Domov » Žurnál+ » Autor: Mariana Cvopová

Žurnál+

fakt je dôležité KTO ?

Mariana C. » Osobné Blogy / 2011-06-13 08:47:51 /  58 komentárov / 92 lajkov / 1343x zobrazený

Tento žurnál nie je aktívny, vidia ho len návštevníci, ktorí majú na neho link!

je pondelok ráno a po tomto víkende mi nedá nereagovať na situáciu, ktorú som tu, na Sashe, cítila...

najednej strane všetci ospevujú Sašu a Juraja, priam euforické priania lietajú éterom, vychvaľuje sa jej vystúpenie na TEDx  a všetko sa nesie v duchu Saška, si božská...

na druhej strane sa tu objavil žurnál, ktorý sem vniesol toľko negatívnej energie. že sú tu kamarátmančafty, že sa tu lajkuje horem-dolem, že nie je dôležité ako sa vecičky robia, že ide o kvantitu a nie o kvalitu, že ide o to, kto ich robí a podobné nezmysly.

a ja teraz neviem:

Sashe je predsa o tom, aby sa človek, ktorý má rád hand made, zviditeľnil  a aby sa jeho vecičky predali a aby ho to posunulo niekam dopredu. a je jedno, že niektorí to robia ako  ako hobby, že  niektorí to myslia vážnejšie, že niekto tvorí z lásky a niekto ako únik zo stresu. a že  niekto len tak. všetci, čo predávajú, hovoria,  že je to super, že ich to nakopáva a podobne. tak mi teraz vysvetlite:

do čoho ste sa tu zamotali???

vadí niekomu, že niekto predáva viac? že niekto píše viac? že niekto nedajbože tvorí viac a kde tvorí a kde píše svoje žurnály?

poviem vám z pohľadu kupujúcej jednu vec: MNE JE TO ÚPLNE JEDNO !!!

je mi úplne jedno, KTO píše, tvorí, predáva.... aj tak olajkujem len to, čo sa mi páči a kúpim samozrejme len to, čo chcem, čo sa mi hodí, čo je môj štýl. ja sa nepotrebujem nikomu pchať niekam, ako to niekto podotkol. ja som kupujúca a každý to tu robí preto, aby si ho kupujúci predsa všimol a aby sa jeho vecičky predávali. no a  na toto, sa mi zdá, ste cez víkend zabudli.

A  O TO TU PREDSA IDE, ALEBO NIE ??????

 

alias

Komentáre

uKvetinky asi tak....LAJK!

2011-06-13 08:54:59

koralix ja hovorim za seba asi takto: pisem sem-tam, fakt len zriedka-ked ma nieco napadne, ked sa chcem podelit-teda o moju radost, nejake smutne zalezitosti sem nepisem-i ked O.K.-je to sucast zivota, lajkujem a komentujem to, co ma zaujme a je podla mojho vkusu, na lajky a k omenty pre mna necakam(ale samozrejme sa tesim kazdemu jednemu a dakujem vsetkym) - taktiez som nazoru, nech zalajkuje ten, komu sa moja tvorba paci, ked sa preda, tak sa preda, nepreda-nepreda, som rada, som tu. rada pozeram druhych tvorbu, zednie ma to vpred. mam svojh oblubenych, ktorych galerky pravidelne navstevujem a pozeram, cmaju nove. takze asi tolko za mna.

2011-06-13 08:56:19

majulienka súhlas!

2011-06-13 09:00:39

alias koralix - veď presne tak by to tu malo fungovať. a ver mi, žiadneho kupujúceho nejaké žabomyšie vojny nezaujímajú, ten hľadá niečo faktúplne iné......

2011-06-13 09:01:24

koralix ospravedlnujem sa za preklepy, ale nejako mi blokuje klavesnicu:-)

2011-06-13 09:01:39

koralix alias-asi sme na jednej vlne:-))

2011-06-13 09:03:32

Kats boze, zasa. ale mas pravdu, kupujucim to je uplne jedno. ano, je tu stadovitost, su tu skupinky, bezhlave klikanie na zurnaly, aj ked kazdy tvrdi, ze nie, on neklika, ano, je tu hiikanie nad vecami, ktore vytvoril oblubenec a stoja za dve veci, ano, su tu diskusie pod vyrobkom, ktore tam vobec nepatria a len sa nahanaju komenty a tym sa akoby umelo vytvara okolo vyrobku gloriola...a na nech, vsetci to vieme a nezmenime. Kupujucemu je to aj tak jedno, kupi si, co sa mu paci a zakulisie neriesi

2011-06-13 09:04:38

ololo_galant Kats... 1* :)

2011-06-13 09:05:56

koralix Kats- tak tak...

2011-06-13 09:06:35

alias Kats - ale ja nechápem, že to riešia predajci... jasné, že sa vytvorili kamarátstva, ved prečo nie, ale prečo to niekomu vadí??? veď tú energiu by sa dalo využiť zmysluplnejšie... veď to tu žije a to dosť intenzvne, tak tu musí byť z každého rožku trošku! treba sa venovať tomu, čo ma napĺňa a nie tomu, čo ma ničí... toto nikomu predajnosť nezvýši!!! toť vsjo..

2011-06-13 09:09:51

Petula na jednošku si to tu vyňááádrila!!!

tak tak ...

2011-06-13 09:11:27

Balka Kats... cista pravda

2011-06-13 09:11:46

ololo_galant alias, autorkou TAMTOHO žurnálu bola kupujúca... Autorkou tohto takisto :)) Podľa toho sa skôr predajcovia vyjadrujú k tomu, čo riešia kupujúci ,)

2011-06-13 09:18:10

melly Ja sa tiez cudujem takym nespokojnym zurnalom, ze lajky, skupinky a neviem co... Sme tu komunita, mnohi sa pozname aj osobne, jasne ze je prvy s druhym kamarat a druhy s tridstatym atd. A kamarati sa navzajom skratka sleduju, lajkuju... je to normalne, prirodzene, v kazdej komunite k tomu dochadza. Stazovat sa na to je nieco ako stazovat sa, ze prsi. Ziadne extra zakulisie, obycajny zivot to je :)

2011-06-13 09:20:23

d-u-1653756750 Ja napisem len to, že sme doslali priestor na realizaciu a moznost trochu sa oslobodit od nechutnej reality bytia a prezivania. Tu sa da zit a nie prezivať:)

2011-06-13 09:21:03

ololo_galant A ak sa "riešia" bolo vo význame, že prečo to robia, všetky tie srandy a tančeky kolo predaja... No lebo sme ľudia, rovnakí ako všade :)

2011-06-13 09:22:57

L_L_S kurnik, ja som zasa mimo, vobec neviem co sa za vojny, idem asi dobehnut a citat zameskane, alebo aj nie, mam po vikende kopec roboty. ano, treba byť nad vecou :))

zastavim sa tento tyždeň na obed, dohodneme sa :)

2011-06-13 09:29:49

J.and.M_design tak to si ma potešila

2011-06-13 09:33:52

Kats alias - preco to riesia predajci? ciastocne to je zavist, mozno pocit ze by aj oni chceli byt taki oblubeni, ciastocne vnutorne poburenie, ze ako moze byt niekto oblubeny a predajny a mat tolko lajkov a uzasnych komentov za vec, ktoru vyrobi moj 8-rocny synovec na vytvarke, ciastocne preto, ze sme tu zeny 98% a vela zien pokope nikdy nerobilo dobrotu :-))

2011-06-13 09:35:32

alias Kats - vieš keď som si včera prečítala tie komentáre... čátala si to aj Ty, jednoducho som toto musela napísať. preto, že som mimo, preto, že ja nepotrebujem ani lajky, ani komentáre k vecičkám a hlavne preto, že si asi jedna druhej asi nevykupujete obchodíky, tie obchodíky robíte pre nás, kupujúcich... a je pravda, že veľa žien po kope nikdy nerobilo dobrotu :-))

2011-06-13 09:50:29

LucyHudec Mne sashe zmenilo život. Myslím,že to asi dosť ľuďom,ktorých tu stretávam.Síce málo spím a jem,ale môžem sa venovať tomu, čo ma baví.

Nikto sa nikdy nebude páčiť všetkým.

Niečo je fajn,niečo menej,ale ja to beriem tak,že zákazník si povie,čo sa mu páči a čo nie.Nemám právo súdiť niekoho, čo robí dobre a čo zle. A za ľuďmi,ktorí sú tu TOP stojí kopec práce,peňazí na materiál,skíc a čiar. Ja im hrozne držím palce,pretože pre mňa sú obrovskou inšpiráciou.

Rovnako mi nevadia mamky,ktoré píšu o svojich deťoch,ľudia,ktorí milujú psov, anarchisti,homosexuláli a ľudia,ktorí mali blbý deň a chcú sa požalovať svetu.

Mirmar napísala super žurnál o tom ako si máme všímať na ľuďoch to dobré. Učím sa od nej,pretože viem ako to myslela. Našla som tu kopec ľudí,ktorých už poznám aj na živo,kopec ľudí a ich osudov,pred ktorými dávam klobúk dole.

Preto mi je, ako autorka píše, úúúúplne jedno či úspech alebo neúspech, či lajky alebo nelajky mávajú listami tejto stránky,koľkokrát komu a ako.

Za seba môžem povedať len toľko,že povedať ďakujem za to čo mám by bolo aj tak málo.

A Qway to povedala super,súhlasím.

2011-06-13 09:52:20

LucyHudec Mir,sorry ušlo mi A,tak oprava,žurnál od "Miramar" :)

2011-06-13 09:55:39

melly Lucy, presne! A nie si jedina, komu Sashe zmenilo zivot ;)

2011-06-13 10:08:16

alias a to je na tom to vynikajúce a je úplne jedno, aké omáčky sa varia okolo...

2011-06-13 10:15:39

evelyna Ja si myslim, ze proti kamaratstvam na SAShE nemoze nikto nic urobit. Skor by sa mali nad vecou zamysliet samotni predavajuci. Ze na ukor umelo vytvorenych lajkov pri svojich vecickach utlacaju nizsie a nizsie vyrobky menej znamych predavajucich. Na druhej strane si myslim, ze vyrobky sa nepredavaju na zaklade poctu lajkov a komentov. Kupujuci ked vie co hlada, najde to (aj ked nie kazdy ma trpezlivost preklikavat desiatky stran vyrobkov). Mne samej sa uz niekolkokrat stalo, ze vecicka, ktoru som mala v galerii pol roka bez povsimnutia, sa zrazu predala. To ma vzdy mimoriadne potesi a vysvetlujem si to jedine tak, ze dany kupujuci ju nasiel na zaklade vyhladavania a ked sa mu jednoducho zapacila, kupil by ju ci by pri nej bolo 10 lajkov alebo ani jeden.

2011-06-13 10:18:49

Dadyart Lááááááááááááájk!!!!!!

2011-06-13 10:51:57

pidizwik ide pešek dokola.....

2011-06-13 10:53:50

alias a ešte bude aj dokola chodiť, kým tu závisť bude prekvitať.... lebo, ako som už napísala, o nič iné tu v týchto žabomyších vojnách nejde.

2011-06-13 12:08:46

miramar LucyHudec ďakujem za milé slová na moju osôbku... :-) Aj preklep Ti odpúšťam.... :-D

Za seba môžem povedať, som tu krátko a ešte stále len spoznávam ako to tu funguje. Je však pravda, že i ja som mala naraz 3 žurnáliky v TOPke, lenže asi sa naozaj páčili, lebo ja tu až tak veľa kamarátiek nemám, čiže to nebolo lajkovanie len z kamarátstva. Ale keď sa na to teraz spätne pozriem... Vtedy som sa veľmi tešila, považovala to za úspech, no po TÝCHTO žurnálikoch si uvedomujem, že to nie je správne. Dávam si pohov a limit, 1 žurnál za 5 dní. (Výnimku majú tie o vecičkách.) Lebo keď ja zaberiem 3 miesta v TOPke, nemôžeme si prečítať iné naozaj dobré žurnáliky od troch iných rôznych predajcov. Je to sebecké (pre mňa, ja to tak vnímam) a teda ja to už zažiť nechcem!

Nech je to akokoľvek s kupujúcimi, že to na nich nevplýva, že kúpia tak či onak... No neviem, ale keď som v TOPke, mám väčšiu návštevnosť a tiež viac predávam. Dokonca aj kupujúce mi napísali, že ma našli vďaka žurnálu v TOPke...

Bolo správne napísane, veľa báb pokope. :-D Taký babinec sme tu, tak si aj popomáhame ako vieme, ale či je to správne až takto... Fakt neviem.

Pripájam sa však k skupinke, ktorá tvrdí, že sashe jej zmenilo život. Ak sa podarí, čo má, tak budem môcť napísať, že dosť. A bez sashe by sa to nestalo. :-)))

2011-06-13 13:49:47

Kats miramar - to nerob, vobec to nie je sebecke, neber to na seba!! kludne pis, kedy sa ti zachce, no kam by sme prisli...

2011-06-13 14:30:07

Alala palec hore :) Kats za jedna a sashe meni zivot veru tak. Baby po kope to je kapitola sama o sebeee :D a este jedna vec nic neni idealne... kazdy robi najlepsie ako vie nie a o to tu tiez ide...

2011-06-13 15:19:46

mina No, pokiaľ ide o mňa, svoj názor /prezentovaný v inom žurnáli s podobnou tématikou/ nikomu nevnucujem, ale vyjadriť ho môžem /?/. Dokonca si myslím, že lepšie je ten názor povedať nahlas, aj keď je odlišný od väčšinového /v konkrétnej komunite/, ako ho nepovedať ... ale to je samozrejme zasa len môj názor.

PS: tu predávajúci sú väčšinou aj tu kupujúci /v nejakej schizofrenickej jednote .../.

2011-06-13 20:08:48

mina Aha, a musím uložiť do "páči sa mi" však kto by to potom v tom množstve hľadal, keď chce komentáre dosledovať ?

2011-06-13 20:17:22

alias miramar - prečo chceš prestať písať? nemyslím si, že je to správne rozhodnutie, pretože to, že si sa dostala do top, predsa malo nejaký reálny základ, nebola si v top len preto, že si Ty chcela. veď ako napísala Kats, kam by sme prišli.

alala - súhlas

Mina - nesúhlasím, že tu predávajúci sú aj tu kupujúci, je tu predsa toľko všelijakých vecí a štýlov, že to sa všetko jednoducho pokryť nedá. veľa určite kupuje, ale určite nie všetci. a nikomu sa nevnucuješ, píšeš to, čo si myslíš. tak ako každý z nás. predpokladám...

2011-06-13 21:12:31

miramar Ja písať neprestanem! :-) To by som nedokázala, ale tak si myslím, že naozaj všetkého veľa škodí a aby sa človek "nedopil", treba si to ustriehnuť. :-) A to by som chcela. A zároveň sa tak uvoľní miesto iným.

2011-06-13 21:47:20

evelin3004 Miramar, Tvoje žurnáliky sú mi veľmi sympatické a máš talent na písanie a iným sa to páči, tak prečo nie? Veď , ak je niekto šikovný, vie , ako zaujať, predsa za to sa netreba hanbiť. BuĎ hrdá, že vieš ľudí zaujať, a Tvoje žurnáliky sú fajn a cítiť z nich pohodu. Len tak ďalej.

2011-06-13 21:58:27

Handmade-Astarte Lucy, Miramar, súhlasím!!! Zlate ste :) Miramar, kľudne, nooo, aspoň raz za tri dnii :) Aj keď je pravda, že nasilu sa nedá, niekedy je lepšie si počkať na tú pravú inšpiráciu, podnet a tak písať.

A závistlivci? Nuž tí boli vždy všade aj sú a aj budú, nechajme ich v tom, veď každému sa raz všetko vráti..

Ľudia tešte sa zo života a neriešte zbytočne negatívnu stránku, lebo to čo sa podporuje , to sa množí. Či je to riešenie negatív či pozitív. Zamerajte sa na to dobré a to zlé potom od Vás odpadne samo, lebo nebude živené! ♥

2011-06-14 08:43:57

mina A ešte niečo k tejto téme mi napadlo, dievčatá - väčšina ľudí sa rada dozvie /prečíta si/ niečo zo súkromia toho druhého /o deťoch, o partnerovi, o prostredí, v ktorom žijú, o záľubách/, väčšina ľudí na tieto informácie reaguje primerane, konkrétne tu to predávajúcich robí sympatickejšími a takými bližšími ... ale sú aj iné reakcie ... svoje deti tiež ľúbim a v tomto smere sa naozaj mám čím chváliť, myslím ... lenže práve preto mi "nestojí za to" prezentovať svoje súkromie potencionálne pred 150 000 návštevníkmi, ktorí túto stránku mesačne navštívia. A dosť citlivá som najmä na takú verejnú prezentáciu malých detí /ak nechcem v profile, napríklad, zverejniť svoju podobizeň, prečo sem "pchám foto svojho potomka, ktorý sa spravidla ešte nevie vyjadriť ?/.

Keď bolo jedno z mojich detí ešte veľmi maličké, babka ho brávala na prechádzky a "pochváliť sa" pred kamarátkami, ktoré stretli - a raz, keď sa ho asi "piata teta" pýtala "ako sa voláš ?", dieťa zrejme malo už toho "plné zuby" a slušne odpovedalo "nevoláš sa nijak" . /Moje deti rozprávajú plynule a zrozumiteľne tak od jedného roka veku./

2011-06-14 09:28:12

alias poslušne hlásim: profilovka zmenená (dúfam, že táto už yhovuje) a deti plynule a zrozumiteľne rozprávajúce od jedného roku života? tak to som ešte nepočula....ale já smekám...

2011-06-14 09:45:17

mina Hej, máme to v rodine /to rzpprávanie/... aj "dôkazy" nejaké mám uložené, na vonkajších pamäťových médiách ... hlavnú zásluhu na tom má moja stará mama, aj by som požičala, ale už sa to nedá. /Tuším sa začínam chváliť ... a to dokonca cudzím perím, v tomto prípade./

Pekný deň

2011-06-14 09:56:09

mina A tá Tvoja nová fotka v profile je krásna ... vieš, tomu názoru o prezentovaní súkromia na internete som sa dopracovala skúsenosťami počas rokov denného používania.

2011-06-14 09:59:47

Mydlaren Mina, suhlasim s tebou. Ludia si zverejnovanie svojho sukromia na webe zatial neuvedomuju. I ked na druhej strane - mne to neprekaza. Kazdy si je zodpovedny sam za seba a nesie nasledky svojich rozhodnuti.

Prikladam zaujimave video na tuto temu: http://www.tedxbratislava.sk/sk/videos#/video:peter-kosinar-za-malo-muziky-vela-penazi

2011-06-14 10:09:19

mina Áno, U sikovnych ruk ... a "teórie informačnej spoločnosti" hltám už 25 rokov ... a aj keď sa vždy sa nájdu ľudia, ktorí budú túžiť po obrovskej moci, bohatstve, alebo budú chcieť ublížiť len tak, pre vlastné potešenie ... prebehne /prebieha/ nejaká "devalvácia informácií" ... dotknutému človeku /skupine/ nebude až tak prekážať väčšina z toho, čo o ňom iní vedia ... len som chcela pripomenúť, že internet ukladá a vyhľadáva - veľmi rýchlo a veľmi dlho ... ale už idem čosi robiť, lebo - nemyslím si, že zachránim ľudstvo, ale je to ďalší globálny problém - dnes už pomaly nikto nič nevyrába /teda, okrem tlačenia peňazí/, ale to už je o inom.

2011-06-14 11:31:25

miramar Tak ja sa asi budem opakovať, lebo v jednom žurnále som to už písala... Moje detičky BEŽNE stretávajú moji zákazníci u mňa v práci. Máme s manželom obchod a keď raz už nie je škôlka, babka je mimo a ja MUSÍM ísť na stretnutie, tak ich mám proste pri sebe. A vidia ich, celé mesto ich vidí. Škôlka má svoju internetovú stránku, kde je môj syn! :-o A všetci na svete si ho môžu pozrieť. Takže to, že ja si sem dám nejakú fotku mi nepríde až také strašné. Sú na nej len usmiate detičky, nič vulgárne...

2011-06-14 16:18:42

ornament Super žurnálik! Mne myslou chodilo niečo presne na túto tému ale nemám čas písať. Podporujem každú milú osôbku. Podporujem každého, kto tvorí alebo aj píše s radosťou, nepozná závisť, nepotrebuje ostatných osočovať. Nuž, žiaľ je to tak, že nie každý je taký.

Ten kto sa zameriava na to, aby závidel iným čo dosiahli, brzdí svoj úspech.

2011-06-14 17:32:23

mina miramar, ale to je naozaj Tvoja vec. A nespomínam si, že by som spomínala niečo v súvislosti s vulgárnosťou, hovorím o niečom úplne inom. A s deťmi, ktoré si berieš do práce tiež nie si sama na svete - väčšine ľudí to je sympatické, niektorí Ti dajú najavo, že sa im to nepáči a niektorí Ťa budú ohovárať ... ja napríklad nemám rada, keď niekto chce "výhodu v poradí" napríklad v obchode, na pošte ... iba preto, že má so sebou deti /ja mám tiež, len nie sú so mnou/ ... a vôbec,ten môj príspevok o internetovej bezpečnosti je o inom /celkom určite nie o vulgárnosti/, netrúfam si odhadnúť, či to nevieš, alebo nechceš pochopiť a nechce sa mi ti to vysvetľovať.

2011-06-14 20:06:09

miramar Nezaťažuj sa tým. Netreba mi nič vysvetľovať.

2011-06-14 21:01:30

Kacenka super výstižný žurnál!!! veľký LIKE!!! ja lajkujem len to, čo sa mi páči a je mi šum a fuk, koľko lajkov tá vec/predajca už má - medzi obľúbenými a páčivými vecičkami mám aj také, ktoré sa páčia 1-2 ľuďom... Akurát žurnály lajkujem aj tie, ktoré sa mi možno nepáčia, ale zaujala ma diskusia pod nimi a to preto, lebo ich potom nemusím loviť v mori žurnálov keď sa k nim chcem vrátiť, ale hodí mi ich do kategórie "páči sa mi-žurnály". Tak ako v bežnom živote, tak aj tu sú ľudia, ktorí sú mi sympatický ani netuším prečo a nesympatický tiež netuším prečo (keďže na to nemám absolútne žiadny reálny dôvod). To však neznamená, že mám potrebu si do tej druhej skupiny z akéhokoľvek dôvodu "kopnúť"... Ani ako kupujúca som nikdy nemala potrebu kúpiť si niečo čo nepotrebujem/nepáči sa mi/nechcem, len preto, aby som tým niekomu niekam vliezla... Možno preto, že nemám v úmysle pod niečim zaveseným na krku nosiť visačku typu: "Toto malo na sashe 70 lajkov"... So všetkým, do čoho som sa zaľúbila a kúpila si to, som bola maximálne spokojná a o tom to je. Sashe je komunita ako každá iná, takže v nej tiež vznikajú rôzne priateľstvá, obchodné partnerstvá, vzťahy i pseudovzťahy, ktoré občas vykypia z hrnca... ♥

2011-06-14 21:05:19

alias ornament - ďakujem a súhlasím, naozaj to všetko stojí moc a moc energie a tá sa dá využiť vhodnejším spôsobom

mina - neviem, zasa je to o niečom úplne inom

miramar - nevysvetľuj, niet čo

kacenka - vďaka za úprimnosť, ak by sa dalo, tak lajk

2011-06-14 22:50:42

Innak Alias, suhlasim :) s zurnalikom a mas krasne foto v avatare :)

2011-06-15 00:09:44

miramar mina a ešte niečo mi napadlo v súvislosti s deťmi, využívaním toho, že ich máme so sebou.

Ako prvé, mňa na pošte ujo pustil (http://www.sashe.sk/miramar/journal/s-detmi-ide-vsetko-lahsie.-foto) a len vďaka tomu, že videl na mojich rukách moju dcérku. Ale NEDOŽADOVALA som sa toho!!! Nesťažovala som si, len on bol tak ľudský a v dôchodkovom veku, že proste si nejako prirodzene uvedomil, že on má času dosť...

Ako druhé, ja svoje deti ťahám všade! A vždy budem koľko len môžem. Niekedy, aj keď ich mám kde nechať, tak ich beriem so sebou. No nie preto, aby som mala nejaké výhody, ale preto, aby moje deti zažívali pre nás tak bežné situácie a naučili sa, ako správne sa majú chovať. Lebo poznám prípady, kedy 4 ročné dieťa nezažilo nakupovanie v obchode, o pošte ani nepočulo a keď sa v piatich rokoch dostalo konečne medzi ľudí, bolo ako Tarzan - vyplašené a reagovalo fakt strašne.

A po tretie, pýtam sa. Keď stojí v autobuse vedľa Teba babka, či nejaký dedko, postavíš sa a uvoľníš miesto? Lebo ja áno! Som tak vychovaná. A si predstav, že tí starí sú tak drzí, že oni to očakávajú, tak mne Ti napadlo, že oni vlastne asi využívajú svoju starobu!!!! Že?

Či ZASE som niečo zle pochopila???

2011-06-15 13:04:07

ifa ked kupujem veci, tak vyhladavam bez ohladu na lajky a komentare. Riadim sa mojim stylom, vkusom, ocami, prianim a mojim lajkovanim. Po vybere vecicky si ale vzdy precitam hodnotenie predajcu a info o komunikacii ci rychlosti vybavenia objednavky.

Je pravda, ze hned po prvych dnoch labzovania na sashe som zaregistrovala obrovsku energiu. Tuto jej vsak davaju vsetci - autori stranky, autori veciciek, autori textov, predavajuci aj aj my kupujuci. Vsetkym autorom cohokolvek tu na sashe prajem vela invencie a pozitivizmu!

2011-06-15 13:04:53

elkab kto je Saša a Juraj?...Mne sa tu páči strááášne veľa vecí a až keď si ich pozriem, občas sa pozriem aj kto ich robí...myslela som si, že to tak všetci :):):)

2011-06-15 20:51:40

Kats fuha, tak zverejnovanie akychkolvek informacii a fotiek deti sa veru moze vypomstit a ublizit, treba byt nanajvys opatrny :( nikdy nevies, aky uchyl zije vedla teba, pozliepa si par info z netu (a ze to nieje vobec tazke!) a vyuzije prilezitost. mozno som paranoidna, ale bola som svedkom, kedy taketo informacie boli vyuzite v neprospech dotycnej. tu sme vsetci na oblaciku, ale stranka je verejne pristupna. za mna-fotky deti by som na verejny web nedavala, z opatrnosti. netreba drazdit hada bosou nohou

2011-06-16 10:52:36

vYQt alias..vystizny zurnal

LucyHudec...nadherny komentar...musim priznat, ze ma rozplakal...aaaale, asi som dnes nejaka citlivka...drzim vsetkym palce...

musi byt uzasne mat akeho kupujuceho ako si ty, alias...pekny vecer vsetkym

2011-06-16 20:39:25

jajanka fiha, tak ja tu asi ozaj travim malo casu, lebo nielenze som tu nezaregistrovala ziadne "kamaratmancafty", ale ani onen negativny zurnal o ich existencii.

teraz sa chvilu idem zamyslat nad tym, ci nie som ignorant :-o

..lebo nejako extra nesledujem ani tych par dievcat, ktore som vdaka sashe poznala osobne, a ktore za kamaratky povazujem.

takze dievcata.. ak to citate.. vsak vy viete, ktore ste.. radsej tu hodinku stravime na kavicke ako vzajomnym virtualnym lajkovanim, ze jo?

a ostatnym (trochu) znamym aj neznamym mavam a prajem vela tvorivej energie:-)

ps. takisto si nemyslim, ze sa tu predavaju veci najviac olajkovane a najviac komentovane. ale sak nech si lajkuje kto chce, co chce.. minimalne to potesi, ked uz nic ine:-)

2011-06-17 11:51:51

sportego Takto...v zásade je to úplne jedno. Pretože vnímavý človiečik ocení krásnu tvorbu aj bez násilných lajkov a kupujúci sa rozhodne sám za seba. Bez omáčok. A bez rôznych umelých sympatií. Celeé je to o tom, že každý si robí, čo chce. A žabo-myšie vojničky sú na všetkých frontoch, žial, tak prečo by malo byť sashe výnimkou? Nech si malicherní ľudia žijú svoj život, my máme svoj :-)

2011-08-04 19:07:30

alias presne tak, súhlas na celej čiare.

2011-08-04 21:54:21

Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.

TOP Žurnál - Týždeň

Najlepšie žurnály posledného týždňa TOP žurnál mesiac »

TOP Žurnál Mesiac

Najlepšie žurnály mesiaca

Viac »
Kompletná hitparáda žurnálov »