Hodnotenie výrobkov: Som nadmieru spokojná, poslali mi aj vzorky látky, z ktorej šaty vyrábajú a na vyskúšanie celé šaty pred kúpou. Super prístup. Odporúčam!
Hodnotenie výrobkov: vyborna komunikacia, rychle dodanie, starostlivo zabalene
Hodnotenie predajcu: Saty su usite kvalitne, s kvalitnej latky a su este krajsie ako na fotke. Odporucam a Dakujem.
Hodnotenie výrobkov: Šaty sú krásne, ako na fotke. Nositeľné na rôzne príležitosti. Veľkosť mi bola upravená presne podľa mojich mier.
Hodnotenie predajcu: Pani Katka ústretovo reagovala a poradila. Ďakujem veľmi pekne aj za veľmi rýchle dodanie.
Hodnotenie výrobkov: Som spokojna s latkou, strihom aj prevedenim. Pristup bol super.
Hodnotenie výrobkov: Krásne šaty, sedia na postave perfektne.
Hodnotenie predajcu: Úžasný prístup, vysvetlené všetko do najmenších detailov
Hodnotenie výrobkov: Krásne šaty, originálne, prepracované do detailu. Boli pre mňa tak trochu vysnívané a veľmi pekne ďakujem autorke za starostlivú komunikáciu pri každom detaile a individuálnych prianiach.
Hodnotenie predajcu: Veľmi milá komunikácia, zmysel pre detail. Ďakujem za veľkú snahu a ochotu pri spracovávaní individuálnych prianí.
Hodnotenie výrobkov: Skvělý design a krásně sedí! Komunikace výborná a dostatek prostoru na upravení míry.
Hodnotenie predajcu: Skvělý design a krásně sedí! Komunikace výborná a dostatek prostoru na upravení míry.
Hodnotenie predajcu: všetko krásne vyrobené,zabalené a dodané načas. ďakujem
Hodnotenie výrobkov: So satami som velmi spokojna. Usite na mieru (mam velkost 32), a to aj napriek tomu, ze sme komunikovali na dialku a saty som si nemohla vyskusat.
Hodnotenie predajcu: Mozem len odporucit spolupracu s tymto predajcom, velka ochota docielit saty site na mieru (detailna vymena potrebnych informacii a ako bonus poslane saty na skusku, aby som mala predstavu o strihu a mohla sa definitivne rozhodnut este pred sitim)...
Hodnotenie výrobkov: Nadherne kvalitne usite saty, vyborna komunikacia. Odporucam.
Hodnotenie výrobkov: Ďakujem pekne, som veľmi spokojná. Sukňa je nádherná, kvalitne a precízne ušitá.
Hodnotenie predajcu: Počas komunikácie s pani Katkou bolo vidieť, ako veľmi jej záleží na tom, aby boli zákazníčky spokojné. Vďaka jej starostlivému a milému prístupu sukňa padla ako uliata. Určite 100% odporúčam.
Hodnotenie výrobkov: Krásne šaty,perfektne ušité,najkrajší kúsok aký mi visí v skrini.
Hodnotenie predajcu: Ďakujem za rýchly a bezproblémový obchod. Profesionálny prístup,komunikácia na jednotku s hviezdičkou.
Hodnotenie výrobkov: Ďakujem za krásne šaty, krásne sedia - veľká spokojnosť.
Hodnotenie výrobkov: Waw. Šaty sú perfektné. Super strih, dôkladne prepracované. Cítim sa v nich veľmi dobre a pekne.
Hodnotenie predajcu: Komunikácia na jednotku. Dokonalý prístup k zákazníkovi.
Hodnotenie výrobkov: Šaty sú perfektné ušité a sadnú presne podľa predstáv.
Hodnotenie predajcu: Opäť veľmi príjemná a ústretová komunikácia, ďakujem.
Hodnotenie výrobkov: Krásne šaty, kvalitne ušité, naozaj na mieru.
Hodnotenie predajcu: Bezproblémová a otvorená komunikácia, včasné doručenie, rýchle odpovede.
Výrobky:
Predajca:
Hodnotenie výrobkov: Šaty vyzerajú pekne. Vrátila som ich, pretože sú hrubé, nie sú vhodné na teplejšie dni. Je to ťažká látka a nie tak ohybná, ako by som chcela. Žena v nich síce vyzerá dobre, ale bolo mi v nich ťažko, teplo, necítila som sa v nich komfortne, neznosila by som ich. Pri vrátení neuvádzajte dôvod, len ho použije proti vám. A evidentne sa nebudú dať vrátiť ak boli dodatočne šité (neboli skladom) a nebudú sedieť.
Hodnotenie predajcu: Ďalej k hodnoteniu, predajkyňa na začiatku ochotná, a keď som sa pýtala na iné produkty, tak mi poslala vzorky látky. Potom, keď som chcela riešiť vrátenie, tak na správu reagovala neprofesionálne (ako napr. „Koukám na tu Vaši zprávu úplně nevěřícně.” evidentne si myslí, že zákazník nemá právo meniť názor) a s množstvom výčitiek, dôvod na vrátenie použila proti mne, a vyčítala mi napr. nerozhodnosť, a že mrzieť by ma malo to, že ľudia pri nerozhodných strácajú ochotu (argumentovala zdravotníkmi). Keď chyba nebola len na mojej strane, keďže mi poradila zlú veľkosť, keď ja som mala v košíku tú správnu, čím si sama privodila časť komplikácii. A povedala mi, aby som nabudúce už nekupovala od nej, „až je budete chtít opět, sežeňte je někde jinde” (čím mi nahráva do kariet, pretože som našla lepšie šaty niekde inde a sú aj lacnejšie, ktoré aj znosím a nebudú len v skrini aby som sa zavďačila predajkyni, že som si ich nechala napriek tomu, že ich reálne nosiť nebudem). Pri takomto prístupe sa človek nemôže diviť tomu, keď ľudia strácajú ochotu podporovať slovenských/českých malopredajcov, keďže ich ochota je podmienená. Vrámci prozákaznického prístupu je lepšie objednávať od veľkopredajov, od nich neboli žiadne výčitky prečo toľko objednávam a posielam späť. Táto je už moja druhá skúsenosť s neprofesionálnym predajcom na sashe, lepšie urobím, keď odtiaľ už objednávať nebudem, keďže som zažila, že si nevážia zákazníka a myslia si, že to zákazník má byť im vďačný na úkor seba. Do internej pošty som pani písala veľmi diplomaticky. Čo si nemyslím, že je v poriadku, aby zákazník tíšil emócie predajcu. Prejavila som jej empatiu a pochopenie ale naspať mi ich pani neprejavila. Za neprofesionalitu sa mi do pošty neospravedlnila. Predajkyňa určite zasa bude tvrdiť, že nie som vďačná. Ako keby to bola práca zákazníka, starať sa o to, aby zákazník nekomplikoval prácu predajcovi, a aby predajcovi bol vďačný aj za výčitky. Veď ak zákazník chce vymeniť či vrátiť tovar, tak aj pre neho je to nevýhoda, pretože ho to stojí peniaze na poštovnom a čas. Predajkyňa si myslí, že komplikácie vznikajú len na jej strane, hovorila len o sebe. Že pani nemá čas, citujem „Já nemám tolik času abych Vám něco posílala tam a zpět dokolečka.”. Tak keď nemá čas, tak nech nepodniká. Prinajmenšom nech si to napíše do obchodných podmienok: objednávajte tak, aby sa tovar neposielal tam a späť, lebo JA nemám čas to robiť dokola. Budem znova citovať, čo mi pani napísala do správy: „Neodpovídejte mi vůbec, nemá to omluvu.” a „Tímto se loučíme, mějte se hezký”. Nápodobne. Jej reakcia nemá ospravedlnenie, preto strhávam hviezdy. A nemôže tvrdiť, že som neobjektívna, keďže na začiatku recenzie som uznala jej počiatočnú ochotu, ale na dobré hodnotenie musí byt predajca profesionálny do konca. UPDATE - Predajkyňa zasa používa dôvod na vrátenie proti mne, pričom v obchodných podmienkach (ktorými sa tak obhajuje), má napísané, že zákazník má právo na vrátenie bez uvedenia dôvodu. Za svoju neprofesionálnu komunikáciu sa znova nemieni ospravedlniť. Vôbec vás nešpiním len hovorím pravdu, citovala som čo ste mi napísali a ako ste sa správali. Zavádzate, tú 38 ste len nemali skladom ale v podmienkách nemáte napísané, že vrátka neplatí ak nie je tovar skladom a dodatočne sa šije. Tú 38 by ste neupravovali podľa môjho priania ale len by ste ju šili podľa vaším mier. Ja nemôžem za to, že nebola skladom napriek tomu, že svietilo, že je, keďže som ju vedela dať do košíka, čiže chyba bola na vašej strane, a keby neplatila na ňu vrátka, tak to ste ma neinformovali, ani v podmienkach to nie je. Tak nezavádzajte. Nikde v podmienkach nie je, že vrátka platí len na tovar skladom. Vôbec neviete čo sa stalo s tým druhým predajcom, nemáte právo sa k tomu vyjadrovať. Tak nešpiňte vy mňa. Ja viem viac o tom, o čo išlo než vy, ale že neprofesionálni sashe predajcovia čo si nevážia zákazníka držia spolu ma neprekvapuje, stále je toho názoru, že zákazník má predajcovi byť vďačný na úrok seba, vďačný za výčitky. Ešte viackrát zopakujte, že sa vám to stalo prvý-krát za 13-rokov, ja výčitky na vrátenie tovaru počujem prvý-krát odkedy nakupujem oblečenie. Prvý-krát môžu ľudia vidieť vašu pravú tvár, je oveľa dôležitejšie to, ako sa predajca správa pri komplikovanejších objednávkach než keď všetko ide ako po masle. Hovorím, napíšte si do obchodným podmienok - objednávajte tak, aby sa tovar neposielal tam a späť, lebo JA nemám čas to robiť dokola, potom sa budete môcť obhajovať, keď zákazník bude nerozhodný. Zasa tvrdí, že nie som vďačná, pričom ja som si chcela nechať šaty IBA kvôli tomu, aby som sa jej zavďačila, ale keďže nemám veľa peňazí, tak som musela prihliadať aj na to, či ja tie šaty budem aj reálne nosiť, zákazník nemôže prihliadať LEN na predajcu, toto som jej aj napísala do pošty ale stále to nejako nevie pochopiť, že sú to hlavne peniaze zákazníka, že zákazník musí pozerať aj na svoje blaho. Keby ste do popisu tovaru napísali informáciu o hrúbke, tak by som šaty ani len neobjednávala, toto som jej napísala do pošty a stále to nevie pochopiť a zo zákazníka robí toho zlého, nevďačného. Neklamte, pri 36 som vám nepísala, že som s látkou spokojná, písala som len, že sa mi šaty páčia. Keď predajca ignoruje slová zákazníka (aj toto hodnotenie si neprečítala alebo ignoruje moje vysvetlenie prečo som jej strhla hviezdy), a neprizná si chybu, neospravedlní sa za neprofesionalitu, tak s takým predajcom sa komunikovať nedá. Okrem toho, celá vaša výčitka ohľadom vďačnosti je úplne scestná, ja nie som vaše dieťa, ja som zákazník, ak si myslíte, že sa k zákazníkovi môžete správať ako k dieťati, ktoré vám má byť vďačné za všetko aj za výčitky a na úkor seba, aby popieralo vlastné potreby lebo vy ste mu v niečom bola ochotná, tak potom práca so zákazníkmi pre vás nie je vhodná. A ak som na vrátenie peňazí nemala nárok, napriek tomu, že to v obchodným podmienkach uvedené nie je, tak ste mi to mali profesionálnych spôsobom vysvetliť alebo držať potom jazyk za zuby, no namiesto toho so zákazníkom komunikujete neprofesionálne a ešte sa divíte môjmu hodnoteniu. Aké náklady za výrobu vám ostali, keď pozerám, že tú 38 čo ste mi dodatočne šili, ste už predali. Hlavná vec, že keď ste mi do pošty vyčítali vrátenie, tak o nároku či nenároku na vrátku ste nepovedali ani ň, ale z nejakého dôvodu (obhajoby pri zlom hodnotení) to vyťahujete. A tvrdenie, že "Vždy nabízím zákazníkům vyzkoušení velikosti, která je skladem právě proto abychom předešli problémům s vratkami a aby se nešilo zbytečně" nikde nie je napísané a ani ste ma o niečom takom v pošte neinformovali, čiže zasa niečo tvrdíte o čom zákazník nebol informovaní ale zo zákazníka robíte toho zlého. Tak ďakujem. UPDATE k update predajkyni - Opakujem, tovar nebol upravený, nešili ste mi ho na moje miery, ale len veľkosť, ktorú predávate bola vrátená. V tom bode tiež nie je napísané, že vrátka sa nevzťahuje na tovar, ktorý nie je skladom, nikde to nie je napísané a nikde ste ma o tom neupozornili. Ak sa chcete oháňať zákonom, tak zákon je na mojej strane, že v OP nemáte uvedené to, čo tu tvrdíte.
Hodnotenie výrobkov: Saty jsou opravdu luxusni zalezitost, ta kolova sukne a kapsy, to je laska. Dlouho jsem vahala, zda si je poridit, nemela jsem pro ne vhodnou prilezitost, nyni bych je rada vyuzila k maturite. Jsou usity naprosto precizne a rada bych vyzdvihla i milou komunikaci, ktera mi byla opravdu prinosna pri vyberu velikosti.
Hodnotenie výrobkov: úžasné šaty, absolútne perfektne sedia, a aj farba je krásna. Veľmi som spokojná. Ďakujem veľmi pekné. Príjemná spolupráca bola.
Hodnotenie výrobkov: Super strih, krásna blúzka, ktorá sa zaradila do mojej obľúbenej SlowFashion zbierky.
Hodnotenie predajcu: Bezproblémová komunikácia.
Hodnotenie výrobkov: Blúzka a jej originálny strih ma veľmi zaujal. Blúzka mi padla ako uliata a je kvalitne ušitá. Aj sukňa je krásna, žiaľ strih mi úplne nesadol a veľmi oceňujem flexibilitu Sugkrasisy a súhlas s náhradným riešením.
Hodnotenie predajcu: Ďakujem za ústretovosť.
Hodnotenie výrobkov: Saticky som si nechala ako prekvapenie v balicku pod stromcekom a teda naozaj krasna praca,skvely material,sedi vyborne a vyzeraju uzasne. Naozaj dakujem Katuška
SUGKRASISA by Katerina Jurišić
Zboží odesíláme pojištěné dvakrát týdně kurýrem na Vámi požadovanou adresu nebo na Zpoint pečlivě zabaleno v krabicích***zboží odesíláme po připsání platby nebo případném vyhotovení, pokud se jedná o zboží šité/upravované na přání zákazníka***balíčky jsme ochotní zaslat na přání kamkoliv na světě dle tarifů zvoleného dopravce***na dobírku nezasíláme***do termínu dodání se nepočítá doba před připsáním platby na účet ani doba, po kterou dopravce balíček dodává.
Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.
© SAShE.sk 2009 - 2024