Pošta

Pošta umožňuje používateľom SAShE posielať si navzájom neverejné správy. Každý zaregistrovaný používateľ má možnosť používať poštu.

Vašu poštu otvoríte kliknutím na ikonku obálky v pravom hornom rohu stránky.

Poštou je možné posielať text aj s prílohami. Vaše správy si môžete ukladať do priečinkov v ľavom stĺpci, ktoré si môžete sami vytvoriť. Viac v článku o správe priečinkov.  Ak bola pošta odoslaná predajcovi z detailu výrobku cez Kontaktovať predajcu, predajca v správe vidí, na ktorú vecičku reagujete.

Jednotlivé správy možno označiť žltou hviezdičkou, napríklad ak sú pre vás dôležité. Potom si ich môžete vyhľadať cez položku v menu Ohviedzičkované

V odoslanej pošte sa dá skontrolovať, či si adresát správu už prečítal. Ak je tam ikonka novej pošty (neotvorená modrá obálka), znamená, že vašu správu ešte nevidel, ak je pri správe ikonka prečítanej pošty (biela obálka), znamená to, že už ju čítal.

Pošta slúži na:

  • Posielanie osobných správ.
  • Dohadovanie detailov ohľadne objednaného výrobku, napríklad farba, presný termín dodania alebo iné špecifikácie produktu.
  • V prípade výroby na mieru je možné poštou dohodnúť detaily produktu. Predajca má následne povinnosť vecičku nahodiť ako rezervovanú pre kupujúceho a link mu poslať poštou. Viac o tvorbe na zákazku cez SAShE.sk

Pošta neslúži na:

  • Vymieňanie osobných kontaktov alebo predaja mimo SAShE.sk. Nie je povolené cez poštu posielať telefónne číslo, email, linky na osobné webstránky, sociálne médiá alebo iné e-shopy. V prípade nutnosti výmeny osobných údajov, kontaktuje so svojou žiadosťou redakciu cez kontaktný formulár. (Prečo sa na SAShE nevymieňajú osobné údaje?)
  • Spamovanie predajcov alebo kupujúcich nevyžiadanými reklamnými správami. 

SAShE pošta je automaticky i manuálne monitorovaná voči porušovaniu Podmienok používania, teda zasielaniu kontaktných údajov a rozposielaniu hromadných správ. V prípade ich porušenia riskujete, že vaša správa nebude doručená, pri opakovanom porušení sa automaticky zablokuje váš účet. 

Šablóny správ

Ak posielate často podobné správy, môžete si predpísať ich text a potom následne len vybrať tento text zo zoznamu. Pred odoslaním môžete samozrejme konkrétny text upraviť. 

Šablóny nájdete v ľavom menu pošty, hore pod "Napísať správu". 

Máte tiež možnosť nahrávať prílohy do šablón správ.

Pri zmene šablóny sa vždy zruší všetok pôvodný text aj prílohy a nahradí sa príslušným textom a prílohami z inej šablóny. Môžete tak ľahko prepnúť na inú šablónu.

Nemusíte sa však báť, že by ste sa preklikli a prišli o váš už napísaný text. Ak by ste v texte šablóny urobili nejaké zmeny, tak sa vás prehliadač najskôr spýta, či chcete šablónu zmeniť.

Šablóny neslúžia na hromadné rozosielanie rovnakej správy viacerým ľuďom v tú istú chvíľu, ak začnete posielať takéto správy, váš účet bude zablokovaný!

Poštové priečinky

V ľavom paneli vašej poštovej schránky na SAShE sa nachádzajú poštové priečinky, ktoré môžete využiť na organizovanie doručenej pošty.

Priečinky môžete pridávať alebo vymazávať. Kliknutím na link Správa priečinkov (posledné v zozname priečinkov) otvoríte okno, v ktorom môžete priečinky manažovať.

Správy môžete zaraďovať do priečinkov hromadne alebo po jednom. Ak chcete zaradiť viacero správ do priečinku napr. "Vybavené", stačí, ak správy zaškrtnete klikom na štvorček a kliknete na "Presuň označené"  a vyberiete priečinok. 

Hotovo! 

Pre dohľadanie správ v pošte môžete svoje správy prehľadávať aj podľa kontaktu - stačí, ak do políčka v pravom hornom rohu vpíšete SAShE meno predajcu alebo kupujúceho (užívateľské meno, teda nick na SAShE) a zobrazí sa vám všetka pošta, ktorú ste si s týmto človekom poslali. 

Priečinok Rozpísané správy automaticky ukladá koncepty vašich rozpísaných správ. Môžete sa k nim kedykoľvek vrátiť a kliknutím na predmet správy pokračovať v písaní.