Domov » Žurnál+ » Autor: Ivka Štefančíková

Žurnál+

pozor útočia zozadu

Ivka Š. » 2011-04-08 14:17:43 /  52 komentárov / 68 lajkov / 698x zobrazený

Mám rada inakosť, mám rada farby a pekné veci, a peknú hudbu, ale aj divné veci a kvietkované látky a veľkých psov. Veci, čo nemám rada sa snažím pochopiť a tolerovať teda ak nikomu neubližujú. Čo však nedokážem pochopiť je totálna zadubenosť. Dne smi prišiel mailík. Výzva.  Za záchranu tradičnej rodiny:


8.4.2011, Urgentná výzva na "MODLITBOVÝ ZÁPAS" za ochranu rodiny

Kresťanská občianska iniciatíva "POMOC NÚDZNYM" vyzýva všetkých kresťanov k celoslovenskému MODLITBOVÉMU ZÁPASU za ochranu tradičnej rodiny a za zastavenie totality homosexuálnej ideológie.

O super, tak našu podotýkam tradičnú rodinu idú naši bratia v kristu chrániť pred útokmi zákerných homosexuálov. Ešteže ich máme. A že sa nás tak starajú. Zhodou okolností, som pred pár dňami videla film Bruno. Dobre bola to ina psychiatria,ale o tom inokedy.  Čo ma dosť pobavilo bola scéna ked prišiel k inštruktorovi karate aby sa naučil brániť pred útokmi homosexuálov. A ten mu hovorí, že treba dávať pozor, lebo  homosexuály útočia zozadu :D

Ja som asi dosť nevšímavá, lebo na našu tradičnú rodinu zatiaľ neútočil nikto. Alebo sú tie zvrhliská také prešibané, že to robia nenápadne?

Medzi mojimi poriateľmi sa nájdu heteráci, aj gayovia, umelci,  hudobníci aj akademici, dokonca  sa kamarátim aj z nejakým tým metalistom a čo robia v spálni ma vonkoncom nezaujíma. Ale fakt, že nie. Na hodnotenie ľudí mám iné kritéria a podľa nich som si ohodnotila aj váženú kresťanskú iniciatívu. 

Takže ako matka "tradičnej rodiny" musím úprimne vyhlásiť,  že " totalita homosexuálnej ideológie " mi je bližšia ako totalita pseudokatolíckej homofóbie.

Komentáre

QuiltDesign Juuuuj, tak velmi s tebou suhlasim, ze až.... , keby mi prisiel takyto mail, tak by som myslela, ze sa mi to sniva :-(..... na nas utoci zozadu, ale jedine tak stredovek....

2011-04-08 14:31:19

MiRy Téda....Ako keby si mi čítala z duše....mňa už len výraz "tradičná rodina" dokáže vykrútiť do nepríčetnosti. 100% súhlas.

2011-04-08 14:31:57

Fllora tak isto 100% suhlas!!!

2011-04-08 14:42:11

lenka.pauk kntorverzná téma... možno treba hlbšie interpretovať veci. ale rozumiem všetkým, ktorí sú zhrození už len samotným titulom takej modlitby. rodiny sú v kríze!!! to je fakt dneška a bohužiaľ smutný... :(

2011-04-08 14:55:07

dogfairy to je síc emožné, ale predpokladám, že nie vďaka hosexuálnej totalite :D

2011-04-08 14:59:23

LucyHudec Juj Fairy,zaťala si do živého :) Spávam s Kristom pod vankúšom (obrázok je to už dosť ošúchaný ale funguje) a ak budem mať homosexuálne dieťa,budem sa modliť aby bolo šťastné...

2011-04-08 15:01:09

QuiltDesign juj diovky moje, neradno sa veru pustat do debaty :-)))))

2011-04-08 15:07:30

lenka.pauk homosexualitu do toho nerátam. mám priateľov, ktorí nie sú heteráci a som ok a oni tiež. nerobím rozdiely v priateľstve, ale na to ako žijú sa nestotožním!

2011-04-08 15:08:39

lenka.pauk LucyHudec - aj ja spávam s Bohom - darovaný krížik pod vankúšom:)

2011-04-08 15:10:03

LucyHudec Už sa mi stalo dva krát,že homosexuálny fešák mi kukal po Santovi,to mi vadí,priznám sa!

quilt (nie som tu)

2011-04-08 15:30:07

FascinatorAnn presne, kym niekto neznasilnuje moje (potencionalne) deti, tak mi je to jedno :-)

2011-04-08 15:43:31

FascinatorAnn btw Bruna som videla a urcite to nebolo poslednykrat, ta zadubenost tam fakt bola perfektne ukazana :-DDD tak ako hlupost v Boratovi ;-)

2011-04-08 15:44:19

lenka.pauk a keby znasilnovali cudzie dieta, to je ok? narazam na cloveka vseobecne, ci je hetero, alebo homosexual. vseobecne by to bolo jednoducho povedane - ZLE!!!

2011-04-08 15:45:38

QuiltDesign uffff, no a ako by ste si teda predstavovali, že by mali žiť, co by bolo pre nich správne....?

2011-04-08 15:46:46

FascinatorAnn jasne, ale ja sa bavim o tom, ze co narusi moju rodinu....a znasilnenie cudzieho dietata, hoci ma srdce zaboli, moju rodinu nenici....a ako si povedala, to je uplne ina tema, nie je o hetero a homo...

2011-04-08 15:47:20

trillian homosexuáli zákonite znásilňujú?

ale už mlčím, lebo všetko, čo si myslím už napísala už napr. MirY...

2011-04-08 15:48:10

FascinatorAnn myslim, ze kazdy, kto chce reagovat by si mal precitat CELY prispevok :-) toto bolo dost od veci, Tril :-D

2011-04-08 15:49:54

trillian ja som to čítala celé, asi si nepochopila na čo narážam FascinatorAnn. Ale to je fuk, platí druhá polovica môjho príspevku.

2011-04-08 15:52:26

trillian btw, prvá som "olajkovala" tento žurnál :)

2011-04-08 15:52:50

ololo_galant Ale naše deti znásilňujú... Lenže nie homosexuáli /okrem toho spájať homosexuálov, s detským objektom je zavádzajúce/, ale média. Svojho času ma dosť vytáčala dvojica speváčok detského vzhľadu ktorá predstierala, dosť nepodarene ,), homosexualitu... Predhadzovať dospievajúcim deťom, že toto je IN mi príde choré a podlé, pretože účelom bolo získať peniaze, čo iné... Takže katolíci by si nemali robiť skratky a démonizovať ľudí ktorí za svoju orientáciu nemôžu a užijú si dosť príkorí od našej zakomplexovanej spoločnosti, ale dať si námahu nájsť pravého démona.

2011-04-08 15:55:21

QuiltDesign Ololo krásne, ja volajako nenachadzam slova, ale ty si to zmákla :-)

2011-04-08 15:57:04

FascinatorAnn no asi som nepochopila, lebo ja som napisala, ze kym niekto nespi s mojim nezletilym dietatom (rozumej pedofilia), tak mi je to jedno, nestaram sa do sexualneho zivota ludi a lenka zacala nieco odveci o znasilnovani (to som tiez nepochopila) a potom ty zase o tom, ze niekto si mysli, ze gayovia zakonite znasilnuju...ci co....fakt som to nepochopila :-D (a preboha nemyslim si, ze vsetci gayovia su pedofilovia!! :-DDD aby som sa to tu zase niekde nedociatala :-DDD) jaj tazka debata na mna :-) Lucy ma pravdu....pekny vikend, ci uz ste muz alebo zena a caka Vas doma muz alebo zena :-DDD

2011-04-08 15:57:20

FascinatorAnn este som to ani nedopisala a presne to tu je napisane, ze som spojila pedofiliu a homosexualitu :-DDDDDD tieto diskusie sa daju tak lahko predpovedat :-DDDD

2011-04-08 15:58:47

trillian fascinator, veď práve, že vôbec som nereagovala na teba. nejdem to ale zamotávať ďalej :). ololo to vystihla.

2011-04-08 15:59:39

ololo_galant Quilt :)

2011-04-08 16:00:40

majulienka No neviem asi je to "ťažká" téma..... Mňa napríklad tiež nezaujíma , čo kto a s kým robí v posteli...To mi je úplne jedno , pre mňa za mňa nech je chlap s chlapom alebo žena so ženou, ale som radikálne proti adopciam detí takýchto párov !!! To je podľa mňa proti "tradičnej rodine" a asi hlavne to majú namysli "vyzývatelia" tejto modlitby!

2011-04-08 16:02:04

QuiltDesign Fascinator ani ja neviem, vlastne koho obhajujes :-) a pisem v mieri, v dobrom, neprovokujem, ale z tvojich vyjadreni nechapem....

2011-04-08 16:05:50

Fllora juj a som si hovorila ze viac nenapisem :)) ALE hm tradicna rodina... a to je v poriadku, ked v tradicnej rodine je jeden alebo obaja rodicia alkoholik/ci a dieta biju, nestaraju sa on, nedaju mu najest? A pritom netradicna rodina moze vychovat dieta s laskou, a s porozumenim pre vsetky zive tvory?? :) a z dietata vyrastie chapajuci tvor, ktory vobec nemusi byt inac orientovany?

2011-04-08 16:09:59

ololo_galant Adopcie radšej nespomínať. Slušná rodina pozostávajúca z muža a ženy sa musí k dieťaťu z domova dostať po známosti! U nás! Takže aké adopcie homosexuálmi?! A keby sa mne nedajbože niečo stalo, určite by mi bola milšia predstava, že moje dieťa má dve milujúce mamy, alebo otcov, ktoré budú pri ňom stáť ako 25 anonymných tiet čo majú o štvrtej padla a štát mi ho v 18-ke vykopne na ulicu s jednou perinou a bez sociálnych zručností... Homosexuál nie je pedofil! A homosexualita nie je chytľavá :) Som liberál, no čo už :))

2011-04-08 16:10:13

lenka.pauk asi končím aj ja, lebo tieto debaty sa tiahnu vžýdy taký zvláštnym smerom. asi neviem dosť dobre diskutovať, alebo sa vyjadriť. a nechcem pokračovať v názore, ktorý mám, pretože by na mňa potom asi padli samé argumenty proti a nie som taká zdatná oponovať a nie som ani emocinálne disponovaná, aby som to zvládla:))) sa držte, všetcia:)

2011-04-08 16:10:35

majulienka Ja netvrdím , že homosexuál je automaticky pedofil!!!! To teda v žiadnom prípade!!!! Tiež mám pár kamarátov homosexuálov! Ja len tvrdím, že nie je správne , aby takýto ľudia vychovávali deti, to je celé a za tým si aj stojím! To v akom stave sú detské domovy a iné inštitúcie to je úplne iná téma!

2011-04-08 16:14:23

Abeata ...mám priateľov z "opačnej strany " a neskutočne si ic vážim a úprimne ich obdivujem, že si v súčasnej dračej spoločnosti nášho " demokratického " štátu dokážu udržať radosť zo života. Nikto z nás " normálnych " si nedokáže predstaviť čo prežívajú vo svojom vnútri. Koľko strachu zo seba samého, kým si uvedomia, čo sa s nimi vlastne deje...koľko strachu z toho, ako to povedať najbližším...ako to príjmu ?...čo ak ma odvrhnú?...kam pôjdem?...čo ak ostanem úplne sám ? A nie len to !!! Strach zo straty zamestnania (čo ak ma zamestnávateľ odhalí...), strach o vlastný život... hovorí sa, že človek sa nemá báť byť sám sebou...Ale nie každý je tak silný, aby dokázal prehltnúť to, že ich opľuje susedka na ulici, len preto, že sa dozvedela, že sú iní !!!...že ich nevyspovedá farár, pretože sú iní !!! Že nemôžu vychovávať svoje vlastné dieťa bez toho, aby im na dvere niekto nenapísal, že je to hniezdo hriechu !!! Ano...toto sa deje v 21.storočí !!! Tak ako my nemôžeme za to, že sa nám páči opačné pohlavie, tak oni nemôžu za to, že im nie !!!! Kedy to pre boha živého pochopíme všetci ? Tradičná rodina ...aká je tradičná rodina ? taká, kde muž príde a zmláti ženu,pretože sa mu jednoducho chce ? Alebo aká, kde žena uteká s dieťaťom v náručí pred svojim zákonitým manželom ? Sama som katolíčka, ale s katolíkmi, ktorí nedokážu rešpektovať človeka, ako ľudskú bytosť, len preto, že nespadá do pravidiel, ktoré sami nerešpektujú, nechcem mať nič spoločné...odpusťte mi, že so tak vyletela, ale toto je niečo, čo ma bolí a dokáže rozzúriť do nepríčetna.

2011-04-08 16:49:55

DivaBaraShop :o))) Super, tieto kedy milujem... lebo "tradicnost" rodiny v zlozeni chromozomu XX a XY SAMOZREJME zarucuje potomkom stastny zivot, laskyplnu vychovu a dostatok vsetkeho, co dieta potrebuje...

Alkoholici, radodajky, agresivni burani, tyrani, pedofili a inofili... sa proste nezenia. To len aby ste vedeli.

2011-04-08 17:48:49

melly Ja len, ze plno krestanov (napr. ja) sa s tymto nazorom nestotoznuje, homosexualom v ich snahe zit laskyplne plnohodnotne vztahy velmi fandi. A ani proti adopciam nie som, laskyplna rodina (hoci bez vzoru oboch pohlavi) je omnoho pozitivnejsia ako detsky domov ci dokonca nejaka patologicka rodina.

2011-04-08 19:14:09

pikino melly píšeš mi z duše.

Ja sobne by som bola radšej dieťaťom gayov alebo lezbičiek ako ešte raz prežiť detstvo v mojej tradičnej rodine. Kto nezažije nepochopí.

2011-04-08 19:24:47

dogfairy preto som napísala pseudoktolíkov -nakoľko je to ich iniciatíva a platí to na všetky cirkvi pseudokresťanov, lebo podľa mňa toto s kresťanstvom nemá veľa spoločného.

2011-04-08 19:25:05

FascinatorAnn Abeatka, tlieskam :-) pekne si to napisala (to, co som aj ja myslela, ale asi som v tom vyjadrovani prilis neohrabana....) :-)

2011-04-08 21:33:05

nymfa sice mimo misu ale isty suvis to ma... v skole (hodina ANg) sme brali eticke komplikacie kt. sa nam pri medine mozu stat (eutanazia, potrat..)

tiez sme boli 2 tabory

radikalny katolici - kt. boli proti vsetkemu

a zvysok

nechcela by som sa osobne zivit potratmi, alebo eutanaziami

(ale uprimne nepoznate niehoko kto mal strasnu chorobu, strasne trpel, uz nezaberali ziadne tlmiace latky.. nepriali ste mu smrt? aby uz nemusel trpiet?)

spoluziacka mala vybornu poznamku po hodine, a to OZAJSTNY KATOLIK BY NEMAL SUDIT INYCH, SUDIT NAS BUDE AZ BOH, MY NA TO NEMAME PRAVO A AKO BY SME SA ZACHOVALI SKUTOCNE MI ZISTIME AZ KED BUDEME PRED TAKOU VOLBOU STAT.

myslim ze nasa orientacia je nieco podobne ako hmožstvo pigmentu v našej koži, musime sa stym zmierit a rozhodne sa to nesnažit menit (vid. Michael Jackson)

2011-04-08 21:33:32

nymfa sice mimo misu ale isty suvis to ma... v skole (hodina ANg) sme brali eticke komplikacie kt. sa nam pri medine mozu stat (eutanazia, potrat..)

tiez sme boli 2 tabory

radikalny katolici - kt. boli proti vsetkemu

a zvysok

nechcela by som sa osobne zivit potratmi, alebo eutanaziami

(ale uprimne nepoznate niehoko kto mal strasnu chorobu, strasne trpel, uz nezaberali ziadne tlmiace latky.. nepriali ste mu smrt? aby uz nemusel trpiet?)

spoluziacka mala vybornu poznamku po hodine, a to OZAJSTNY KATOLIK BY NEMAL SUDIT INYCH, SUDIT NAS BUDE AZ BOH, MY NA TO NEMAME PRAVO A AKO BY SME SA ZACHOVALI SKUTOCNE MI ZISTIME AZ KED BUDEME PRED TAKOU VOLBOU STAT.

myslim ze nasa orientacia je nieco podobne ako hmožstvo pigmentu v našej koži, musime sa stym zmierit a rozhodne sa to nesnažit menit (vid. Michael Jackson)

2011-04-08 21:33:32

L_L_S no nestíham sledova toľko písmenok....to snáď nemyslíš vážne, že toto niečo úúúplne mimo škálu normálneho obyčajného človeka sa stalo!!! mám tri deti, nie síce tradičnú, ale patchwork family, narodila som sa v hlavnom meste, mám že úúúplnú kopu kamarátov a je mi presne šlautrgumafuk s kým zdieĺajú spálňu. lebo napríklad mňa niekto má zaraenú do koloknky "žena na materskej= totálne vymletá píííp"......chvalapududusebazachovy som nad vecou....a čo, užite si viiikend :)

2011-04-08 21:58:19

uKvetinky mam medzi homosexualmi priatelov, mala som moznost s nimi aj pracovat...popravde, sa mi ako zene pracovalo s nimi lepsie, nehrozilo, ze by po mne vysli:)...keby chcel nejaky vyjst po mojom chlapovi, to by som uz asi spozornela(Lucy)....v zasade si ale myslim, ze to je zase len zvrhlost, najst slabsiu skupina a hodit sa na nu vina za uuuplne irelevantne veci! zli ludia su ako medzi homo, tak medzi hetero..... a minule v skole som mala asi najzaujimavejsiu prednasku za 4 roky vysokoskolskeho studia, preberali sme temu rodiinej vychovy a vyucujuci nam polozil otazku, ci by sme boli za to, aby homosexuali dostali do vychovy deti z dedskeho domova. Vytvorili sa dva tabory, ale po debate sme dospeli k tomu, ze ak by to dieta dostavalo v takejto rodine lasku, urcite to je pren vzdy lepsie ako institucionalizovana vychova... sice toto je trochu inde....ale chcela som tym povedat, ze veci nikdy nie su biele a cierne!

2011-04-08 22:03:32

Moo :)))) vyzva za vsetky drobne! Pozor pozor, homosxualy sa blizia!!! Ach jaj, skoda, ze sa toto deje v 21.storoci..v strednej europe.. A ze by homosexualy nemali mat moznost adoptovat si dieta? Z akeho dovodu? Ze sa dieta stane homosexualom, lebo je to nakazlive? Alebo preto, ze vsetci homosexualy su uchylaci, ktori praktizuju sexualne orgie 24hodin denne 7 dni v tyzdni? Alebo nevedia varit? Maju sklon k uzivaniu drog, ci su nositelmi nejakej specialnej na deti prenosnej choroby? Mne nejako nic nenapada, odrem toho, ze deti z detskych domovov by tymto ziskali o moznost viac vyrastat v prostredi, kde mozu vytvarat vazby k blizkym (co v ustave nejde, vsak ano, kedze sa tam vystrieda milion ludi za tych 18 rokov, co tam deticky stravia), kde maju obrovsku sancu ziskat dvoch ludi, ktori ich budu bezhranicne lubit a pre ich stastie a spokojnost urobia co bude v ich silach a s vysokou pravdepodobnostou im tito dvaja ludia po osemnastke nepovedia "maj sa" ale pomozu a budu sa s nimi tesit z ich uspechov a utierat im slzy, ked si rozbiju kolena.. Mohla by som pokracovat este velmi dlho ale pre tych, ktori to nechcu chapat, je to zbytocne a cela tato reakcia je len o mojom pretlaku, ktory mi narastol niekde okolo tepny na krku, ked som si precitala prispevok a komentare..necakam, ze zmenim niekoho nazor, pretoze tieto dogmy putuju z generacie na generaciu a vacsina "presvedcenych a odusevnelych" ich nikdy neprehodnotila dostatocne kriticky.. skoda :(

2011-04-08 23:53:07

dogfairy Tak ma napadlo tradičnú rodinu nerozbíjajú homosexuály ale heterosexuály :D ešte som nepočula,že by sa niekto rozvádzal lebo náhle a radikálne zmenil orientáciu, ale za to poznám dosť párov čo sa rozvádzali pre neveru, alkoholizmus, násilie v rodine a obaja boli úplne hetero . Chcelo by to nejakú výzvu "všetkých kresťanov k celoslovenskému MODLITBOVÉMU ZÁPASU za ochranu tradičnej rodiny nie pred homosexuálnou totalitou, ale heterosexuálnov debilitou (konkrétne uvádzam prípad mojich rodičov - obaja rozvedený obaja heteráci a pri všetkej úcte skutočne neviem ktorý z nich bol väčší somár)

2011-04-09 00:01:15

FascinatorAnn :-) dogfairy, mas pravdu, ale som si spomenula na jedne clanok, co som citala pred 100 rokmi v nejakom casopise, tiez tam nejaka pani (vtedy sa mi zdala pani, dnes asi "mladica v mojom veku" :-D) popisovala rozvod s manzelom, kvoli tomu, ze si nasiel priatela (samozrejme ja viem, ze bol homosexual aj predtym,manzelstvom sa len snazil kryt orintaciu - pre tych, co by tu chceli vyskakovat zase...) a pamätam si historicke vety z toho clnaku: "manzel isiel s kamaratmi na dovolenku do Chorvatska. Ked prisiel domov nadsene mi ukazoval fotky. Pri 40-tej fotke som sa zacala modlit, aby tam bola nejaka zena..." :-DD to ja len tak....

2011-04-09 07:52:12

SantoSfery hm, tento neofašist-katolitický vírus ...

2011-04-09 09:17:07

MarcelinArt ....hlavne aby bol mier na svete a viac lásky medzi ľuďmi a iné ma netrápi :)

2011-04-09 21:19:12

MarcelinArt ale dobrý článok, zabudla som pochváliť :))

2011-04-09 21:20:02

pidizwik like!

2011-04-10 01:24:31

lubacreate zápas "tradičné" :/ versus "kreatívne":) nikdy nikto nevyhrá, zostáva byť len "tolerantný" . Do akej miery je možné byť tolerantným, keď sú v hre vždy emócie? Kto vie odpoveď? Ja teda nie. Len ma mrzí, ako pozorujem, ako k "tradičnému" vedie občas xenofóbia, rasizmus, nacionalizmus, sektovanie, ...

Mimochodom, viete, že "Slovák" má v krvi len do 50% génov slovanstva (Rakúšan má okolo 35% génu slovanstva) a Maďar asi 35% génov maďarstva, oveľa viac génov "maďarstva" majú Estónci a Fíni. A viete, že Japonci a ostrovania maj svoj "gén" vo výrazne vyšších číslach? Takúto štúdiu som si prečítala a dáva mi aspoň aké také pochopenie toho, že asi "tradícia", gén "japonskosti" a zen-budhizmus ako viera im dáva v tejto nesmierne ťažkej chvíli silu prežiť. Nikomu sa nedá nič naočkovať. Každý má svoj vlastný pohľad, svoj svet. Niekedy stretneme partnera, vďaka ktorému zmeníme pohľad na svet, možno sa potom vrátime k "svojmu v sebe" a pochopíme omyl, možno naopak, nájdeme zmysel života...ktovie, ako to celé je. Každému svoje. Pokiaľ to vychádza "zo seba samého", je to v poriadku, ale pokiaľ je to pod nátlakom názorov iného a my sa necítime v tom dobre, pochopme, tolerujme, ... ALE utekajme preč!

2011-04-10 09:11:23

ekodeli ?????????????????

2011-04-10 20:09:04

STRIX je to hlavne blbo napísané. Veľmi blbo, až to uráža. Ak mysleli to, čo aj napísali, je to prejav ich obmedzenosti.

Tiež nie je práve podarený výraz tradičná rodina, možno by bol lepší anglický výraz nuclear family s prídavkom healthful, teda s rodičmi nealkoholikmi, ktorých zaujíma že majú deti, ktorí sa o ne vzorme strajú... a všetko čo k tomu patrí.

Adopcia detí homosexuálnymi pármi??? Pointa je zjednodušene v tom, že deti sa učia na príkladoch a v takejto rodine nebude jasné zadelené, čo je mama, čo je otec a kto má akú úlohu. Ale ak sa bude dieťa stretať s klasickou rodinou mama+tata dosť často, mohlo by sa to naučiť aj odtiaľ. A potom to chce mať v dospelosti tolerantného partnera, ktorý prípadne výkyvy usmerní. Ale to zas naráža na to, že dnes nie je jasne stanovené, čo je mužská úloha a čo ženská. Tým narážam na ti prípady mužov,čo doma navaria večeru a čakajú manželku, ktorá jasne dala vedieť, že nepríde načas a keď sa vráti neskoro z práce, zasypú ju výčitkami, kde bola. A zas tie preemancipované ženy, ktoré nechápu, že dieťa potrebuje aj mamu, pretože oni chcú rovnoprávnosť a brať všetky možné nadčasy atď atď atď...

O homosexualite sa dá rozrávať aj s kňazmi, ale len ako kde. U babičky na ksuciach by som to neskúšala. Dnes by mali byť v seminári kňazi pripravovaný aj na takúto problematiku. Ale to je zase iba výsada len niekoľkých posledných rokov.

Ja osobne proti homosexuálom nič nemám a kto s kým spáva, nechávam na ňom. Aj v Cirkvi sa nájdu rôzne názory.

Celý článok je tu: http://www.pomocnudznym.sk/modlitbovy_zapas_za_ochranu_rodiny

Tá stránka v skutočnosti asi podporu zo strany cirkvi nemá, pretože tam nie je žiadny odkaz na ktorúkoľvek oficiálnu cirkev na Slovensku alebo akúkoľvek cirkevnú organizáciu.

2011-04-11 18:02:49

Sestricky V prvom rade by sa malo zmeniť zmýšľanie mnohých Slovákov. Všimla som si to na mojom priateľov. Keď sme spolu kedysi začali chodiť, tak ich vnímal skôr negatívne ako nejakú hrozbu. Keď zistil, že náš spoločný známy je homosexuál, karta sa obrátila. Široká verejnosť si pod slovom homosexuál často predstavuje nejakého úchyla, ktorý ich môže nakaziť "nebezpečnou chorobou". Nie je snáď dosť heterosexuálov úchylných? Niektorí ich dokonca považujú za rozkladateľov morálky spoločnosti. Samozrejme ved viete si predstaviť čo by sa stalo, keby si dvaja homosexuáli dali na verejnosti pusu? (samozrejme že nič, no pre niektorých by to znamenalo katastrofu) Ale keď sa pred vami v hromadnom dopravnom prostriedku priam odohráva sex naživo, medzi heterosexuálmi, tak to až tak nevadí. (veď prečo by aj malo, je to "normálne", že?) A teraz nastupuje otázka registrovaného partnerstva. (na Slovensku mimoriadne citlivá) Mnoho ľudí hlási : "sme proti". Jasné, každý môže mať názor, ale ako sa môžeme rozhodovať o veciach o ktorých nič nevieme. Už ma nebaví počúvať argumenty svedčiace iba o ľudskej obmedzenosti. Registrované partnerstvo neznamená manželstvo, neznamená ani automaticky možnosť adoptovať si deti, ale partnerom prináša množstvo, stále však obmedzených, práv týkajúcich sa dedenia, práva na oboznámenie so zdravotným stavom partnera a pod.....Podľa môjho názoru nemáme právo o takýchto veciach ani len diskutovať. Nech sa páči, môžeme diskutovať o rodičovstve, ale nie o tom, či by u nás mal existovať inštitút registrovaného partnerstva. Ak by to bolo ako v susednej ČR, kde si partneri nemôžu adoptovať deti, tak neviem, čo proti tomuto inštitútu môže stále namietať verejnosť.

Ešte k tomu právu na adopciu. Keď som sa učila na skúšky, mala som tri zamerané na rodové aspekty vo výchove detí, tak som sa dozvedela, že v Amerike sa robili výskumy na túto tému. Zisťovalo sa tam, či sa deti (adoptované) homosexuálnych rodičov vedia zaradiť do kolektívu, či sexuálny orientácia ich rodičov má vplyv na sex. orientáciu ich detí..... Viete čo sa zistilo? Orientácia detí homosexuálnych párov bola rovnaká aká sa vyskytovala u detí heterosexuálnych párov. Čo bolo rozdielne bolo však genderové chápanie rolí. Deti takýchto rodičov vykazovali menej prejavov stereotypného správania a boli voči svojím partnerom ohľaduplnejší. Veď domáce práce sa musia robiť v každej rodine a v každej rodine by sa mali aj rozdeliť. Neviem ako vy, ale ja neznášam stereotypy. (áno idem mať 23 a stále nevarím)

Ospravedlňujem sa za chyby, ale som už taká unavená, že som chcela iba zareagovať na podnet tohto žurnálu.

A čo sa týka gayov a lesieb, tak ani u nich nie je zhoda v názore na registrované partnerstvo. Pre niektorých ide stále o diskrimináciu, ale o tom a nabudúce.

2011-04-13 21:18:59

Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.

dogfairy
dogfairy
608 predaných ks, 231 hodnotení

Kedže sa u nás strašne veľa veci zmenilo a ešte sa dosť zmení. Už len samotný fakt, že nám pribudol nový najstarši člen rodiny- babča a nový najstarši pes - 18 ročna Eňa a v najbližśich týždňoch sa budeme zrejme sťahovať musím porobiť poriadok a v obchodíku nech nesťahujeme o 10 krabic viac :) takže máte jedinečnu šancu nakupiť vecičky za cenu, ktorú si určite sami. Len prosím myslite na to, že aj material voľačo stál :) Takže ak sa Vám niečo zapáči pisnite najprv sprvu s cenou aby som u vedela upraviť.

Ešte jedna dobna poznamočka, akcia neplatí na malovane husličky a gitarku :)

TOP Žurnál - Týždeň

Najlepšie žurnály posledného týždňa TOP žurnál mesiac »

TOP Žurnál Mesiac

Najlepšie žurnály mesiaca

Viac »
Kompletná hitparáda žurnálov »