Obchodné podmienky
Všeobecné ustanovenia:
Týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa riada zmluvné vzťahy vyplývajúce z kúpnej zmluvy medzi predávajúcim
Ing.arch.Jarmila Šafránková
Žitnoostrovská 31
92901Dunajská Streda
Slovenská Republika
IČO: 46268308
DIČ: 1084266865 (ďalej len „predávajúci”)
a kupujúcim, prostredníctvom internetového obchodu www.sashe.sk/Jar. (ďalej len „e-shop“).
Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto obchodné podmienky prečítal a súhlasí s nimi.
Objednávka:
Objednávku je možné zadať výlučne prostredníctvom objednávkového formulára v e-shope, pričom kupujúci je povinný pravdivo vyplniť kontaktné údaje potrebné na doručenie zásielky.
Objednávka obsahuje zoznam objednaného tovaru, jeho cenu, poštovné ako aj kontaktné údaje kupujúceho.
Kúpna zmluva nadobúda platnosť potvrdením objednávky predávajúcim a doručením potvrdzujúceho mailu kupujúcemu.
V prípade nejasností je možné predajcu kontaktovať prostredníctvom vnútornej pošty portálu www.sashe.sk.
Storno objednávky:
Kupujúci má právo požiadať o stornovanie objednávky do 24 hodín po jej potvrdení predávajúcim.
Ak pri platbe vopred kupujúci neuhradí objednávku do 14 kalendárnych dní, bude oednáviika predajcom stornovaná.
Predajca má právo zamietnuť objednávku v prípade:
1) Vypredania tovaru alebo dielov potrebných na vyhotovenie tovaru. Predajca bude kupujúceho bezodkladne o tejto skutočnosti informovať.
2) V objednávke sa nenachádzajú úplné údaje potrebné na doručenie tovaru alebo kupujúci v minulosti neprebral tovar.
Povinnosti predávajúceho:
Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar v stanovenom množstve a v kúpnej cene platnej v deň odoslania objednávky.
Zabezpečiť dostatočnú ochranu tovaru počas jeho prepravy vhodnými ochrannými prostriedkami.
Predávajúci nezodpovedá za:
poškodenie tovaru zavinené prepravnou spoločnosťou
oneskorenie dodania v dôsledku nesprávnych alebo neúplných kontaktných údajov
oneskorenie zavinené prepravnou spoločnosťou
Povinnosti kupujúceho:
Kupujúci má povinnosť
uhradiť tovar v lehote na to určenej
tovar prevziať, skontrolovať ho a v prípade akýchkoľvek nedostatkov bezodkladne túto skutočnosť predajcovi oznámiť
nepoškodzovať dobré obchodné meno predajcu
Dodacie podmienky:
Predajca dodá tovar kupujúcemu čo možno v najkratšej dobe (t.j. spravidla do 10 pracovných dní) po prijatí elektronickej objednávky a po jej uhradení na účet predajcu pri platbe vopred, alebo dobierkou.
Tovar, pri ktorom je určená špecifická doba potrebná na výrobu, bude odoslaný do 7 pracovných dní od jeho vyhotovenia.
V deň expedovania zásielky dostane kupujúci mailom potvrdenie o odoslaní.
V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého, opätovného doručenia tovaru, ako aj náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.
Záruka, reklamácie a vrátenie tovaru
Na tovar je poskytovaná záručná lehota 24 mesiacov v zmysle novely Občianskeho zákonníka č. 150/2004. Priložený doklad slúži zároveň ako dodací a záručný list. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru kupujúcemu. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zaniká.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením, používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa. Záruka sa nevzťahuje tiež na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, násilného poškodenia alebo poveternostných podmienok.
Postup pri reklamácii
Kupujúci je povinný informovať predávajúceho o reklamácii písomne (vnútornou poštou). Následne má povinnosť zaslať na adresu predávajúceho tovar ako doporučený list/balík (nie na dobierku), s uvedením dôvodu reklamácie a kópiou daňového dokladu (faktúra) o nadobudnutí reklamovaného tovaru.
Reklamácia je vybavená v lehote do 30 dní, od prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu, hradí kupujúci. Poštovné a iné poplatky sa nevracajú.
Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.
Vrátenie tovaru
Zákazník je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku v lehote 14 dní od prevzatia tovaru.Tovar je potrebné vrátiť na adresu sídla spoločnosti v originálnom, neotvorenom balení, kompletný, nepoužitý a nepoškodený, doporučenou zásielkou. Za bezpečné doručenie zásielky, je zopdovedný nakupujúci.Prepravné náklady hradí kupujúci, tovar zaslaný dobierkou nebude prebraný.
Predávajúci vráti pri platnom odstúpení od zmluvy kupujúcemu kúpnu cenu. Náklady na vrátenie tovaru neznáša kupujúci iba v tom prípade, ak tovar plne nezodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a zároveň bol vadný. Za tovar plne zodpovedajúci kvalitatívnym požiadavkám sa považuje tovar rovnakej alebo podobnej charakteristiky, aká je uvedená v ponuke tovaru na internetovej stránke predávajúceho.
Predajca sa zaväzuje prevziať tovar a vrátiť kupujúcemu zaplatenú sumu zníženú o výšku preukázateľných nákladov spojených s realizáciou objednávky kupujúceho do 14 dní odo dňa vrátenia tovaru. Predajca vráti kupujúcemu peniaze po vzájomnej dohode na kupujúcim písomne uvedený bankový účet.
V prípade, že kupujúci nesplní niektorú povinnosť uvedenú týchto obchodných podmienkach ("Tovar je potrebné vrátiť na adresu sídla spoločnosti v originálnom, neotvorenom balení, kompletný, nepoužitý a nepoškodený, doporučenou zásielkou"), odstúpenie od kúpnej zmluvy nie je platné a účinné a predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu a zároveň má nárok na úhradu nákladov, spojených s odoslaním tovaru naspäť kupujúcemu.
Poštovné a balné
Doručenie zásielok sa uskutočňuje prostredníctvom Slovenskej pošty. Predávajúci zásielky automaticky posiela doporučene 1. triedou, ostatné spôsoby zaslania sú dostupné po predchádzajúcom konzultovaní s predajcom a po nastavení novej výšky poštovného .
Platba vopred prevodom na účet
-doporučene, 1. trieda 2,2- €
Dobierka
-doporučene, 1. trieda 3,10 €
Poštovné do zahraničia bude určené individuálne podľa príslušnej krajiny a váhy zásielky. Predávajúci bude kupujúceho o konečnej sume vopred informovať.
Ochrana osobných údajov
Predajca sa zaväzuje neposkytnúť osobné údaje tretím stranám okrem tých, ktoré sú potrebné na vybavenie doručenia objednávky prepravcom a to len v nevyhnutnom rozsahu.
Vzťahy medzi oboma stranami, ktoré nie sú upravené týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a inými súvisiacimi právnymi predpismi.
Hodnotenia predajcu Jar.handmade od kupujúcich
Krásne brošničky do detailov prepracované ,balíček prišiel krásne zabalený s kopou darčekov ❤️ myslím že to bola moja tretia objednávka :) tak nádherné sú tie brošničky ❤️ ❤️❤️
Nádherný obrázok, ako stvorený do detskej izby. Ale to zabalenie. To je jedna báseň, už len pri rozbaľovaní sme sa cítili ako na Vianoce pod stromčekom.
Neskutočne nádherná brošna. Krásne vypracovaná, aj milo zabalená.
Krásne
Náušnice krajšie,ako na obrázku. Všade mi ich chvália. Prepracované do detailov z oboch strán. Veľká spokojnosť.
Vitajte a cíťte sa tu dobre:)
Pôvodné meno Jar.