Domov » Žurnál+ » Autor: SAShE s.r.o.

Žurnál+

SAShE seriál – Ako viac predávať

Odporúčania všeho druhu, obchodného charakteru a za serióznym účelom

Technický spravodaj: Novinky jar 2017

SAShE s.r.o. . » Rady predajcom / 2017-04-06 13:22:00 /  15 komentárov / 79 lajkov / 786x zobrazený

Dobrý deň, máme tu prvé vydanie technického spravodaja, ktorý vás oboznámi s novinkami, ktoré pribudli v SAShE systéme. Od zimy sme pracovali na menších vylepšeniach, ktoré by vám mali uľahčiť a zlepšiť predaj. Prečítajte si, čo pribudlo, aby ste boli v obraze.

 

1. Automatické potvrdzovanie objednávok 


Pomocou tohto nastavenia sa vám automaticky potvrdí každá nová zákazka. Môžete si ho zapnúť v nastaveniach vášho obchodu. Ak si toto nastavenie zvolíte, tak z procesu zákazky vypadne váš krok potvrdzovania balíka. Kupujúcemu sa zobrazia údaje na platbu rovno v poslednom kroku objednávky.

Plus: Kupujúci môže za svoju objednávku zaplatiť hneď. Klesá šanca, že by si mohli nákup rozmyslieť, platbu odložiť na neskôr a už ju neuskutočniť. 

Táto možnosť je určená pre zabehnuté obchody s jednoduchším modelom predaja a hlavne pre tie, ktoré majú vo svojej galérii poriadok, teda majú v ponuke len veci, ktoré majú aj naozaj alebo ich vedia vyrobiť. Automaticky potvrdený balík je samozrejme možné stornovať zo strany predajcu tak ako predtým.

O nových zákazkách bude predajca notifikovaný e-mailom a v červenom menu bude pri zákazkach svietiť nápis (Nová). 

Vybavovanie zákazok v Nápovede alebo Automatické potvrdzovanie vo Fóre

 

 

2. Merné jednotky 


Táto novinka umožňuje predajcom udať množstvo dostupných výrobkov nielen v kusoch, ale aj v pároch, sadách, baleniach, gramoch, metroch, atď.

Plus: Jasnejšie informácie o cene pre kupujúcich. 

 

 

Pri predaji jedného, alebo viac kusov (sád, párov, balení atď.) sa kusy automaticky odpočítavajú zo zadaného počtu. Po predaji posledného kusu vecička automaticky zmení status na Predaná a zmizne z ponuky vo vašom obchode. Mernú jednotku si môžete vybrať zo zoznamu pri počte kusov v nastaveniach výrobku. 

Merné jednotky v Nápovede alebo Merné jednotky vo Fóre

 

 

3. Nový výpočet zoradenia podľa popularity 


Upravili sme výpočet, pomocou ktorého sa zoraďujú výrobky podľa popularity vo výsledkoch vyhľadávania. Toto zobrazenie testujeme aj v kategóriiach.

V minulosti bol jediným parametrom len počet lajkov. Analyzovali sme správanie návštevníkov a nachádzali vzory správania, ktoré je bežné, a ktoré sa naopak vymyká normálu. Napríklad, ak návštevník dlhodobo lajkuje vecičky len od jedného predajcu, alebo dlhodobo lajkuje veľmi veľa vecičiek (500 denne), atď. Snažili sme sa tieto extrémy potlačiť a výsledkom je nový výpočet popularity vecičky.

Plus: Relevantnejšie výsledky vyhľadávania pre kupujúcich.

Po novom má každý lajk inú váhu, tá závisí od toho, koľko užívateľ, ktorý lajkuje, lajkol za posledné obdobie vecí a od koľkých predajcov. Ďalej váha lajku závisí v menšej miere od toho, či a koľko lajkol predajca lajkovanej veci vecí užívateľovi, ktorý lajkuje. V podstate to znamená to, že ak si dvaja predajcovia lajkujú veci navzájom, má tento lajk o niečo menšiu váhu, ako lajk od kupujúceho, alebo lajk od predajcu, ktorému ste vy nikdy nič neolajkovali.

Okrem lajkov popularita ďalej zavísí aj od toho ako dlho je vec v ponuke a koľko sa predalo kusov. Ak je vec v ponuke dlhšie ako tri roky a nepredal sa napríklad žiadny kus, popularita získaná lajkami jej začína výrazne klesať.

Výpočet podľa popularity v Nápovede alebo Zoradenie podľa popularity vo Fóre

 

 

4. Reakčná doba a doba odoslania 


Je to čas, za ktorý predajca odpisuje na poštu a potvrdzuje objednávky. Zobrazuje sa v SAShE obchode, v ľavom paneli. Doba odoslania sa zobrazuje priamo v detaile výrobku, pod cenou výrobku. 

Reakčnú dobu počítame podľa toho ako rýchlo predajca odpisuje na poštu a ako rýchlo potvrdzuje balíky. Výsledná hodnota je kombináciou týchto dvoch hodnôt, pričom do úvahy je braná prevažne väčšia z nich. Ak nám výjde, že predajca reaguje veľmi rýchlo, čiže do 1, 2 alebo 3 hodín, tak túto hodnotu mu zobrazíme v ľavej časti pod jeho profilovou fotkou. Iná hodnota, ako 1, 2, alebo 3 hodiny sa nezobrazuje. 

 

 

 

Doba odoslania sa počíta osobitne pre rôzne dostupnosti výrobkov na základe balíkov, v ktorých bola príslušná dostupnosť najväčšia. Ak vás zaujímajú detailnejšie informácie o výpočte, prečítajte si ich v Nápovede

 

 

Plus: Kupujúci vidí, že obchod je aktívny a jeho objednávka bude rýchlo vybavená. Malo by to zvýšiť šancu, že si kupujúci objedná. 

Zobrazovanie Reakčnej doby si môžete vypnúť v nastaveniach vášho obchodu v sekcii Iné nastavenia. 

Reakčná doba v Nápovede alebo Reakčná doba vo Fóre

 

 

5. Príloha v šablóne správ a v textovej podstránke 


Pridali sme možnosť nahrať do šablón správ aj prílohu. Pri tejto príležitosti bol systém šablón vylepšený. 

Plus: Predajcovia si môžu vytvoriť šablónu s obchodnými podmienkami, alebo odstúpením od zmluvy. 

Ak hľadáte vzor pre obchodné podmienky, alebo neoficiálny vzor formulára, môžete sa inšpirovať podmienkami SAShE alebo formulárom o odstúpení. 

 

 

Rovnako sme túto možnosť pridali aj do textových podstránok v SAShE obchode. Pojme súbory: .jpeg, .doc. .docx. a .pdf.

Plus: Jednoduché zobrazenie Obchodných podmienok, alebo iných nutných dokumentov. 

Šablóny v Nápovede alebo Šablóny vo Fóre

 

6. Https!

 

 

SAShE už funguje so zabezpečeným protokolom a to znamená, že všetky interakcie, ktoré existujú medzi vami a touto webstránkou sú chránené šifrovaním. SAShE teraz pôsobí dôveryhodne aj pre nových návštevníkov, pretože informácia o zabezpečení sa zobrazuje v prehliadači. 

 

7. Medzinárodné poštovné 

 

Pridali sme možnosť uviesť výšku poštovného do zahraničia. Sú tam tri možnosti: Česká republika, EÚ a svet. Ak si medzinárodné poštovné nenastavíte a príde vám zákazka zo zahraničia, bude mať možnosť poštovné zvýšiť pred potvrdením objednávky. Toto bude ale možné len do 1.júna 2017 a potom už nie. Kupujúci z krajiny, pre ktorú nebudete mať nastavené poštovné, si od vás po 1.7.  nebude môcť objednať. 

Plus: Zákazníkom sa automaticky zobrazí správne poštovné, podľa krajiny doručenia objednávky. 

 

 

Medzinárodné poštovné je možné nastaviť v sekcii Nastavenia, v časti "Spôsob distribúcie, ceny poštovného". Je potrebné, aby bolo nastavené pre každú krajinu poštovného zvlášť. 

Všetky ďalšie nastavenia, ako poštovné zdarma, minimálnu sumu objednávky aj systém rozšíreného poštovného je taktiež potrebné nastaviť pre každú krajinu individuálne. 

Medzinárodné poštovné v Nápovede alebo Medzinárodné poštovné vo Fóre

 

8. Zjednodušenie registrácie a nákupu 

 

Zjednodušili sme proces registrácie na SAShE - táto zmena pomôže najmä kupujúcim a uľahčí im proces prvého nákupu. Registrácia sa dá vykonať vyplnením iba základných údajov (meno, heslo, e-mail). Následne sa kupujúci môže ihneď prihlásiť a nakupovať.

Adresu doručenia stačí vyplniť až pri objednávke. Táto adresa sa rovno uloží aj do profilu a pri ďalšom nákupe sa pred-vyplní.  

Plus: Nechceme odrádzať nakupujúcich komplikovanou registráciou. Teraz bude registrácia ľahká a prvý nákup pre ešte-neregistrovaných kupujúcich bude bez problémov. 

Overenie e-mailovej adresy je tak určite jednoduchšie. Kupujúci už nebude vyrušený nutnosťou ísť preč zo SAShE, môže overenie e-mailovej adresy vykonať až neskôr. Ak má kupujúci neoverenú e-mailovú adresu, bude sa mu zobrazovať upozornenie. 

 

 

Predajcovia musia vykonať overenie e-mailovej adresy predtým, ako pridajú prvé výrobky. V prípade, že niekto uvedie chybnú e-mailovú adresu, na ktorú by mal potvrdzovací e-mail poslaný, môže si chybu opraviť a nechať si overovací e-mail odoslať znova.  

Komentáre

Lucy-Art tieto fajn-šmekrovinky, si veľmi pochvaľujem! Dosť to sprehľadňuje a uľahčuje predaj/ nákup :)

2017-04-06 13:38:36

wishfish super, zahranicne postovne je velmi uzitocne, vdaka!

2017-04-06 15:41:541x

MilicaM ďakujem redakcii za inováciu...)

2017-04-06 16:41:10

weim Super! Mne sa najviac páči to poštovné, ale celkovo krok vpred. ;))

2017-04-06 17:49:21

ardeas Ja ďakujem za to, že mi to prišlo v správe priamo a teda je to nepriehľadnuteľné, vďaka :)

2017-04-06 17:56:58

Na_Beton Vyborne, je vidiet, ze sa neustale zdokonalujete a napredujete :) len tak dalej

2017-04-06 21:00:49

Blubery Veľká vďaka za technovinky, chválim každú zmenu. Chcela by som sa spýtať, či by v budúcnosti nemohlo byť spustené (podľa možností) automatické odoslanie faktúry v elektronickej forme po zaplatení. Teda keď v kolónke dám "vystaviť faktúru" pre zákazníka, hneď by som to mohla aj odoslať :) Ďakujem ;-)

2017-04-06 21:07:502x

slaninkova Ďakujeme za novinky, sú naozaj skvelé... A ja som tiež premýšľala presne nad tým, o čom píše Blubery - dalo by sa prosím do budúcna zrealizovať automatické odosielanie elektronických faktúr? To by bolo super... alebo aspoň notifikácia o tom, že faktúra (ale tiež aj podacie číslo zásielky) boli vložené k objednávke.... Ešte raz moc vďaka :-)

2017-04-07 00:10:581x

Wandaluzia Ďakujeme milé SAShE :) Ja sa teším aj z tej jednoduchšej registrácii pre novo príchodzích, lebo o tomto viem, že to zopár ľudkov odradilo, nechcelo sa im komplikovane sa registrovať, takže toto veľmi vítam. Ale teším sa všetkým vylepšeniam :)

2017-04-07 09:53:46

gabi111 Teším sa všetkým vylepšeniam, niektoré som už zbadala skôr, niektoré ešte len vyskúšam :)) Ďakujem, že sa o nás tak pekne staráte ;))

2017-04-07 10:41:51

iffi Ja neviem, s tymi vypoctami popularity, mam pochybnosti. Precitala som si ti cast viac krát, mozno ze tomu len nerozumiem- Ale nebude to znamenat vseobecny pokles "lajkovania" a teda aj spatnej vazby pre predajcu?

2017-04-07 11:10:17

a-moda čo sa týka lajkovania -v prvom rade prezerám a príp. lajkujem u tých , ktorých tvorba sa mi páči:))

nemám chuť vyhľadávať - ty si pekný výrobok-lajk- . ak si uložím niekoho do obľúbených , to znamená, že aj ich tvorba sa mi páči:)))

a ešte niečo, prečo treba pracne otvárať obchod výrobcu, ktorého výrobok sa mi páči . bolo by jednoduchšie lajknúť na nejaký symbol priamo pod výrobkom. keď by som chcela niečo podrobnejšie , tak potom otvorím jeho profil :)))

2017-04-07 12:39:162x

iffi @a-moda presne s tymto mam aj ja problem, horko tazko si vytvaram zakaznikom,ktory sa vracaju/lajkuju a z tohto noveho principu mi vychadza, ze ich lajk sa stava menejcenny. Neviem,mozno to takto nefunguje,ale mam z toho divny pocit.

2017-04-07 13:23:322x

SAShE.sk  REDAKCIA  @iffi ak sú to zákazníci, ktorí prichádzajú a lajkujú vaše veci, tak vám táto zmena pomôže a pridá to ich lajkom väčšiu hodnotu.

2017-04-10 09:50:44

iffi ok, úplne tomu nerozumiem ,ale verím vám, resp.asi čas ukáže.

2017-04-10 12:05:39

Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.

Ako viac predávať

www.sashe.sk/serial/ako-viac-predavat-na-sashe

Odporúčania všeho druhu, obchodného charakteru a za serióznym účelom

TOP Žurnál - Týždeň

Najlepšie žurnály posledného týždňa TOP žurnál mesiac »

TOP Žurnál Mesiac

Najlepšie žurnály mesiaca

Viac »
Kompletná hitparáda žurnálov »

Posledné prezerané výrobky:

13 €
Náhrdelníky - Citrínový - 16183501_
25 €
Dekorácie - Makramé obrázok - anjel DREAM - 16479489_
288 €
Obrazy - Vetřelec - originál, velký akvarel - 6605880_
35 €
Náramky - náramok Zoe - 13879991_
6,90 €
Náušnice - Náušnice Springtime - 16387870_
8,90 €
Detské čiapky - Zimná podšitá čiapka - Pingu - 7263070_
23 €
Detské oblečenie - Dětská tylová sukně - 8627315_
7,64 €
Dekorácie - Dekorácia 2 - 5857812_
17 €
Nádoby - Maľovaný porcelánový hrnček - Bylinky - 15775622_
2,99 €
Minerály - Hemimorfit 10mm - 11781410_