Domov » Žurnál+ » Autor: Veronika Bošková

Žurnál+

Tipy a Triky pre predaj na SAShe

Veronika B. » Rady predajcom / 2011-03-19 22:55:30 /  129 komentárov / 538 lajkov

Amatérska mikroštúdia s dôrazom na vlastné pozorovacie schopnosti.


Nakupujúci je tvor lenivý. V dobrom slova zmysle. Nemá chuť (alebo skôr čas) zbytočne brázdiť tisícky vecičiek, len aby našiel TÚ VAŠU. Chce vidieť to najlepšie a najkrajšie. Tie kúsky, o ktoré sa všetci bijú. Chce, aby ho udreli do oka hneď, aby sa do vecičky okamžite zamiloval a klikol na magické tlačítko kúpiť. Ak to neurobí keď na ňu pozrie prvýkrát, je minimálne šanca, že sa ešte niekedy vráti. Ak niečo chcem, tak to chcem hneď. (samozrejme, ak to nie je vec príliš drahá, na ktorú musím najskôr našetriť)


Ako to dosiahnuť? Ako zabezpečiť, aby mal váš obchodík fluidum a iskru, aby sa doň ľudia radi preklikali a aj sa radi vracali? V nasledujúcich riadkoch nájdete 12 najhlavnejších tipov , trikov a rád. Isto nie sú kompletné, dokonalé a jediné správne, ale určite vás budú vedieť aspoň nasmerovať na správnu cestu alebo upozorniť na to, čo robíte zle. Možno si neraz pomyslíte, že nemám pravdu. Tak si to pokojne myslite. Nemám patent na rozum a neexistuje instatný návod na úspech. (našťastie)


POZOR! Tento návod je určený len pre tých predajcov, ktorí sú na SAShe za účelom predaja svojich vecí, teda výhovorky typu : ale tu nejde o biznis, veď ja na tom nechcem zarábať, predávam to za náklady a podobne nie sú na mieste.


1. ĽAHKO ZAPAMATATEĽNÝ, CHYTĽAVÝ NICK

Lucilinôčka, Majiiinkaaa, Terinôčka654387 alebo jednoducho Lucy, Meri, Terry? Prehodnoťte svoj nick, najmä sk v ňom máte príliš veľa opakujúcich sa písmeniek, podčiarovníky, bodky, lomítka a iné nevyhnutné znaky, vymazať VŠETKY srdiečka. Ja napríklad srdiečko či notu na klávesnici ani len nájsť neviem, aby som vás vyhľadala. Ak ešte nemáte zabehnutú značku, zmeňte ho kým je čas (ja viem, že máte k nemu nejaký strašne romantický vzťah, no to nič nemení na tom, že keď si ho obyčajný človek, nakupujúci nedokáže zapamätať na prvý šup, nenájde vás vo vyhľadávači, strácate ho). Predajca MUSÍ pôsobiť dôveryhodne, preto tiež zabudnite na infantilné zdrobneliny, pokecové nicky, milenecké prezývky ako macinko či milááášek. 

VYHÝBAJTE SA : opakujúcim sa písmenám za sebou, infantilným zdrobnelinám, zabudnite na nick z pokecu (či azetu a ICQ), akékoľvek znaky, čísla.

 

2. PRÍJEMNÁ PROFILOVÁ FOTKA/VYPLNENÝ PROFIL

Obchodík musí pôsobiť lahodiaco, príjemne, pozitívne, dôveryhodne. Nevravím, že si musíte dať do pozadia rozkvitnutú lúku, ak je Vaša tvorba zameraná skôr depresívne. Ale odporúčam zvoliť príjemnú profilovú fotku, svojej osoby, prípadne loga, pretože nakupujúci chce mať aspoň aký-taký pocit, že nakupuje od živej osoby, nie od Hello Kitty, či Macka Uška. A tiež sa chce u Vás dobre cítiť, niečo zaujímavé si prečítať. Či už o Vás alebo o Vašej tvorbe, o materiáloch, spôsobe dopravy, ako často zásielky odosielate a podobne. Nemusíte tam samozrejme uvádzať kompletný životopis aj s číslom OP a topánok, no nezaškodí kupujúcich privítať. Iný kontakt s Vami nemajú, až kým nepotvrdia objednávku. Tak sa snažte ich vo svojom obchodíku udržať čo najdlhšie, stúpajú tým Vaše šance na predaj.
VYHÝBAJTE SA : nevyplnenému či nepravdivému profilu, ukradnutým (stiahnutým) fotkám z netu.

 


3. ORIGINÁLNA, ŠPECIFICKÁ TVORBA

Chcete/potrebujete nájsť vlastný štýl. Niečo, čo vás charakterizuje. Niečo, vďaka čomu sa odlíšite od všetkých ostatých. Buďte originální, tvoriví a svojskí. Aby vás ľudia vedeli identifikovať a spoznať medzi tými tisíckami. Otvorte si svoju galériu, preklikajte sa všetkými vecami a nájdite si jednu, ktorá je podľa vás tá najdôležitejšia. Tá ktorá charakterizuje, udáva Váš štýl. Tá, ktorá ukazuje, čo tvoríte. Ale urobte to teraz hneď. Otvorte si svoju galérku v novom okne (nemusíte toto zatvárať) a vráťte sa k čítaniu až keď ste to spravili. Už?
Nie, nečítajte ďalej, až kým tú vec nenájdete, nebude to mať zmysel.
Máte ju? Super. A teraz si prebehnite v mysli celú svoju tvorbu, svoju galériu a hľadajte, či sú všetky veci v podobnom štýle, ako táto. Že ste rôznorodí a robíte rôzne techniky a nedá sa určiť, či sú všetky v rovnakom štýle a bla bla bla? Tak asi ten štýl jednoducho nemáte. Nie ste ničím tak špecifickí, aby si vás ostatní zapamätali. Ak je niekto Osobnosť, v živote či v tvorbe, spoznáte jeho veci na sto míľ, aj keď sa venuje desiatim rôznym technikám.                                                                   VYHÝBAJTE SA : fádnosti, neidentifikovateľnému štýlu

 


4. KVALITNÉ FOTKY
Jeden z najdôležitejších elementov internetového predaja. Kupujúci nemá šancu vaše výrobky vidieť, ohmatať, ovoňať. Jediný vnem, cez ktorý ich vníma, je vizuálny. Na diaľku. Fotky, ktoré sem vkladáte, MUSIA byť v dobrej kvalite, aby si vedel vecičku čo najlepšie predstaviť, aby sa mu páčila, aby si ju kúpil. Áno, ja viem, že nie každý má super foťák/vie s ním pracovať/baví ho to. Lenže chcete predávať, a teda musíte tento problém vyriešiť. Stačí vám na to obyčajný párpixelový foťák, naučiť sa nastaviť ho na makro, zohnať si biely papier, jednoduchý grafický program na upravenie fotiek (nie je samozrejme podmienkou, ale pomôže) a skúšať, skúšať, skúšať a znova skúšať. Ak ste to už toľkokrát skúsili a stále to nejde, choďte na facebook, napíšte hromadnú správu všetkým priateľom a neverím že sa nenájde jeden ochotný, ktorý vás naučí, ako na to.
VYHÝBAJTE SA : neostrým, rozmazaným fotkám, šialeným pozadiam, na ktorých váš výrobok zanikne, prílišnému upravovaniu (keď si niekto kúpi zelené naušky, nechce dostať tyrkysové). A nikdy, opakujem NIKDY nepredávajte niečo iné ako je na obrázku. Ani keď máte v popise : príde vám toto, ale s menšími obmenami. Vždy majte na fotke presne to, čo predávate.

 


5. ZAUJÍMAVÝ NÁZOV/POPIS 
Možno si poviete, že je to úplne zbytočné, že ľudia ich aj tak nečítajú, že neviete čo tam máte napísať... bla bla bla. Znova sme pri lenivosti. Ak chcem niečo spropagovať, chcem to robiť dobre. Dajte si tú námahu a vymyslite zaujímavé názvy svojim vecičkám namiesto : brošňa, naušnice a sveter. Ak k nim pripíšete, vymyslíte aj príbeh, je to pre vás ďalší bonus. Nehovoriac o tom, že by ste určite mali napísať minimálne veľkosť, rozmery, farbu (ak ju fotka mierne skresľuje), prípadne info o údržbe.
VYHÝBAJTE SA : rovnakým názvom, všeobecným menám, nevyplnenému popisu.

 


6.NEKOPÍRUJTE
Ani fotky, ani nápady, ani obrázky, ani grafiky, ani strihy, ani nič. Môže sa stať, že nik nepríde na to, že túto bábiku ste nevymysleli, resp. že ste túto techniku okopírovali, tento obrázok nelegálne stiahli. No ja osobne by som sa nechcela pri každom maili s notifikáciou o novom komente strachovať, či ma nevymákol niekto, kto ten strih/techniku/grafiku/obrázok spoznal a niečo jedovaté mi k nej napísal. Nestojí to za to.
VYHÝBAJTE SA : kradnutiu čohokoľvek.

 

 

7.NECHOĎTE POD CENU

Ja viem, na Slovensku je zatiaľ ťažké presadiť sa, resp. živiť sa handmade výrobou. Ale možno si za to môžeme aj sami. Sami znižujeme status kvalitných ručne robených vecí tým, že ich predávame pod cenu. Keď oceňujete vlastné výrobky, nerátajte len materiál, veď predsa ide o vašu prácu, vaše ruky, dlhé hodiny vymýšľania, niekoľko pokazených kusov, o čas, ktorý trávite vyrábaním na úkor svojej rodiny, svojho dieťaťa.... Neraz som tu videla (pre mňa) nepekný jav, kedy nový predajca išiel s cenou svojich výrobkov na úplne minimum, len preto, aby sa ľudia ulakomili a nakúpili radšej uňho ako u zabehnutého predajcu. Mne sa zdá táto cesta príliš jednoduchá, tak trochu nekalá voči ostatným. A najmä voči sebe. Ja si cením svoj čas, svoje nápady a aj svoju prácu. A nebudem preto podliezať ceny ostatných len preto, aby som mala pár predaných kusov naviac.
VYHÝBAJTE SA : príliš nízkym cenám len preto, aby ste niečo predali.

 

8. PROFESIONÁLNY ZÁKAZNÍCKY SERVIS
Aj keď nie ste obchodník, ktorý točí milióny, aj keď z tých pár vecí, ktoré tu predáte nenakŕmite rodinu, zákazníkova spokojnosť je prvoradá. Na to, aby ste sa niekam vypracovali, si musíte vybudovať zákaznícku základňu. Každý spokojný nakupujúci má neviemkoľko priateľov a môže/nemusí vám robiť reklamu. Dobrú a aj zlú. Veci preto posielajte len v 200 % kvalite, dobre zabalené, čo najrýchlejšie po objednaní, resp. zaplatení. Všetko, čo pre zákazníka urobíte navyše, sa ráta. Pekné balenie, pár teplých slov na kartičke, vizitka, pečiatka na obálke, čokoľvek, čo vymyslíte. Neuspokojte sa s tým, že ten človek už u vás nákupil. Snažte sa vytvoriť v ňom príjemný pocit, aby sa k vám zas a znova vrátil a nakúpil znova. Aby bol tak spokojný, že vás odporučí ďalej.
VYHÝBAJTE SA : nekvalitným výrobkom, neskorému zasielaniu, škaredému baleniu, neochote.

 

9. REKLAMÁCIE
Budem sa opakovať, ale kupujúci nemá šancu veci vidieť či ohmatať vopred, vidí ich len na fotke. Preto by mal mať právo do siedmich dní od nákupu vec reklamovať bez udania dôvodu. Nech to je z akýchkoľvek dôvodov. Nepáči sa mu farba (odlišná od fotky), veľkosť (neuviedli ste ju v popise), prišlo mu niečo iné ako si objednal... Na 95 % viete reklamáciám predchádzať vy sami. No niekedy sa jednoducho vecička nepáči, pošta vašu zásielku poškodí... Riaďte sa heslom : Náš zákazník, náš pán a plňte ho do bodky. Ak vám napíše správu, že je nespokojný, snažte sa to vyriešiť tak, aby spokojný bol. Či už sa dohodnete na zaslaní novej veci (poštovné hradíte vy), alebo si vyberie niečo iné z vášho obchodíku (poštovné hradíte vy), alebo vám zásielku pošle nepoškodenú a nenosenú späť (poštovné hradí on) a vy mu vrátite peniaze, dohodnite sa tak, aby bol spokojný. A nielen preto, že vám môže napísať negatívne hodnotenie.
VYHÝBAJTE SA : nevyriešeniu reklamácie v zákazníkov prospech.

 

10. CELKOVÁ PROPAGÁCIA ZNAČKY
Momentálne je na SAShe niekoľko geniálnych spôsobov, ako úspešne spropagovať seba, svoju značku a jednotlivé vecičky.
Píšte dobré a zaujímavé žurnály – prízvukujem DOBRÉ a ZAUJÍMAVÉ. Ja viem, že môžete pridať každých 24/48/72 hodín jeden, ale NAČO? Aby ste boli chvíľku na hlavnej stránke? Naozaj to nejde inak? Našťastie sa už nedajú písať tie skvelé akciové jednovetné skvosty, prípadne len s linkom na predchádzajúci žurnál (redakcia ďakujem). Dajte si záležať na tom, čo napíšete. A ak vám do galérky pribudne niečo nové, napíšte o tom kvalitne, ale len raz. Ak niekto číta, tak si neprečíta len posledné tri, ktoré sú na hlavnej stránke, ale prebehne aspoň poslednú stranu. Ak ja osobne vidím už tretí deň po sebe žurnál od toho istého predajcu, tretíkrát o tom istom, už do jeho galérky na 99 % nepáchnem. Pretože ma unudil a znechutil.
Nájdite si ten čas a urobte raz za čas nejakú peknú kolekciu, výklad, či trend. Nevyhovárajte sa na to, že to by ste tu museli tráviť celý deň, že to radšej pôjdete tvoriť a podobne. Presadiť sa je ťažké, no dá sa to. Musíte len chcieť. Musíte pre to niečo aj urobiť. Spropagujte raz za čas svoje vecičky, oživujte ich, vytvorte si kolekciu, čokoľvek.
VYHÝBAJTE SA : nekvalitným žurnálom, ktoré slúžia len na to, aby ste boli na prvej strane.

 

11. AKCIE/SÚŤAŽE
Predpokladám, že so mnou drvivá väčšina súhlasiť nebude, no KAŠLITE NA NE. Akcie typu : dnes bez poštovného, zajtra 3 vecičky za cenu jednej, druhá vec za polovicu a podobne.... naozaj neviete predávať inak? Alebo sa opýtam takto : Pomohla vám niekedy takáto akcia k výrazne lepšiemu predaju? Prezradím vám jedno tajomstvo : ak sa zákazníkovi niečo nepáči, tak si to nekúpi, ani keď mu to dáte za 5 centov. Lebo to aj tak nosiť nebude. Ak ho niečo osloví, nerobí mu problém zaplatiť aj poštovné. Aj kvôli jednej veci. Vlastná skúsenosť. Sem ľudia nechodia zjednávať ako na Miletičku. Sú tu preto, že hľadajú niečo iné, originálne, zaujímavé. Vedia, že si lacnú bižutku môžu kúpiť za pár šupov kdekoľvek, ale oni chcú nakúpiť tu. Zabudnite preto na vyššie spomínané akcie, ktoré aj tak nikam nevedú. Iné je, ak vypredávate posledné kusy z niečoho, čo už nerobíte, minuloročnú kolekciu alebo podobne. Alebo ak chcete potešiť, urobte zaujímavú súťaž. Nalákajte ich inak. Originálne. Malá poznámka : Ak vidím vyššie spomínanú akciu, prvé čo si pomyslím je : Tu sa niekomu nedarí a robí čokoľvek preto, aby predal...
VYHÝBAJTE SA : akýmkoľvek lacným akciám

 

 

12. MAKAJTE NA SEBE

zabudnite na všetky výhovorky, prečo to nejde. Robte všetko pre to, aby to išlo. Dookola skúšajte, učte sa, pracujte. Neustále. Úspech nepríde sám od seba, musíte sa k nemu dopracovať. Tak nebuďte leniví, prestaňte sa vyhovárať na čokoľvek a makajte. A ono to pôjde. Budem vám držať palce. 

Komentáre

PoTvoRa nikkita :) len tolko k tomu ja som totalne za vsetko co tu pises :) ale totalne :) !!!! velky lajk a velmi poucne :)))

2011-03-19 23:08:134x

Zazii Ách proste ja milujem tvoje žurnáliky :) stále tu nájdem niečo pre seba :) máš talent!

2011-03-19 23:11:572x

nikkita to ste už stihli aj prečítať? však to ste museli zhltnúť :))

2011-03-19 23:15:261x

MiraKarelova súhlasím - super napísané a pravda

2011-03-19 23:17:011x

Icus skvele, skvele a ešte raz skvele :-))))

2011-03-19 23:19:162x

Lavande velmi vystizne a vycerpavajuce :) s takmer vsetkym suhlasim...vcera som tu citala jeden zurnal o tom, ako predavat na sashe nie je vobec easy job...a teraz tu citam toto a len pritakavam, ze ak to chce clovek robit poriadne, tak musi makat...a posledny bod je nieco, na co treba mysliet cely cas ak to myslim s tvorbu vazne...ak stagnujem, tak nielen ze to zakaznika zacne nudit, ale pre mna to zacne byt nuda

2011-03-19 23:21:092x

NoiArt Súhlasím. :O)

2011-03-19 23:34:50

Viera_Hrabkova úžasné! :)

2011-03-19 23:41:221x

EvaLiptakova To je on!! To je ten žurnál, ktorý som očakávala, keď si písala tie predošlé tri. Úplne súhlasím, je to logické, jednoduché a presné.

2011-03-19 23:42:452x

MaraLove Veľmi zaujímavé a poučné,tak som sa do toho vžila,že až rozmýšľam nad tým,čo zlepším:)

2011-03-19 23:45:001x

mishulka nikki, to s tymi fotkami je doslova svata pravda.. chce to aspon trosku snahy, aby ta fotka ako-tak vyzerala.. ja sa nemozem pozerat na niektore fotky, ktore su totalne rozmazane, ze clovek ani nevidi, co to je.. dobra fotka dokaze urobit zazraky.. detto popis vecicky. to ma tiez hneva, ked si niekto da tu namahu a vecicku aj pekne odfoti, ale popis prazdny..:/ kto si kupi nieco, ked ani nevie co? ale napr. s tym poslednym bodom celkom nesuhlasim.. na margo akcii - mam nejake vecicky ulozene z "oblubenych". dajme tomu, ze sa rozhodujem medzi viacerymi podobnymi alebo momentalne nemam dost euracov na "dalsie" utracanie tu na sashe:) takze ak nahodou padne akcia na niektoru z mojich oblubenych veciciek, len ma to nakopne, aby som si ju kupila.. ale neplati to zase vzdy, takze neda sa vsetko tak jednoznacne zovseobecnit:)

2011-03-19 23:46:412x

nikkita díky, díky díky !

Evi, tak som rada že som ho dodala, aj keď dodatočne :)

mishulka - ja nevravím, že všetky akcie sú zlé, keď máš niečoho veľa alebo už to neplánuješ vyrábať a pod. je to OK. skôr som mala na mysli také donekonečna sa opakujúce akcie stále tých istých predajcov, ktorí tuším za "normálne" ceny ani nestihnú predávať, pretože idú z akcie do akcie.

2011-03-19 23:51:173x

Alibaba Nikkitka, z duše mi hovoríš, či píšeš....super článoček...:))

2011-03-19 23:52:581x

BooBak zišiel by sa takýto sumár aj pre kupujúcich - napr., aby čítali podmienky kúpy na sashe, aby si prečítali aj profil predávajúceho a spôsob platby, keď odklikávajú objednávku, aby nezjednávali cenu, aby pochopili, že napriek tomu, že im sa to zdá v porovnaní s vecami hromadného ázijského dovozu drahé, je to dosť lacné... myslím, že aj táto stránka načína éru "fairtrade", ktorú netreba iba v Afrike, ale, bohužiaľ, aj u nás doma :P a mnoho iných bodov ;)

2011-03-20 00:05:384x

very čo dodať, svätá pravda:)))

2011-03-20 00:10:10

nikkita veď pokojne napíš, ja zatiaľ žiadne podobné zlé skúsenosti s kupujúcimi nemám.

2011-03-20 00:10:171x

d-u-1600676951 ja som tiez na toto cakala hned po tom prvom. tak som rada, ze som sa dockala :) aj ked na "laicke" pozorovanie je to dost konkretne, obsirne a presne ;)

2011-03-20 00:11:041x

lenka.pauk ufff. dobré čítanie. ja úplne súhlasím s bodom 11!!!!!!!!! keď vidím niekoho, že robí akože akcie, tak sa cítim za toho dotyčného trápne. šak, čo sme v TESCU?????

2011-03-20 00:11:571x

katarinkak ďakujéééém :) som tu už pár mesiacov, ale len posledné dva som sa konečne začala rozkukávať. Je neuveriteľné čo všetko sa na sashe dá a úžasné aký skvelí ste tu všetci. v dnešnom svete je to nevídané aby sa niekto korunkovatý snažil tak úprimne pomôcť nováčikom. Krásne. Ešte raz vďaka :)

2011-03-20 00:55:521x

Katu-Hula Ďakujem, mala som v pláne to písať, ale ty si to napísala lepšie. V bodoch sme sa trafili.

2011-03-20 07:14:561x

gappa Tvoje žurnály by sa mohli stať "povinne voliteľným(čítanými) nepovinným" žurnálmi. Výborné!

2011-03-20 08:06:021x

marrea skvelý žurnál, dávame palček :-)

2011-03-20 08:09:331x

SkaraZu Skvelý návod a obdivujem Tvoje pisateľské vlohy,

ja ledva vymyslím kratučký žurnálik :)

2011-03-20 08:20:471x

rasinn výborné a veľmi výstižne napísané!!

2011-03-20 08:23:591x

SantoSfery sa mi páči, že: "Amatérska mikroštúdia s dôrazom na vlastné pozorovacie schopnosti"

Tak, a teraz môžem začať čítať :)

2011-03-20 08:37:561x

LucLac Nikki, veľmi dobre zhrnuté a pravdivé! :) A to s tými nickmi... :DDD

2011-03-20 08:38:13

sui Osobne si myslim, ze ponukat akcie, nie zas az take strasne...Ako kupujuci to ako chybu nevnimam, je normalne ze ludia sa chcu zviditelnit, treba to skusat ako da.Osobne mam skusenost ze asi dvakrat som si kupila veci len vdaka tomu ze som nemusela platit postovne alebo aspon jejho cast.Veci sa mi pacili ale napr. nebola som ochotna tak vysoke postovne platit a akcia ma potom povzbudila v kupe. Akcie nevnimam ako mileticku , tesco atd. Je to normalny marketing a pre nakupujucich zaujimavy....

2011-03-20 08:38:384x

nikkita aaj, laické preto, že nie je podložené ničím iným, ako mojimi pozorovacími schopnosťami, ktoré sú samozrejme obmedzené :)

Katu ďakujem, tak na tom asi niečo bude, keď sme sa trafili :)

Santo, Ty si zjav :))

sui, super že tu je aj pohľad z druhej strany, ja beriem že to je marketing, ale odtiaľ potiaľ. Ak niečo podobné spraví predajca raz za čas, je to v poriadku. Ak má však podobnú akciu každý tretí deň/týždeň, bude za tým asi niečo iné ako len marketing.

2011-03-20 08:46:381x

amade Skvelý žurnál!!!! :-)

2011-03-20 09:06:53

atelierMiSa Super.:)

2011-03-20 09:08:50

deny nikki, hoc tieto veci dobre poznám a sama na nich fungujem, rada som si prečítala.. veľmi ale veľmi dobre napísané a úplne s tebou súhlasím.

Ešte by som doplnila, že by bolo fajn sa vyvarovať smutným článkom, resp. žurnálom: nikto mi to nekupuje a pod. (ak to tam je spomenuté, pardon :) to skôr patrí do fóra (ak vôbec) a nie na oči zákazníkom..

2011-03-20 09:09:581x

nikkita amade, atelierMISa vďaka

deny, o tom som písala niekedy v predchádzajúcich žurnáloch, ale veruže ako to tak po sebe čítam, dnes by som našla kopec ďalších vecí, čo tam ešte doplniť :)

2011-03-20 09:25:271x

QuiltDesign Niki, tak teraz si ma totalka odrovnala, perfekto clanok, si uzasna, lebo premienas svoje myslienky a sny na skutocnost, zdvihnes zadok, ides a nieco robis, perfektny priklad :-) Ja dennodenne bojujem s lenivostou, ale tuzba nieco tvorit je silnejsia :-) esteze tak !

2011-03-20 09:28:221x

Sestricky Úplne s tebou súhlasím. Pekne si to všetko zhrnula.

2011-03-20 10:02:231x

SantoSfery No, veru ..... dobre je to napísané. Profesionálne a s premysleným dôrazom na "opatrnosť" (veľmi potrebné).

Veľa vecí podľa toho musím zmeniť sám a pravda je, že s cenami na dno nikdy nepôjdem. Prečo by aj? Prečo by som sa mal predať tu na sashe za 2 eurá za hodinu, a vo fabrike kde pracujem, za 7? :))) (táto otázka ma veľmi zaujíma ..... asi bude žurnál) .... :)

Myslím, že si vystihla jednu dôležitú vec (btw: je predmetom mojich žurnálov), že handmade musí byť obchod spravodlivý :)

2011-03-20 10:02:372x

alexa nikki, najúžasnejší žurnál....myslím že veľmi pomôže :)) dakujemeéée :***

2011-03-20 10:04:05

Katkine krasne napisane a poučne:) vdaka...

2011-03-20 10:19:55

Kats vyborne citanie...len k bodu c.11 - ze zakaznik kupi vec bez ohladu ci plati postovne alebo nie...mne sa to stalo dvakrat..a to nie som skrob...chcela som vec za 5€ a postovne bolo 3€ ..proste nie, z principu od vypocitavca nekupim.viem predsa, kolko stoji posta, prva trieda. islo o nausnice, cize ziadne speci balenie

2011-03-20 10:19:591x

Kats pardon, postovne bolo 3,30€

2011-03-20 10:22:501x

nikkita Kati ďakujem !

Santo, veru, za 2 eurá, či častokrát menej, prečo?a načo? :) žurnál daj, aby som mala aj ja čo čítať :)

Kats, ja mám zas opačnú skúsenosť, keď niečo naozaj chcem, kúpim si to nehľadiac na poštovné. každý sme iný, veru, preto je to fajn. to poštovné má dosť spoločného s bodom 7, pretože ak Ti predajca pošle vec zadarmo, sám ide do mínusu.

2011-03-20 10:27:20

trendy-sperky aaaa dam palec hore :) nech sa nikkita potesi... v podstate mozem suhlasit vsetky body su pravdive... aj ked velmi dobre zname .. uz je to take viac menej verejne tajomstvo.. ale tento zurnal moze byt velmi velkym voditkom pre nove dusicky ktore zacinaju a skutocne sa im nedari.... len otazne je ci si to precitaju? ale kazdopadne chvalim za to ze si tu niekto dal namahu na to aby niektorym predajcom otvoril oci! dakujem...

2011-03-20 10:38:011x

Kats nikkita - aj ja som taka, ked musi, tak musis..ale taka neopravnena vyska postovneho v porovnani s cenou vyrobku - to sa mi nezdalo uplne koser. jasne, ze vyska postovneho je kazdeho vec, neberiem mu to, nekupim ja, kupi iny, len ma to vnutorne poburilo a podporim radsej ferovejsieho predajcu

2011-03-20 10:38:191x

lulu.bijoux nikkita, zurnalovy king! ci queen? :)

2011-03-20 10:54:46

ekodeli dakujem nikkita, velmi dobre si napisala tento zurnal, vystizne a skvelo, dakujem :}

2011-03-20 11:36:331x

konickovo naozaj veľmi dobre čitateľný, výstižný a poučný žurnál! gratulujem! :)

2011-03-20 12:08:301x

mikaela :) skoro som uz nezvladla docitat vsetky komenty :)

Zurnal je super...musim suhlasit so vsetkymi bodmi!

2011-03-20 12:28:201x

nikkita trendy díkes, dúfam, že to ozaj aspoň niekomu pomôže vidieť veci z inej perspektívy.

Kats - to je už o niečom inom, ak niekto zarába na poštovnom, pôsobí to nedôveryhodne, to je fakt. Otázne je, či nie je náhodou v zahraničí, vtedy by to bolo ok.

ekodeli, konickovo, mikaela vďaka ! ja viem, je to trošku obšírnejšie, no menej sa nedalo :)

LULU díky, moje srdco zapľesalo práve :) ďakujem.

2011-03-20 12:36:301x

Haem ďakujem, hneď som prezrela svoju galérku, a hľadala som čo je charakteristické, donútilo ma to sa zamyslieť nad svojou tvorbou

ešte raz ďakujem

2011-03-20 12:51:42

anjelik1972 Výborne! Páčia sa mi všetky tieto žurnály na tému "Ako na to". Veľmi výstižné zásady úspešného predaja (alebo skôr predpokladu na úspešný predaj). Tí, ktorí sa nimi neriadia, majú veľké šťastie, ak vôbec niečo predajú. Ak by mali vlastný internetový obchod a robili by to ako doteraz, nepredali by vôbec nič, pretože by si ich nikto ani nevšimol a ak aj áno, tak by pôsobili tak nedôveryhodne, že by každý človek so štipkou zdravého rozumu rýchlo zutekal.

2011-03-20 13:18:49

ka3na Nikkita, si skvela. tvoje zurnaly nemaju chybu! :) ja som prave dnes vymenila profilovu fotku, aby bola osobnejsia :)

2011-03-20 13:56:17

Lavande Kats, ako ti napisala nikkita, aj ja mam vysoke postovne (uz nie dlho nastastie), ale je to len preto, ze posielam doporucene zo zahranicia. mam to aj uvedene v profile, ale kto si to neprecita, tak si moze mysliet, ze na tom zarabam, hoci pravda je uplne ina :(

2011-03-20 15:56:21

baarkaa velmi dobre napisane

2011-03-20 16:09:05

Roxanne Zatiaľ najlepší žurnál, ktorý som tu čítala. Ďakujem Vám veľmi pekne :) Vďaka Vám som si našla svoj štýl... dostala som nápad a o pár dní s tým začnem!

2011-03-20 18:36:42

_innacreo_ tak s tým mojim nickom som to veľmi nevymákla ;) :))) dobre píšeš dievča! :)

2011-03-20 18:59:43

henrieta.mikulasova jeeeeeeej :)))))))))) dobre sa to cita

2011-03-20 19:36:33

veronica poučné čítanie.... dobre si to napísala

2011-03-20 20:29:45

nikkita Haem, dúfam, že trošku pomohlo.

anjelik, baarka, heni a veronica, ďakujem !

ka3na, táto sa mne osobne veeeľmi páči, krásna si na nej :)

Roxanne, to je skvelé, teším sa, daj potom vedieť, rada sa kuknem :)

Ľubka, Ty si to ešte celkom zmákla, lebo innacreo vyhľadávač nájde. horšie by bolo inn_A/creo alebo inn_a_creo a podobne :)))

2011-03-20 21:18:131x

Haem Určite, uvidíme akú to bude mať postupne odozvu ,nejde to naraz

2011-03-20 21:25:32

Kvetinocka tomuto sa hovori dokonaly zurnal, vsetky dievky ktore nas tu unuďujú (jj cudne slovo:), berte si priklad. V zivote som nerozklikla zurnal s nadpisom ,,dneska postovne zdarma". a niektore su fakt des (uprimne). hlavne tie kde sa dievcata lutuju, tie kde su super akcie a tie ktore pisu zurnal aj ked v podstate nemaju co povedat (a ako bonus - s milionom gramatickym chyb, bez obrazkov a velmi nudnym sposobom).

velmi sa mi pacila cast o kopirovani:) prebudte svoje svedomie a kreativitu. zaujmite vy, nie pracou inych ludi. ze je tvorenie drina? jasne ze je:) co ste si mysleli (nemyslim vseobecne uplne vsetci samozrejme), ze tvorenie je o tom kliknut na zahranicne portaly podobne sashe a zrecyklovat napad? ze je to o tom niekomu zobrat jeho vydretu pracu, zaliat ju zivicou a hotovo? jasne ze nie:) vsetko zacina drinou, ucenim sa, pokus-omyl, vymyslanim. ano, to je tvorenie. ten zbytok su lacne veci ktore nemaju nadej na uspech. tvorenie je ak na konci toho co vytvorite si mozte povedat: ano, mam osobnost.

2011-03-20 21:43:461x

Kvetinocka a este suhlasim s tym ze sa nemate podcenovat. Zurnaly typu ,,dneska akcia bez postovneho" mi prijde nanic. co to som si uz kupila (nie, nie cez kvetinocku, nebudem vam robit traumy:) a kupila som si to preto, lebo sa mi to pacilo. Bolo to z tych ,,drahsich" handmade veci, ale mne sa to skratka pacilo, bolo to napadite, kvalitne a chcela som to. aj s postovnym, aj s takou cenou aku to malo. U Melly v stanku som nechala 40 eur. Lebo je to pekne a kvalitne. Tym chcem povedat, ze ak pouzivate kvalitny material a dobre napady, vase vecicky si majitela najdu ci stoja 2 eura a postovne zadara alebo stoja 10 a postovne si musi zakaznik zaplatit. (tot maly postreh:)

2011-03-20 21:49:25

bonapetit so všetkým súhlasím, snažím sa to plus mínus dodržiavať...ešte by som možno doplnila písanie hodnotení, pretože myslím, že aj zákazníka poteší keď mu napíšete, že nákup prebehol v poriadku a pomôžete tým aj ďalším predávajúcim u ktorých možno nakúpi daný človek nabudúce. ... ja mám najväčší problém s bodom 10...žurnál aj napíšem to by sa dalo, ale vytvoriť výklad ach bože....mám 325 koláčov a neviem ich použiť...zišiel by sa mi návod:-)

2011-03-20 23:20:06

b_ vynikajuce...presne, jasne a aj vtipne...mam na com este zamakat:-))

2011-03-20 23:20:40

lubacreate ja by som len doplnila:

pamätám si pár mien, ale sú len výnimky, na ktoré sa pozerám cielene. Prebehnem nové výrobky, sem-tam žurnál. Snažím sa pozerať sa na to ako kupujúci. Kedysi ma ohúrilo zopár kúskov, ktoré som našla , dala do kolekcie sem-tam. Teraz je tu veľký pretlak, veľmi veľa vecí, musí ma niečo ohúriť, aby som sa na to chcela pozrieť ešte raz.

Myslím si, že vynikajúcim nástrojom na prezentáciu je výklad - preto ešte jedna rada: chváľte iných, aby chválili vás. Zatiaľ platí asi to, že najviac si kúpia medzi sebou predávajúci, nie? ak nech si vás kolegovia zapamätajú a nabudúce vložia vašu vec do VÝKLADU, kolekcie, trendu.

2011-03-21 07:24:351x

Patak Myslím si, že min. 90% predajcov na sashe súhlasí s obsahom tohto žurnálu. Každý začínajúci predajca cez internet by si to mal preštudovať a riadiť sa podľa neho. Ja som si tiež preštudoval niekoľko podobných rád ( na internete je ich plno ) než som sa zaregistroval. Uviedol by som tu pár postrehov z mojich prameňov, ktoré trošku odporujú niektorým bodom v tomto žurnále. To, že niekto predáva podobnú vec ako ja vysoko nadhodnotenú, to ma nezaujíma. Ja si musím stanoviť minimálne takú cenu, aby bol zabezpečený primeraný zisk ( ísť pod tú cenu rôznymi akciami, zľavami, keďže sú to hodnoty vytvorené našimi rukami by bola hlúposť) a od tej minimálnej ceny odvíjať ceny, ktoré dám ku svojim výrobkom. Akcie patria k bežným marketingovým ťahom aj väčších firiem ako som ja. Ja s akciami súhlasím ( cena však nesmie klesnúť pod min. úroveň, ktorú som si stanovil). Ja „ robím „ tieto akcie:

1. výpredaj – tak, ako to tu bolo spomenuté, už chcem inovovať, alebo už to nechcem vyrábať

2. znížim cenu - asi som si stanovil privysokú cenu a nejde mi obchod. ( S týmto prípadom bohužiaľ už mám skúsenosti - mimo sashe – že som to musel urobiť, aby som mal aspoň aký - taký zisk, lebo som potreboval peniaze... ale vy mnohí to možno nechápete.) Lebo ani ja (žijem v zabudnutom kraji našej republiky ) si nemôžem dovoliť kúpiť vec keď je pridrahá, aj keď sa mi to páči. Áno, aj ja si počkám, až pôjdu s cenou dole!!!

2011-03-21 08:21:012x

Lavande Patak, otazka vsak je, ze ci zlava pomohla k predajnosti...ja myslim, ze urobit akciu z casu na cas nie je nic zle, aj ja to robievam, ale nie ze kazdy druhy tyzden vsetko za polovicu alebo bez postovneho alebo co. taki predajcovia na mna potom posobia trochu lacno, bez urazky

2011-03-21 10:36:461x

Patak V tom s Tebou súhlasím. Tak ako píšeš, z času na čas, akcie môžu prilákať aj zákazníkov (nie tých s plnými peňaženkami, tým je to jedno, ale tých bežných, ktorí maj v peňaženkách menej " eček ". Zľava nepomôže predajnosti vecí, ktoré by sa nepredali ani za 1 cent. Mne zlacnenia párkrát pomohli k predajnosti. Lenže: takto zarobené peniaze síce pomôžu, ale nadšený z toho nie som.

2011-03-21 10:59:391x

ADK Pěkně a přehledně sepsané, určitě pomůže nejen začínajícím prodejcům, ale nakopne i nás, co se vymlouváme na nedostatek času :).

2011-03-21 11:03:38

Lavande tak tak patak, mudro pises :)

2011-03-21 11:25:19

Djobatenko nikkita, si proste jednička :)

keď vidím tvoj žurnál, hneď sa mi začnú kútiky točiť smerom hore a oči blikať..ihneď viem, že sa pri čítaní usmejem, zabavím, dozviem dobré rady,pár krát zamyslím..:)

2011-03-21 11:29:231x

uKvetinky velky velky lajk!!! vsetko som si to skusila, presne ako pises:)))) len k tomu bodu, ze jeden zurnal raz za 24/48.... raz som doma nahadzovala zurnal, ktory mi trval tak dlho (kvoli fotkam), ze ked sa konecne nacital, tak bol asi siesty...a pomohla som mu veru nasledujucim zurnalom, ktory som nahodila o hodinu, Plne vsak suhlasim, ze zurnal kazdy den o tom istom...., mam tu par ludi, ktorych zurnal ani neotvorim, okukali sa mi a dopredu viem, o com bude!

2011-03-21 16:03:251x

FijA zaujímavé čítanie:)

2011-03-21 16:08:18

simma15.o ďakujem za žurnál !:)

2011-03-21 16:45:49

tesa.artist ách.. tei krásne nikine žurnály :) ;)

2011-03-21 19:26:43

adlervia_creation súhlas :) super žurnál Nikki, ja by som možno ešte doplnila z vlastnej skúsenosti takú jednu už menšinovú vec, ale mňa samu prekvapila - väčšinou fakt vyhráva netradičnosť, tzn. zvláštne kombinácie materiálov, tvarov či farieb. Ja som napr. spravila pokus s 2 farbami pre nás myslím nie až tak typickými, skôr mi sedeli niekam na arabský svet (tyrkysová a zlatá) a čuduj sa svete - po náuškách sa len tak zaprášilo... čiže ako vraví naše Sashe - vystrč hlavu zo šedivého davu :)))

2011-03-22 00:36:191x

DivaBaraShop Ultimate handbook, Niki, perfektny :o))))

To je take dobre, ze uz niet co dodavat... ale zase keby ti este nieco napadlo, rychlo napis, nech sme najelitnejsi. :o)

2011-03-22 10:05:591x

L_L_S veľmi presné, veľmi jasné...hehe a dobre som sa pobavila už pri tom nicku (mojom) :))))

2011-03-22 11:24:561x

E_S_P_R_I_T perfektný žurnál:)

2011-03-22 13:07:52

lulu23 no a ja by som ešte dodala - nemať v ponuke 300 vecičiek... mňa ako kupujúceho to maximálne odrádza.... keď má predajca v ponuke do 40 vecí, preklikám každú jednu, pozriem si ju podrobne.... keď má 300, zobrazím veci len po stránkach a prebehnem...

2011-03-22 17:13:261x

Roxanne lulu23 - súhlasím :) Aj keď som predávajúca aj mňa odrádza keď má niekto cez 200 až 300 vecičiek. Podľa mňa by to malo byť max. 100-120. Akurát aby bolo z čoho vyberať. Ale to je len môj názor samozrejme.

2011-03-22 19:21:191x

alias ešte so nečítala žurnál od Teba, ktorý by na nebavil a ktorý by som hodnotila ako priemerný, no a tento by mali na Sashe vycapiť s názvom: POVINNÉ ČÍTANIE - PRVÝ KROK PRED REGISTRÁCIOU... super! :-)

2011-03-22 20:56:021x

wendy Veľmi pekne napísané... a absolútna pravda :-)

2011-03-23 10:28:04

ViZu.art like, like, like. Jednoznacne s tymto zurnalikom len musim suhlasit... i ked osobne to poznam, ze veci, ktore da predajca o cosi lacnejsie ako stoji to vsetko okolo toho (praca, material...) ma viacere dovody... nieje to o tom, ze by sa sam znehodnotil, ide o to ze vacsinou bud peniazky mu chybaju, alebo aby si pritiahol novych nasledovnikov :)

Drz sa nikkita a len tak dalej(uz sa tesim na dalsi Tvoj zurnalik) :)))

2011-03-24 13:55:301x

marcelas Obrovský súhlas! Len píš ďalej, ide Ti to ;)

2011-03-24 20:03:34

SiVi-nka Uno Perfekto :) suhlasím zo všetkým a aj sa tým snažím riadiť :) Dakujeme nikkita:)

2011-03-24 23:24:41

andikah super článok :)

2011-03-25 07:25:36

kikena velmi pekný a pravdivý žurnál, dakujem za skvele čitanie :-)

2011-03-25 18:13:15

vYQt suhlasim s esprit...perfekt zurnal...

2011-03-25 21:40:04

GuBiKo vyborny zurnal, dakujem :)

2011-03-26 00:04:34

Anyk Čože?? :) NÁDHERNÉ, NÁDHERNÉ :) začínam tu ale toto je akože BOMBA :) krásné :) poučné len tak ďalej :) PALEC HORE :)

2011-04-21 16:58:571x

Lilo Asi som trochu spomalená že to čítam až teraz :) Ďakujem za rady, ukladám do obľúbených a budem sa tým riadiť... :)

2011-07-20 00:12:181x

nikkita ale kdeže, to bolo písané pred 4 mesiacmi, preto asi si na to až teraz natrafila :)

2011-07-20 15:35:28

I.DIY 3-ka ma zabila :-/

2011-07-31 01:15:11

Cat.in.the.closet tento žurnál si naozaj zaslúži byť TOP žurnál EVER. dúfam a verím, že mnohým pomohol.

2012-03-14 14:53:33

nikkita veľmi ďakujem, aj ja dúfam, že pomohol, tak trochu premýšľam nad reedíciou, niekoľko vecí by som trošku pomenila :)

2012-03-15 15:13:14

SunShines úžasný žurnál :)

2012-03-25 14:25:25

amynal skvelý žurnál, no, jednoducho klobúk dole pred tebou!

2012-03-31 20:59:35

FlyHobby dakujem =)

2012-05-25 16:43:37

Eko.Tamara ...poučné, super:))

2012-06-13 16:35:45

MaryFery Fantastický žurnál! Myslím, že by to mal byť taký malý metodicko-etický kódex nie len pre predaj na sahe, ale pre každého predajcu :-)

2012-06-25 11:53:42

Ditta Tento žurnál nemá chybu!

2012-07-27 00:15:59

Ninart Super žurnál ďakujem :)

2012-09-05 17:07:33

REJAdekor Vynikajúci žurnál, veľmi poučný:)))

2012-09-29 17:04:42

radewa Trefny , dobre mieneny a poucny zurnal - velka vdaka ! :)

2012-10-30 16:56:44

xsnezienka pobavena, poucena! dakujem krasne! Je to tak v kazdom bode som si suhlasne pohupovala hlavou :) verim, ze som preto na dobrej ceste. Nech sa dobre tvori. Vdaka

2013-01-10 17:14:20

Domkarka Ďakujem za rady, potešili, poučili :) !

2013-01-22 09:26:03

Derika Súhlasím so všetkým!!!!Super žurnál!!!Obdivujem predajcov ktorý si svoju prácu,nápady,čas na nakupovanie materiálu,čas na samotnú prácu,v mojom prípade aj na pranie a žehlenie materiálov a všetko ostatné čo si napísala vôbec nevážia. Niekedy žasnem za akú minimálnu cenu svoju ručnú prácu predávajú.S úžasom pozerám na tie ceny,že to ani nie je možné!

2013-02-16 22:07:00

Sjuzan Nie som v Sashe dlho, ale súhlasím so všetkým. Ešte ked som nepatrila do tohoto " úžasného klubu", chodila som sa len pokochať, a vždy ma zaujala vecičja, ktorá mala zaujímavý názov a pokec, niekedy to foto nech robiš čo robíš nevyjde tak ako by si chcela, leda že by si bola profesionálny fotograf, ale mne sa páči aj dekorácia. Tak asi tak. Dobrý žurnál

2013-03-24 14:22:41

Sjuzan Nie som v Sashe dlho, ale súhlasím so všetkým. Ešte ked som nepatrila do tohoto " úžasného klubu", chodila som sa len pokochať, a vždy ma zaujala vecičja, ktorá mala zaujímavý názov a pokec, niekedy to foto nech robiš čo robíš nevyjde tak ako by si chcela, leda že by si bola profesionálny fotograf, ale mne sa páči aj dekorácia. Tak asi tak. Dobrý žurnál

2013-03-24 14:22:41

Tynka-HandMade Souhlasím, parádně napsané, jsem na Sashe chvilku a od Ledna jsem pohla se svími šperky tak jako za 2roky ne, ale tady se pořád učím, líbí se mi (a to by si měli přečíst všici slováci) jak tady lidi postrkujete v originalitě, v čechách si spousta lidí žužlá palce a brečí že jim to nejde.. Spoustě lidí u nás chybí šťáva, i já se skritizuju - také jsem tím trochu nasákla, na obchodě je to videt. Přístup a atmosféra která tu je se mi opravdu líbí, hodně často tu jásám nadšením :)

Takže i paní pisatelce vzdávám hold, protože mě to donutilo napsat něco tak dlouhého a já toho nikdy moc nenapíšu :)

2013-04-26 20:50:09

blanqe ĎAKUJEM!

2013-05-05 11:10:23

pridavkova.art super napísané a výstižné! chválim :)

2013-07-11 14:56:39

Mrs.Kos Super clanok! Som uplne novy predajca a trasu sa mi kolena ked si pozeram vsetkych tych (podla mna) profesionalov ktori tu predavaju... Tento clanok mi ukazal coho sa mam drzat aby som bola aspon trosku uspesna... A hlavne mi ukazal, ze ja ako novy predajca svoj vlastny styl MAM! Juchuuuu Dakujem ti Veronika! Mas uzasne pozorovacie schopnosti ;-) Kludne pis dalej :-)

PS: S tymi lacnymi akciami uplne suhlasim! Som uplne rovnakeho nazoru. Ked sa mi nieco naozaj paci, je mi jedno ako dlho budem na to setrit. Pre mna (ako zakaznika) slovo AKCIA znamena, ze si tento vyrobok moze teraz kupit uplne kazdy, cim ma uz neodlisi od davu! Erika

2013-10-24 18:16:47

chaton.bleu Dakujem za odkaz na tento clanok. So vsetkym suhlasim, uz len sa drzat tych bodov :-)

2014-01-15 11:55:55

natanelly tak tento clanok je uplne trefny... ani nevies ako dokazu taketo slova nielen utvrdit o niecom, co som si myslela ze asi zle rozmyslam, a naopak, rozmyslam dobre ale aj posunut dopredu a poopravit detaily... velke dakujem :D

2014-01-21 19:52:23

PetoValentovic Keďže som tu len pár dní:-) tak sa orientujem ako to tu funguje a pozerám aký šikovní ľudia sú u nás, sem tam sa aj bavím, ale tento článok je veľmi dobrý a určite si z neho natlačím všetky rady do hlavy. Ďakujem, že ste ma zorientovali a nasmerovali v jednom dobrom článku, dúfam že som sa pustil dobrým smerom:-)

2014-02-26 20:05:231x

HelkaAndr díky za inspirativní článek plný užitečných rad a tipů, některými se řídím intuitivně, jiné začlením do mého fungování na sashe, jsou výstižné :-)

2014-05-16 09:43:561x

MMdesign presne do bodky to to tvrdím aj ja ;-) skvelo si to napísala!!!

2014-07-21 15:22:12

IvePe skvela motivacia a povzbudenie :)

2015-01-03 16:17:32

Andy-s Prečítať si dobrý žurnál,nu a ešte aj s chuti zasmiať,tak to áno,super!!!!

2015-03-07 12:50:45

miriamas Výborne napísané, oceňujem aj po takom čase ;)

2015-04-22 07:58:22

lusalu Skvely clanok, uvidim, ako to zvladnem v praxi. Dakujem.

2015-05-11 17:48:54

gallatea Veľmi výstižné, poučné, bez príkras a servítok! Super a vďaka!

2015-08-20 22:37:17

JuNiFabrics Tak toto bol jeden perfektný a výstižný žurnál... do bodky súhlasím so všetkým čo si napísala... aj so štýlom akým to bolo napísané :)

2015-11-24 20:04:27

unicornlette tak toto je veľmi výborný článok! každý by si ho mal zaradiť do povinného čítania! :)

2016-08-03 21:01:30

LYLIsk Dakujem za tento clanok, dal mi vieru ze moja praca nie je zbytocna.

2017-11-27 08:58:41

HajniLukacs ďakujem za super článok, je poriadne motivujúci, veľké ĎAKUJEM :)

2018-01-30 10:37:30

TvoreNina Páči sa mi, aký je tento článok nadčasový. Aj po ôsmich rokoch, keď je tu násobne viac ľudí a veľa sa zmenilo, stále je aktuálny :)

2018-09-25 21:12:32

kmotricka Super článok, výstižne napísané. Ale pre začínajíceho predajcu je to veľmi ťažké, aby sa dostal do povedomia ostatných aby si ho všimli, hoci maká a snaží sa.

2019-05-14 11:28:40

DRAWINGwithLOVE Úplne super žurnál! Gratulujem. Tiež by sa splnilo, čo píšete, zatiaľ som urobila takmer všetko, a stále sa mi môj obchodík nerozbehol. Neviem, čo mám ešte urobiť. Ale ja dúfam, že v pravý čas sa to spustí.

2021-10-04 16:02:25

Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.

TOP Žurnál - Týždeň

Najlepšie žurnály posledného týždňa TOP žurnál mesiac »

TOP Žurnál Mesiac

Najlepšie žurnály mesiaca

Viac »
Kompletná hitparáda žurnálov »