANÍ OSOBNÝCH ÚDAJOV:
Prevádzkovateľom osobných údajov je:
Alžbeta Sabovčíková, Puškinova 14, 066 01 Humenné, IČO: 47362421, DIČ: 1082777872, zap. na OÚ Humenné, č. živnostenského registra: 720-19687 (ďalej len „predávajúci").
Kontaktné údaje správcu:
Alžbeta Sabovčíková, Puškinova 14, 066 01 Humenné, IČO: 47362421, DIČ: 1082777872, zap. na OÚ Humenné, č. živnostenského registra: 720-19687 (ďalej len „predávajúci").
email: správou na www.sashe.sk/anije
Ochrana vašich osobných údajov je pre nás dôležitá. Osobné údaje spracúvame za podmienok uvedených nižšie:
Udelením súhlasu so spracúvaním OÚ na portáli www.sashe.sk/ anije poskytujete svoj súhlas vážny a slobodne daný, konkrétny, informovaný a jednoznačný prejav vôle dotknutej osoby (kupujúceho) vo forme jednoznačne potvrdzujúceho úkonu v zmysle nariadenia európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679, z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, a tiež podľa ustanovenia zákona č. 18/2018 Z. z, z 29. novembra 2017 o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení predávajúcemu (ďalej len „GDPR a ZÁKON“).
11.1 Účel spracúvania osobných údajov
11.1.1. Nákup tovaru prostredníctvom e-shopu www.sashe.sk/anije, spracovanie platby, dodanie tovaru a vybavovanie reklamácií.
a.) Na účely nákupu tovaru prostredníctvom e-shopu a dodania tovaru predávajúci spracúva nasledovné osobné údaje zákazníka: meno, priezvisko, adresa, telefónne číslo, e-mailová adresa, údaje o zakúpenom tovare a údaje súvisiace s platbou za tovar (číslo účtu, uhradená suma, dátum pripísania úhrady na účet predávajúceho). E–mail a tel. kontakt slúžia aj ako komunikačný prostriedok.
b.) Na účely vybavovania reklamácií predávajúci spracúva okrem údajov uvedených v bode (a.) aj údaje o reklamovanom tovare a údaje uvedené zákazníkom pri uplatnení reklamácii.
Osobné údaje spracúvame na právnom základe (čl. 6 /1/b GDPR a ZÁKONA) spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je dotknutá osoba (kupujúci), alebo na vykonanie opatrenia pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby (kupujúceho) (bod. 2. 1) t. j. ide o zmluvnú požiadavku.
Príjemcami osobných údajov sú nasledovné osoby:
- Slovenská pošta, a. s., ako prevádzkovateľ alebo sprostredkovateľ,
- kuriérska alebo prepravná spoločnosť, ktorá zabezpečuje dodávku tovaru zákazníkovi, ako ďalší prevádzkovateľ alebo sprostredkovateľ.
Osobné údaje sú spracúvané počas obdobia plnenia zmluvy o kúpe tovaru a počas plynutia záručnej lehoty na dodaný tovar.
11.1.2. Plnenie zákonných povinností predávajúceho
Predávajúci spracúva osobné údaje uvedené v písm. a.) a b.) na účely plnenia zákonných povinností predávajúceho.
Právnym základom spracúvania je článok 6 ods. 1 písm. c) Nariadenia GDPR (napr. zákon o účtovníctve, zákon o dani z pridanej hodnoty, zákon o dani z príjmov, zákon o ochrane spotrebiteľa, zákon o archívoch a registratúrach). Spracúvanie osobných údajov predávajúceho je nevyhnutné na účely plnenia zákonných povinností predávajúceho.
Príjemcom osobných údajov sú nasledovné osoby: daňoví poradcovia, audítori, súdy a orgány verejnej správy ako prevádzkovatelia.
Osobné údaje sú spracúvané počas doby vyžadovanej príslušným právnym predpisom.
11.2 Mladší ako 16 rokov
Predávajúci v súvislosti s ponukou služieb informačnej spoločnosti spracúva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby zákonne, ak dotknutá osoba dovŕšila 16 rokov veku. E-shop www.sashe.sk/anije nie je priamo určený osobám mladším ako 16 rokov.
11.3 Zverejnenie údajov
Získané údaje predávajúci v žiadnom prípade nezverejňuje.
11.4 Prenos do tretej krajiny
Predávajúci osobné údaje neprenáša do tretích krajín. Všetky dáta sú uložené na zabezpečených serveroch v Europskej únii.
11.5 Bezpečný prenos údajov
Vaše osobné údaje sú bezpečne prenášané vďaka šifrovaniu technológiou SSL (Secure Socket Layer). Ochranu osobných údajov predávajúci zabezpečuje primeranými technickými a organizačnými opatreniami proti strate, zničeniu, zmene a ďalšiemu šíreniu údajov prostredníctvom neoprávnených osôb. Bohužiaľ, žiadny spôsob prenosu cez internet alebo spôsob elektronického ukladania nie je 100% bezpečný. Z tohto dôvodu predávajúci nemôže zaručiť jeho absolútnu bezpečnosť.
11.6 Práva dotknutej osoby (kupujúceho)
Kupujúci má právo podať návrh na začatie konania na Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, ak sa domnieva, že je priamo dotknutá na svojich právach ustanovených Nariadením GDPR alebo príslušnými právnymi predpismi.
Kupujúci ma voči predávajúcemu právo:
a.) požadovať prístup k osobným údajom
b.) na opravu osobných údajov
c.) na vymazanie osobných údajov
d.) na odvolanie súhlasu
e.) na prenosnosť osobných údajov
f.) namietať proti spracúvaniu osobných údajov
Tieto práva si kupujúci môže uplatniť kontaktovaním predávajúceho:
a) písomne zaslaním listu na adresu sídla spoločnosti s uvedením mena a priezviska zodpovednej osoby pod názvom spoločnosti,
b) elektronicky zaslaním e-mailu na vyššie uvedenú e-mailovú adresu.
Príslušným právnym predpisom je najmä Nariadenie GDPR, aplikovateľný zákon o ochrane osobných údajov v účinnom znení a ostatné aplikovateľné všeobecne záväzné právne predpisy.
12. Záverečné ustanovenia
12.1 VOP sú platné a záväzné odo dňa ich zverejnenia na internetovej stránke www.sashe.sk/Anije.
12.2 Predávajúci je oprávnený jednostranným úkonom meniť a dopĺňať VOP. Zmeny a doplnenia VOP predávajúci zverejní na internetovej stránke sashe.sk/Anije.
12.3 Obchodné podmienky platia v tom rozsahu a znení, v ktorom sú uvedené na internetovej stránke /www.sashe.sk/Anije, v deň odoslania objednávky kupujúcim.
12.4 Zmluvné strany sa dohodli, že komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná najmä vo forme e-mailových správ, prípadne telefonicky.
12.5 Na vzťahy neupravené týmito VOP sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov a Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
12.6 Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ust. § 3 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
12.7 Predávajúci si vyhradzuje právo v súlade so Zákonom 618/2003 Z. z. v znení neskorších predpisov o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom. Akékoľvek kopírovanie obsahu internetovej stránky www.sashe.sk/Anije je zakázané. Použitie a kopírovanie akéhokoľvek obsahu tejto stránky je možné len so súhlasom autora a v súlade s platnou právnou úpravou.
12.8 Odoslaním objednávky kupujúci vyjadruje, že sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, porozumel ich obsahu a v plnom rozsahu s nimi súhlasí.
Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť odo dňa 01. 10. 2022.
Hodnotenia predajcu Anije od kupujúcich
Skvelá komunikácia,pri dohadovani detailov,krasne prevedenie.Velmi pekne Dakujem a odporúčam
Pozvánky boli krásne, výborná komunikácia s predajcom.
Ďakujem za krásne pozvánky
Veľmi krásne a detailné prepracovanie.
Produkt je na vysokej úrovni, presne zodpovedá popisu. Pozvánky sú nádherné.
S láskou vyrábame tlačoviny, dekorácie a všelijaké papierové drobnosti pre dokonale zladenú svadbu, oslavu či iné výnimočné udalosti :)
Milí zákazníci,
aktuálna doba výroby je 6-8 pracovných dní od pripísania platby a odsúhlasenia kontrolných návrhov (do tejto lehoty sa nezapočítavajú víkendy a sviatky). Ak Vám doručenie ponáhľa, pred zadaním objednávky sa prosím vopred informujte, či výrobky stíhame vyrobiť.
KONTROLNÉ NÁVRHY zasielame až PO ZADANÍ OBJEDNÁVKY.
TEXTOVÉ ÚDAJE uveďte do poznámky v objednávke. Menný zoznam k menovkám a zasadaciemu poriadku nám prosím zašlite buď vo worde/exceli - súbor nahráte ako prílohu do správy alebo nám ich vypíšte pod sebou priamo do správy.
Objednávky NA DOBIERKU NEZASIELAME.
DORUČUJEME PROSTREDNÍCTVOM:
● Slovenská pošta - na adresu: doporučená zásielka odosielaná 1. triedou, doručuje ju poštový doručovateľ do 1-2 pracovných dní, poprípade zásielka ostáva uložená priamo na pošte.
● Slovenská pošta - na poštu/Balíkobox: balík je doručovaný na vybranú poštu/odberné miesto do 2-3 pracovných dní.
● Kuriér: doručenie nasledujúci pracovný deň.