Domov » Žurnál+ » Autor:

Žurnál+

15 tipov ako zvýšiť návštevnosť www.sashe.sk/obchodíka aj bez teplých rožkov

. » Rady a info / 2014-04-23 00:22:45 /  69 komentárov / 185 lajkov / 2698x zobrazený

Na tému ako predávať na www.sashe.sk, ako byt úspešným predajcom na www.sashe.sk, alebo ako to robia iní sa tu toho už popísalo naozaj veľa. Takže návodov ako byť ten najlepší je tu viac než dosť. Len si ich stačí prečítať a držať sa ich. Surfovaním po žurnáloch, som žiaľ nenašla žiadny, ktorý by sa venoval zvýšeniu návštevnosti galérií predajov. Ak tu taký je, dopredu sa ospravedlňujem a rada uvítam naň link pod článkom :-).

Zo svojich skúseností a praxe som zostavila 15. tipov ako zvýšiť návštevnosť vášho obchodíka (galérie) na www.sashe.sk aj bez toho, aby ste museli byť vo výklade, alebo v teplých rožkoch. :-)
Na to, aby ste mohli začať zvyšovať návštevnosť svojej galérie, mali by ste vedieť aké čísla návštev má váš www.sashe.sk/obchodík teraz. Takže...

1. tip: Sledujte štatistiky návštevnosti svojho www.sashe.sk/obchodíka.

Predpokladám, že každý z vás vie, akú má jeho obchodík návštevnosť. Ak náhodou nie, tak šup šup túto chybu napraviť. Aby ste vedeli zvýšiť návštevnosť svojho obchodíka na sashe, musíte vedieť, akú máte návštevnosť. Mali by ste vedieť, kedy je návštevnosť vyššia a kedy nižšia. Spravidla sú víkendy a sviatky v návštevnosti slabšie. Najsilnejšie zvyknú byť zase pondelky a podobne. Iba keď poznáte návštevnosť svojho obchodíka, tak vtedy viete s ňou pracovať.

kuk

Obr. 1:  Príklad návštevnosti stránky.

2. tip: Pravidelne aktualizujte svoj obchodík.

Aby sa do vášho obchodíka ľudia vracali pravidelne, musia tam vždy nájsť nové a aktuálne informácie. Informácie o vás, o vašich origináloch, novinkách, plánoch do budúcnosti a pod. Ak zabudnete na pravidelnú aktualizáciu informácií, tak vám návštevnosť nezvýši. Skôr naopak. Stačí, keď sa na to pozriete z pohľadu zákazníka. Vrátili by ste sa na nejakú web stránku, ktorú ste už navštívili dvakrát trikrát a nenašli by ste na nej nič nové? Ja určite nie.

Obr. 2.: Peknú, zladenú a aktuálnu galériu má napríklad AdikaGallery   http://www.sashe.sk/AdikaGallery


3. Tip: Povedzte o svojom obchodíku na sashe.sk vášmu okoliu.
Vedia vaši známi, kamaráti, rodina čo robíte? Vedia, že pletiete úžasné originálne svetre? Že vyrábate originálne šperky, nábytok, keramiku? Vedia, že ste zaregistrovaná/ý na www.sashe.sk aj ako predávajúci? Že nechodíte na sashe.sk len ako kupujúci? Vedia pod akým menom nájdu vašu galériu? Nie? Prečo, nie? Nie ste hrdá/ý na svoju galériu? Čo vám bráni dať o nej vedieť svojim najbližším? Zoberte si príklad od úspešných predajcov. Každý o nich vie, čo robia, kde robia a kde ich môžete nájsť. Takže ak chcete, aby sa o vás vedelo, musíte dať o sebe vedieť a začnite od svojich najbližších.

4. tip: Využívajte silu Facebooku a iných sociálnych sieti.

Podľa posledných štatistík je na Facebooku zaregistrovaných viac ako 2 miliónov Slovákov, niektoré štatistiky uvádzajú dokonca aj 2,5 milióna. Keď si vezmeme, že sashe.sk je obľúbené aj medzi bratmi Čechmi a podľa zdrojov na internete až 74% Čechov má svoj profil na Facebooku, tak nám už vyjde naozaj veľmi pekné číslo. Samotné www.sashe.sk má momentálne na Facebooku viac ako 83.000 fanúšikov. Nevyužiť silu Facebooku by bol v tomto prípade hriech. Ak tu je náhodou niekto, kto facebook, ešte nemá, (Teda okrem mňa.) rýchlo si ho založte. Pochváľte sa svojím www.sashe.sk/obchodíkom, svojím známym a priateľom na facebooku. Dajte jednoducho o svojom obchodíku vedieť! Nech všetci vedia, čo robíte a kde môžu od vás nakúpiť.

Obr. 3.: www.SAShe.sk na Facebooku.

5. tip: E-mail.
Tak isto ako má v dnešnej dobe skoro každý Facebook, tak v dnešnej dobe má aj E-mail. A priznajte sa, koľko mailov denne pošlete? Napadlo vás, že tým, že píšete e-maily, môžete propagovať sám seba a svoju galériu? Ako? Tým, že do podpisu v e-maile pridáte aj odkaz na svoj www.sashe.sk/obchodik. Robíte si tak zadarmo reklamu sami sebe. Tak isto si link na vás www.sashe.sk/obchodík do podpisu v e-maili môže pridať manžel, deti, rodičia a podobne. Super nápad nie?

6. Tip: Nadväzujte priateľstvá na sashe.sk.
Áno, priateľstvá. Ak ste predajca, ktorý je na sashe.sk už nejaký ten čas. Či chcete, alebo nie, časom si tu priateľku, spriaznenú dušu nájdete. :-) A ako vám priateľstvo na sashe.sk môže pômocť? Môžete sa navzájom podporiť. Napríklad tak, že jedna kamarátka umiestni vo svojej galérii odkaz na galériu svojej druhej kamarátky. Môžete sa takto odporúčať navzájom vo svojich galériách. Prípadne môžete spojiť nákup vo svojich obchodoch. Ak zákazník nakúpi v oboch vašich galériách, platí len jedno poštovne. Prípadne môže získať darček. Zľavu na ďalší nákup a podobne. Fantázii sa medze nekladú. Ak máte odkaz na svoj www.sashe/obchodík v galérii vašej kamarátky, je veľmi pravdepodobné, že návštevník galérie vašej kamarátky klikne aj na odkaz vašej galérie a dostane sa až k vám.

7. Tip: Vyhláste súťaž.
Tento bod bravúrne a s ľahkosťou majstra pred časom tu na sashe.sk zvládla nikita svojim krížom-krážom po sashe. Súťaž vám prinesie nový iný tip návštevníkov na aký ste bežne zvyknutý a ktorý by vás možno inak nenašli. Ak ste šikovná/ý a napíšete niekoľko sprievodných článkov zviditeľníte sami seba a nalákate do svojej galérie množstvo ľudí. A o to nám predsa ide, nie?

Obr. 4.: Nikkita a jej krížom krážom cez sashe. http://www.sashe.sk/nikkita/journal/krizom-krazom-cez-sashe
http://www.sashe.sk/nikkita


8. tip: Vizitky.
Vizitky bývajú dosť často podceňované a hlavne predajcovia im nevenujú dostatočnú pozornosť. Ale ja som tiež nebola iná. V mojej predchádzajúcej práci som skoro za dva roky pôsobenia použila len pár desiatok vizitiek. Vizitky som klientom nikdy nedávala sama od seba. Maximálne som ich použila, až keď si ju klient vypýtal sám. Vizitky som mala hodené v spodnom šuplíku môjho pracovného stola. Z nejakého nepochopiteľného dôvodu, som ich pokladala za zbytočné a nemoderné atď. Veď to poznáte, človek si vždy nejakú výhovorku nájde. Zlom používania vizitiek nastal až v mojej novej práci. Môj nový zamestnávateľ má taký dizajn vizitiek, ktorý sa mi nenormálne páči. Svieža zelená farba. Radosť na ne pozrieť. Vizitky som začala používať len preto, že sa mi páčili a chcela sa som sa s nimi pochváliť. Vtedy som ani len netušila, aký skvelý, skoro už zabudnutý nástroj som „objavila“. Pochopila som to až potom, keď ma začali vyhľadávať klienti, ktorých som nikdy v živote nevidela a prichádzali za mnou už s „mojou“ vizitkou v ruke. Nie je nič jednoduchšie ako už k uzavretej zmluve vložiť aj Vašu vizitku. Ja mám už moje vizitky skoro všade. Mám ich položené v stojane na stole, kde sú prístupné každému a klient si ich môže zobrať aj sám. Pribaľujem ich ku každej uzavretej zmluve. Dokonca jedno puzdro s vizitkami mám stále pri sebe aj keď nie som v práci. Ak náhodou niekde som aj súkromne a padne náhodou reč na moju prácu a je vhodná situácia, tak vytiahnem vizitku so slovami, že ak budú čokoľvek potrebovať, môžu sa mi kedykoľvek ozvať. Nielen pracovne, ale aj súkromne. Tu na sashe.sk ako kupujúca som si všimla, že len od pár predajcov mi spolu s mojou objednávkou príde aj vizitka. Možno sa vm to zdá zbytočné, ale každého zákazníka poteší, keď mu predajca za nákup poďakuje a ak spolu s objednávkou pošlete peknú, pútavú a zaujímavú vizitku... Garantujem vám, že ak je vizitka alebo poďakovanie naozaj pekné a iné, ako na čo sme bežne zvyknutí, neskončí niekde v koši. A keď u vás bude zákazník chcieť znovu nakúpiť, rýchlejšie vás nájde. Tiež nezabúdajte, že vizitky sa posúvajú ďalej aj medzi ľuďmi. Ak ešte svoje vizitky nemáte a neviete ,ako si ich zaobstarať, oslovte napríklad NoiArt,
ktorá v svojej galérii ponúka kreatívnu sadu na výrobu vizitiek, prípadne oslovte niektorého iného z predajcov. Tu na sashe.sk je dosť veľa predajcov, ktorí majú vo svojej ponuke výrobu vizitiek. Stačí si len nájsť toho svojho a vybrať.

Obr. 5.:  Kreatívna sada na vyrobu vizitiek od NoiArt. http://www.sashe.sk/NoiArt
http://www.sashe.sk/NoiArt/detail/kreativna-sada-na-vyrobu-vizitiek

9. tip: Predávajte a vyrábajte kvalitné veci.
Tak teraz si môžete myslieť, čo vám to tu splietam o kvalitných veciach, že potrebujete, aby si práve váš sashe.sk/obchodik medzi toľkými obchodíkmi zákazník našiel. Nie konkurenčný, ale váš. Tak čo tu spomínam kvalitu. Princíp je tiež jednoduchý. Len pekný, kvalitný, originálny výrobok sa predá sám. Áno sám. Ako to? Uvediem jeden príklad z môjho života. V zimnom období to zažívam skoro dennodenne. Nech sa objavím kdekoľvek a mám na sebe pletenú súpravu od Kvetky http://www.sashe.sk/uKvetinky neprejde deň, aby sa ma niekto neopýtal odkiaľ mám takú peknú čiapku. Ja vždy s hrdosťou odpovedám, že so sashe.sk/uKvetinky. U Kvetky to dospelo túto zimu už do takého extrému, že mám v mobile uloženú sms-ku s internetovou adresou na jej obchodík, ktorú už len preposielam ďalej. Takže ak budete vyrábať a predávať kvalitné a pekné veci, zákazníci si vás nájdu sami cez odporúčania vašich spokojných zákazníkov.

Obr. 6.: Súprava od Kvetky. http://www.sashe.sk/uKvetinky

http://www.sashe.sk/uKvetinky/detail/jablcko-zelene-na-ciapke

10. tip: Noste svoje výrobky.
Ak máte to šťastie, že môžete nosiť svojej výrobky, tak to aj urobte. Prezentujte sa. Nie je nič jednoduchšie a máte reklamu zadarmo. A ak vám niekto pochváli napr. vaše náušnice, popri poďakovaní nezabudnite prehodiť, že je to vaša tvorba a strčte mu hneď do ruky vašu vizitku, ktorú máte, ako sme si napísali už vyššie vždy pre každý prípad pri sebe. Nie je lepšia reklama ako tá, ako keď nosíte sama veci, ktoré ste vyrobili. Sami uvidíte z reakcií ľudí, ako budú milo prekvapení. Tým, že nosíte sami vami vyrobené veci, dávate druhým najavo, že si stojíte za svojou prácou a ste na ňu hrdá. To isté platí aj pri rodinných príslušníkoch.

11. tip: Píšte žurnál.
O tom aký skvelý prostriedok na zviditeľnenie sa je žurnál netreba ani písať. Táto téma tu už bola otváraná nespočetnekrát, ale aj napriek tomu sa tu stále dookola objavujú žurnály, ktorých autori nechopili jeho podstatu a svojmu žurnálu očividne nevenovali viac ako 5 minút svojho času. Potom sa pýtam, keď si predajca nedá záležať na tom, ako jeho žurnál bude vyzerať, prečo by som mu ja, kupujúci , mal venovať svoj čas?
Čo sa týka dosiahnutia vyššej návštevnosti, využitie žurnálu patrí tu na www.sashe.sk k tým najrýchlejším a najprirodzenejším spôsobom, ako získať viac návštevníkov. Ale pozor, svojím čitateľom musíte poskytnúť výnimočnú hodnotu. Žurnál nie je hra kvantity, ale kvality. Ak budete uverejňovať nezáživné a nudné články, ľudia sa nebudú obťažovať s ich čítaním a už vôbec ich nebudú zdieľať.
Preto sa vždy pred písaním žurnálu, ale aj počas jeho písania, pýtajte sami seba, či by ste mu boli ochotný venovať 10 – 15 minút zo svojho času. Ak je vašou odpoveďou NIE, tak viete čo máte robiť...
Návod ako napísať žurnál nájdete tu.
http://www.sashe.sk/info/napoveda/komunita/zurnal/ako-napisat-zurnal


12. Tip: Kometujte žurnály, zápajate sa do fóra.
Komentovaním pod žurnálmi iných autorov zviditeľňujete svoje meno/obchodík, pod ktorým sa podpisujete. Takže veselo komentujete a zapájajte sa do diskusií, do fóra. Čím viac, tým lepšie pre vás. Ale pozor všetky vaše príspevky musia mať hlavu aj pätu. Vyhýbajte sa osočovaniu, ohováraniu, vulgárnostiam. Nie raz sa stalo, že ma predajca svojím nevhodným komentom, alebo útočným žurnálom od kúpy jeho výrobkov odradil, aj keď jeho galéria je plná úžasných diel. Potrebujeme, aby nás zákazník našiel a u nás nakúpil a nie pravý opak.

Obr. 6.: Príklad primeraných kometárov pod žurnálom.


13. Tip: Nebojte sa odkazovať.
Pridávaním odkazov na príbuzné témy, obsahovo príbuzné články nič nepokazíte. Práve naopak môžete len získať.


Obr. 7.: Príklad pridávania odkazov pod žurnálom.

14. Tip: Sledovať ako rastie návštevnosť.
Už vám ostáva len jediné, sledovať akú máte návštevnosť a kedy a po akom kroku vám návštevnosť vo vašom www.sashe.sk/obchodíku rastie, lebo naopak ubúda. A na základe návštevnosti zvoliť potrebnú stratégiu. A hlavne nezabudnite na to, že vaše aktivity musia byť pravidelné. Lebo bez vánku sa ani lístok na strome nepohne.

15. Tip: Vážte si www.sashe.sk
Ešte pár slov na koniec. Vážte si www.sashe.sk. Áno, vážte si tento jedinečný projekt, ktorý vznikol pre nás všetkých a že jeho tvorcom sa naozaj podarilo vytvoriť, dovolím si tvrdiť, „komunitný“ portál pre šikovných dizajnérov, remeselníkov a výrobcom venujúcim sa originálnej tvorbe. Vážte si ľudí, ktorí vytvárajú každý deň pre vás priestor s jedinečnou atmosférou na prezentáciu vašej značky, výrobkov a osoby ako takej. Vážte si, že www.sashe.sk vôbec vzniklo a stalo sa súčasťou našich každodenných životov. Vážte si, že máte priestor, kde sa môžete realizovať, prezentovať, kde môžete oddychovať, čerpať inšpiráciu. Že máte priestor, kde môžete spoznať skvelých vám podobne zmýšľajúcich ľudí. Že máte priestor, kde sa môžete poradiť, keď to potrebujete. Vážte si všetko, čo vám www.sashe.sk ponúka a snažte sa aj využiť všetky možnosti, ktoré vám dáva vo svoj prospech a na svoju prezentáciu. Skôr ako vyslovíte námietku na niečo, čo sa vám tu nepáči, čo vám dlho leží na srdci, si uvedomte, koľko práce za www.sashe.sk stojí a že my bežní užívatelia o týchto veciach nemáme ani potuchy. Nevieme, aké úsilie a koľko práce stojí za tým, aby sme si pri našej rannej káve mohli zapnúť PC a pozrieť sa, čo nové je na www.sashe.sk. Viete si predstaviť, čo by ste robili keby tu www.sashe.sk nebolo?


Obr. 8.: Sashe žurnál.


Pevne verím, že svojím dnešným žurnálom som vám dala odpoveď na otázku “ako zvýšiť návštevnosť svojho www.sashe.sk/obchodíka“. Ak sa týchto rád, alebo tipov budete držať a budete ich aj aplikovať v praxi, zvýšenú návštevnosť máte zaručenú a čím viac návštevníkov budete mať, tým je väčšia šanca, že u vás aj nakúpia, teda ak je čo nakupovať a je z čoho vyberať, ale to je už námet na iný žurnál. Možno raz...

Vaša Zuzka

PS: Páčil sa vám dnešný žurnál? Čo robíte vy preto, aby ste sa zviditeľnili na sashe.sk? Budem rada ak sa s vašimi skúsenosťami a radami podelíte aj s ostatnými v komentároch pod článkom. Prajem pekný deň.

Zdroje:
http://www.inpage.sk/images/screen/administrace-inpage-statistika-navstevnosti.png
https://www.websurf.cz/sk/images/zvyseni-navstevnosti.png

Komentáre

Dettus Dobrý žurnálik... no ja sa musím priznať, že tu toho v poslednom čase veľa nestváram. Je to aj vidno na návštevnosti aj zákazkach. :/ pusto je.

2014-04-23 00:53:217x

NipoHippo No je pravda, ze som tu nová, snažím sa ako viem, ale zatiaľ to nie je to pravé orechové :) mozno mi par trikov od Vas pomôže nakopnúť :) vyskúšam - ďakujem ;)

2014-04-23 06:07:293x

ketlin super zhrnuté, všetko je to pravda :) Dobrým "nástrojom" tu na sashe je ešte vytváranie kolekcií, aj tam sa dá pekne zviditeľniť.

2014-04-23 06:55:105x

Janka_Javorka Úplne súhlasím. A taktiež je rozdiel, či je tu človek vyslovene len kvôli hobby, vypĺňa čas a priestor alebo mu ide doslova o život, teda sa tvorbou živí :-)

2014-04-23 07:01:347x

gabirusi Ja tu nepredavam a ani nechcem ! ... zurnal je sice pekne spracovany, ale uprimne... kto nevie o tom vsetkom co si spisala? Len ti, ktori cakaju, ze sa im veci zacnu predavat same...

Kolko predajcom pise kvalitne clanky o niecom zaujimavom? Bohuzial malo... A kvalitnych clankov tu absolutne nieto! Raaaz za dlhyy cas niekto napise nieco faaakt dobre , alebo urobi kvalitny fotopostup.

A este poznamka... Sashe.sk uz daaavno nie je projektom!

2014-04-23 08:04:189x

LightAndAngels super žurnál :), súhlasím :)...

Čo človek dá, to aj dostane (to sa mu vráti), takže ak je neaktívny, tak takú má aj spätnú väzbu :)... bod 15 je veľmi dobré že sa dostal do tohto žurnálu, som za to vážiť si prácu iných a tento portál je premakaný, má takú uroveň akú mnohí vôbec nedoceňujú... a aj tu platí čo človek dá, to sa mu vráti - ak je človek vďačný a váži si prácu iných, dostane sa aj jemu (skôr či neskôr) vďaky a ocenenia za to čo robí...

No a ešte by som rada zdôraznila z tohto žurnáliku toto - citujem: "Nie raz sa stalo, že ma predajca svojím nevhodným komentom, alebo útočným žurnálom od kúpy jeho výrobkov odradil, aj keď jeho galéria je plná úžasných diel." >>Úplná pravda, sú autori mnohých krásnych vecičiek, ktorí aj mňa svojími útočnými komentármi a/alebo vulgarizmami vo svojom bežnom vyjadrovaní nadobro odradili od svojej tvorby...

Ďakujem za žurnálik...

2014-04-23 08:08:057x

Janka_Javorka gabirusi, snáď mi dáš za pravdu, že nie každý je rodeným predajcom. Niekedy stačí len ísť do obchodu a človek sa nestačí diviť, ako predavač nechce predať. Takže pre niekoho, kto to nemá v krvi, je každá pomôcka a rada dobrá.

Za sashe stoja živí ľudia, z mäsa a kostí, tak ako my všetci, je za tým niečí nápad, realizácia, ono to na ten internet neskočilo samo od seba. Vytvorili nám priestor a je na nás, či a ako ho využijeme.

2014-04-23 08:23:2113x

HANDMADEART Zabudla si na jednu dôležitú vec - fotky. V poslednom čas to už nie je o kvalitnej produktovej fotografii, ale skôr o imdžových fotkách, kde je produkt a jeho kvalita na druhom alebo treťom mieste. Zákazník sa ľahko nechá oklamať a kupuje si pocit, ktorý má z fotky. Keď mu potom príde domov obyčajná vec, tak je sklamaný, lebo zistí, že niečo podobné nájde aj v obyčajnom obchode (možno aj s hromadnou výrobou v Číne), akurát na sashe to na fotke vyzeralo oveľa lepšie ako v regále toho obchodu :-).

2014-04-23 08:45:2929x

ardeas Pekne zhrnute zaklady pre zacinajucich. Suhlasim s Handmadeart ze najvacsim deficitom pri predavajucich su najcastejsie fotky, ktore musia zaujat potencionalneho zakaznika.

2014-04-23 09:02:185x

Zzitka Pekný žurnál, len ja akosi nemám toľko času na všetky úkony spojené s reklamou, fotenie ani nehovorím a ešte predávať na jarmokoch, všetko okolo predaja je veľmi zložité a nie je potom čas na tvorbu, ale vďaka za rady....

2014-04-23 09:03:155x

.Kvietok. Myslím, že si zhrnula všetko potrebné a kto svoju tvorbu berie vážne - tak by sa mal do toho pustiť - aj ked ako píše Zzitka, chce to oveľa viac času, nielen pridať novinku a čakať na zakázku.

2014-04-23 09:10:143x

uKvetinky jeeeej, super zurnal...a este aku reklamu mam v nom...Zuzi, dakujem:)))))) Vela ludi o vsetky tychto bodoch mozno vie, som si sak ista, ze napriek tomu je tu vela predajcov, ktorym zurnal velmi pomoze. Ja sama si vstupujem urcitych bodoch do svedomia a mam co napravat;-)

2014-04-23 09:22:294x

petrovic Fotka na nete predava. Nikto vas nenuti mat fotky ako profesional ale aspon snaha a dat si poradit od tych co vedia ako na to,by bolo prinajmensom slusne voci majitelom portalu!

HANDMADEART to uz je na kazdom cloveku ci vie rozlisit realitu od atmosfery na fotke a ak sa mu nieco take stalo na sashe urcite sa mu to stava aj pri inych prilezitostiach v zivote. Realisti su vo vyhode :D

2014-04-23 09:43:4910x

handmade-bizu tak ja som si teda užila s fotkami svoje, niekoľko krát som všetko pomenila. súhlasím s tým, že fotka predáva. je to internetový predaj a zákazník nemá šancu vidieť tovar naživo. preto fotka musí byť čo najlepšia, ale zase na druhej strane by mala odrážať realitu. nemám rada fotky, kde vec vyzerá super úžasne a potom príde balíček a som sklamaná.

je fajn mať fotku s "pocitom", lebo ten predáva, ale určite len ako titulnú a k tomu doplniť fotku reálnu. čo sa týka ďalších bodov, zákazník sám nepríde, treba sa starať aj o to, takže súhlasím.

2014-04-23 09:54:258x

JankaM No práve som uverejnila svoj článok a narazila som na tento :) je super..len moj clanok nebol moc pozitívny..hadam sa na mna nik nenahneva ..a tento clanok akoby aj trosku nadväzoval na moj..moj bol kriticky..ale tu su super rady ako to napravit :) a par si zoberiem k srdcu :)

2014-04-23 09:59:526x

Janka_Javorka Na margo tých fotiek, mne sa zatiaľ pri kúpe na Sashe stalo to, že zakúpená vec bola oveľa krajšia, alebo minimálne taká pekná ako na fotke. A to som sa snažila mať vždy triezve očakávania. Naposledy napríklad brošne od Loris, už fotky boli vydarené a keď prišla objednávka, absolútna spokojnosť.

Takže u mňa našťastie len pozitívna skúsenosť.

2014-04-23 10:03:013x

petrovic Loris ma kvalitnu produktovu fotku to nie je ten pripad kde atmosfera prekryva nedostatky.

2014-04-23 10:13:344x

HANDMADEART petrovic mne osobne sa to nestalo, ale už sa tu objavili podobné sklamané reakcie. Práve ja som tá, čo kupuje podľa produktových fotiek. Chcem vidieť, ako vec vyzerá naozaj, nie na modelke alebo pekne naaranžovaná. Umelecká fotka je fajn, ale okrem nej chcem vidieť naozaj produkt, lebo ten kupujem v prvom rade. Druhá vec je, že ak niekto vyrába čo kus to originál a sú to veci povedzem do 10 eur, tak nemá šancu zaplatiť umelecké fotky, lebo ak k cene produktu pripočíta 3-5 eur za jednu fotku, tak je tá vec nepredajná. No, asi treba ísť iným smerom...

2014-04-23 10:32:169x

Rebecca707 dakujem za tento zurnal :)

2014-04-23 11:26:561x

Janka_Javorka petrovic, Loris som uviedla ako pozitívny príklad, kde sú už fotografie skvelé a domov príde šperk ešte krajší ako na fotke. Takže dá sa fotiť kvalitne a zaujímavo a pritom reálne.

Možno najlepšia by bola kombinácia, fotka s atmosférou, ktorá zaujme a človek na ňu klikne a v detaile výrobku sú ďalšie fotky bez skreslenia. Niektorí to tak už majú a my ostatní sa učíme každým dňom :-)

2014-04-23 11:36:304x

FijA fajný:)

2014-04-23 15:02:031x

_Ludmilka4_ veľmi si cením ľudí ktorí v tvrdej konkurencii sa snažia pomôcť ľuďom ako ja to je začiatočníčkam a dávajú im cenné rady ako sa na sashe uplatniť, dávajú rady ktoré sú na nezaplatenie. Ja ako nový člen som mala pocit že som na sashe stratená ale dobre mienené rady pomôžu človeka nakopnúť a skúšať to ďalej. Klobúk dole pred tak dobroprajnými a inteligentnými ľuďmi. Za všetky začiatočníčky ďakujem.

2014-04-23 15:21:564x

na.plote Veľmi dobrý žurnál, taký hroch ako som ja - kým sa pohne ... dávam si to ako povinné čítanie B-)))

2014-04-23 15:27:032x

SkusimTo skvelý žurnálik, presne tieto skúsenosti mám,podľa štatistík ..udržiavam " svoju aktivitu na sashe :D

jeden čas mi to prišlo trápne, lebo som sa dozvedela, že je presný prehľad o tom, kto stále sleduje štatistiky - a to vraj robia len špekulanti - nuž ale čo už, aj tak som sa k tomu vrátila, nie vždy mám čas tu sedieť, keď mi ,,klesá sledovanosť", snažím sa zasa troška svoje meno dostať na prednú stránku....nie som veľký predajca, ale občas sa niekomu niečo zapáči a hrozne to poteší :D :D

2014-04-23 15:47:594x

elkeramika Moc pěkně sepsáno, jen aby to zabralo :-)

2014-04-23 18:43:502x

LadyDeath Jéééj, dobre sa mi ten žurnál čítal, takýchto je tu v poslednej dobe máličko a pri tom sú také užitočné... :))

Ďakuejem za krásne zhrnutie tipov, naozaj užitočný a pekne napísaný žurnál :)

2014-04-23 21:00:452x

sacharinova No snaha by u mňa aj bola, no skutek utek:-)Dobrý žurnálik:-)

2014-04-23 21:02:381x

Loris Petrovic a Janka, dakujem, bolo prijemne objaviť seba tu v ulohe pozitivneho prikladu :-))

Skusim prispeť niečim aj ja - pre zvyšenie navštevnosi nie je na škodu zadavať klučove slova

a tiež farbu. Ale skor celkovu farebnosť fotky, nie konkretne farbu veci, tu si zakaznik vidi aj sam.

Ale vdaka zadaniu farebneho ladenia fotky vec ma vačšiu šansu dostať sa do vykladov a kolekcii...

2014-04-23 21:58:494x

ajkava Vďaka za návod. Nie som tu dlho, no snažím sa "vychytať muchy" a zistiť niečo z toho, čo bolo v žurnáli. Lenže.... Veľakrát mám pocit, že vec nákupu je aj o náhode. Ak novú vec náhodou niekto zahliadne, alebo o tých, ktorí predávajú už dlhšie a sú osvedčení. No nejde o život a možno všetko má svoj čas.

2014-04-23 22:16:472x

Labutka mne sa zurnal paci, aj ma inspiroval. napriklad o fore som vobec nevedela :)

2014-04-23 22:42:412x

Labutka Mne velakrat chyba zakladny popis k vecicke. pouzite materialy, rozmery... nie vsetko sa da vycitat z fotky. A suhlasim aj s tym, ze fotka musi zaujat.

2014-04-23 22:45:222x

zuzina3283 Ďakujem všetkým za pozitívne reakcie a za podporu. :-) Aspoň vidím, že to nebola márna práca. Ďakujem. :-)

HANDMADEART: Fotky som nespomínala zámerne. Z toho dôvodu, že som chcela poukázať na ďalšie iné aktivity na zvýšenie návštevnosti galérie predajcov, nie na fotku. Pekná fotka je samozrejmosťou, nutnosťou v internetovom obchode, keďže predáva. Pekná a primeraná fotka je základ. PS: O fotkách ako takých je tu žurnálov viac než dosť. :-)

uKvetinky: Kvetka, nemáš za čo. :-) Len pravdu som napísala. :-)

JankaM: Janka teším sa, že Ti môj článok dal trošku odpovede a Ti ukázal, že existujú aj iné cesty. Držím Ti palce.

LadyDeath: Ďakujem! Neboj sa... Toto nie je ani prvý žurnál, ani posledný. Ešte plánujem pár pokračovaní. Cca jeden žurnál za dva týždne. Treba len sledovať. Podľa toho ako budem stíhať, keďže aj do práce musím chodiť. :-)

2014-04-23 23:03:143x

trinity3232 Dakujem za tipy..mne ako novej predavajucej na sashe sa urcite hodia..estee sa len zorientovavam ako to tu funguje

2014-04-23 23:14:162x

LEVICA dokonalé zhrnutie, pri aktuálnom počte predávajúcich veľmi potrebný žurnál. Veľa ľudí bojuje s časom a myslím, že ak si osvoja len pár tipov ..určite to pomôže. Každá snaha je skôr, či neskôr odmenená:)) Pekný dník:)

2014-04-24 08:28:182x

MiraKarelova Super žurnálik Zuzanka

2014-04-24 10:26:274x

snakebite dakujeme za tipy :)

2014-04-24 12:35:111x

DEYA Prvých 13 bodov vykonaných :) Teraz ešte komentujem, nabudúce pridám aj nejaký link. Ihneď začínam premýšľať nad súťažou a idem si pre seba sama sa namaľovať šumne tričondo :D

Vďaka za rady!

2014-04-24 12:46:592x

zuzy Super žurnál :) Musím povedať, že tieto "triky" naozaj fungujú :)

2014-04-24 17:55:293x

Dadyart ...páči sa mi, že niekto napísal o tom, ako zvýšiť "okukanosť" galérie a nie predaj :-) ... lebo inak, nič v zlom, od štatistík, závisí kde si v "poradovníku" momentálne a čím si vyššie, tým máš viac šancí aby si ťa všimli, okukali a kúpili :-).... ale jasné, že treba aj makať na svojich vecičkách...ale lajk oborvský za žurnál :-)

2014-04-24 19:49:113x

ria.markov šikovný manuál..super :)

2014-04-24 21:04:532x

Amalia ja by som ešte skromne pridala k žurnálu: Prosím komunikujte! ako kupujúca som čo-to objednala, a márne čakala na aspoň písmenko.."jeeej ďakujem, objednávka ma potešila, čakám na platbu, posielam, prišiel balíček v poriadku? ste spokojná?" atď. keď bolo ticho, bol to taký "mŕtvy obchod". Mám rada handmade, mám rada ľudí, ktorých čosi je ukryté v ich vecičkách, ale keď je ticho..

:) a takéto žurnály treba písať, opakovanie je matka múdrosti. ja napr. som až tak nesledovala návštevnosť, aby som podľa nej volila ďalšie stratégie, takisto tie aktualizácie..takže fajn nápad :) vďaka.

2014-04-24 22:26:158x

.lu.ma. ĎAKUJEME :)

2014-04-24 22:36:541x

TatianaGolska Ďakujem veľmi pekne za tento žurnál. Je pre mňa milým prínosom a určite si niektoré rady zoberiem k srdcu :)

2014-04-24 22:49:541x

zuzina3283 Este raz dakujem. Mam radost, ze zurnalik sa paci. Dakujem za kazdy lajk a za kazdy komentarik. :-)

2014-04-24 23:15:361x

carbicka mne sa to páči...dobrý žurnál....

2014-04-25 08:00:161x

ElixirJewellery Bod č.1 mal byť- Predávajte iba veci ktoré ste skutočne sami vyrobili.....

2014-04-25 12:41:309x

Locidielko Vďaka za skvelý žurnálik, vždy je niečo, čo sa dá zlepšovať. Super inšpirácie a super zhrnutie!

2014-04-25 13:05:031x

LenikBar Super žurnál...

2014-04-25 15:03:461x

Creativite Vynikajuci zurnal, super rady :-) Dakujem

2014-04-25 20:31:291x

Tanaja ..haha..a sup na to .))

2014-04-25 21:48:481x

Malienka Žurnál dobrý, ibaže návštevnosť nezaručuje predajnosť :)

2014-04-26 03:00:374x

zuzina3283 Slnjecko aj vsetci. Dakujem este raz... :-) Malienka: Mas pravdu navstevnost nezarucuje predajnost. Ale stav a kvalita galerie je uz na kazdom predajcovi. Tieto dve veci spolu velmi suvisia. Pekna a kvalitna galeria je predajcovi na nic, ak o nom nikto nevie a nenajde ho. A tiez je predajcovi na nic zvysenie navstevnosti, ked je jeho galeria nekvalitna, alebo nema co ponuknut. Lebo v tom pripade ho sice ludia najdu, ale nic nekupia. Predaj je alchymia a vsetky pravidla sa nedaju zhrnut do jedneho clanku. :-)

2014-04-26 10:40:544x

HAPRO Ahoj všetci, Zuzina 3283 ďakujem za žurnál , prepáčte chcel by som sa opýtať, neviete náhodou niekto prečo je pod každým žurnálom v komentároch prázdne okienko s mojim nicom? : -) to bol fór . Pekný víkend priatelia.

2014-04-26 16:27:581x

MMdesign Chcem podakovat za tento zurnal. Som tu mesiac aj s cestou a podnikavost mam v krvi, takze mi netrvalo dlho to tu prekutrat ako co funguje :). Suhlasim so vsetkymi, co tvrdia ze fotka predava. Urcite s tym mate dobre skusenosti ;). Lenze robit dobre fotky, da zabrat. Najprv som fotila malym Nikonom, nebolo to ono :-(. Potom som zobrala mame Nikon zrkadlovku a hned to bolo o niecom inom, ale ani to nestaci. Siahla som po programe na upravu foto a az vtedy ako tak nieco vykuzlite a to som uplny amater. Cize sa namakate a to vela ludi nema tolko casu napr. ako ja. Co sa tyka pisania zurnalov. Davam velky like vsetkym co to aspon skusia. Ja mam trojrocne skusenosti s pisanim vedeckych clankov, ale poviem Vam napisat nieco kvalitne, co zaujme je nesmierne tazke. Ja sa do takeho radsej ani nepustam, iked mozno by sa to vydarilo. Radsej si budem vysivat svoje pozdravy z ktorych sa vytesujem kazdy den a mozno pride cas ked sa zacnu aj predavat. Lebo ked nieco robime s radostou a lahkostou a nelipneme na cieli tak uz len ta cinnost samotna nam prinesie stastie :-)

2014-04-26 20:27:263x

PetoValentovic veľmi dobrý žurnál, ďakujem za rady, som tu 2 mesiace a čítam, pozerám čo sa dá ale je tu toho naozaj veľa, takže takéto žurnály mi dosť pomáhajú, skoro všetky podobné rady aj iné som použil, ktoré som tu našiel a myslím, že to naozaj funguje, ešte ma aj redakcia umiestnila do výťahu za čo jej veľmi ďakujem, len neviem kde to mám napísať:- SOM VEĽMI RÁD, ŽE SÚ TU ĽUDIA, KTORÍ RADIA NOVÁČIKOM A NENECHÁVAJÚ SI KNOW HOW LEN PRE SEBA. Prajem veľa lajkov

2014-04-26 23:26:094x

Inush super rady a výborne spracované. Mňa ešte napadlo, že cesta k zviditeľneniu sa je aj cez darčeky. Nielen k objednávke - čo je veľmi milé ale tak všeobecne - priateľom alebo rodinným príslušníkom k sviatku darovať niečo zo svojej tvorby. Taký darček vie veľmi potešiť a tiež je to aj forma reklamy ak sa to dá tak nazvať....

2014-04-27 12:43:063x

KaDa Ďakujeme za skvelý žurnál. Do budúcna určite pomôže.

2014-04-27 19:52:291x

mina Ja len že ... tá bodka za číslovkou do nadpisu nepatrí :), ak som správne pochopila, ide o pätnásť tipov nie o pätnásty ... (číslovky základné, radové ... :) ). Nie som prehnane citlivá na gramatiku v rámci internetu, len toto mení význam vety ... tak trochu :) ... alebo celkom (?)

2014-04-27 20:05:452x

ribisska výborné rady, ešte si prosím pomôcť so žurnálmi. akosi nechápem návody, aj ked to skušam, tak po druhej vete už nechápem čo mám robiť a tak si netrufam isť do žurnalu, urobiť trend, alebo kolekciu. kamaratke som videla pri jej tovaroch " odporučame" ... viem že aj ja by som to chcela, len netuším ako. prosím o radu, moc ďakujem aj za body, vdaka sa mi zvýši návštevnosť a aj za dalšie rady :)

2014-04-27 23:40:432x

shabby.romantic Úprimná vďaka za cenné rady. Beriem k srdcu. Znie to celé veľmi logicky :)

2014-04-28 17:08:532x

magaela myslím, že pre začiatočníkov a mierne pokročilých handmade "marketingu" je to super napísané. :)

Ďakujem za zaradenie!!! :)

2014-04-28 21:15:132x

AdvancArt Dakujem super zurnal a super vela rad :)

2014-04-28 23:04:102x

koralienka Ďakujem za rady - beriem k srdcu.

2014-05-04 13:56:111x

HelkaAndr Děkuju za inspirativní a užitečný žurnál. Poctivě jsem si ho přečetla, některými radami se řídím tak nějak automaticky a intuitivně. Nedávno jem začala vyrábět i šperky s mými fotkami, které i sama nosím, jednak proto, že si dělám reklamu, ale hlavně proto, že z nich mám fakt radost a taky je s radostí vyrábím. A je zajímavé, jak hodně se mi mimo sashe prodávají - mezi známými, kolegy, kamarády. Skoro vždy mám po ruce krabičku, kde mám vyrobené šperky a kdykoli je tak můžu ukázat. Zkusím to vylepšit ještě tady na sashe :-)). Děkuju :-)

2014-05-16 09:25:11

Dr.Katka výborne spracované, a ďakujem za rady!

2014-06-15 11:01:00

maria1610 Skvelý žurnál, ďakujem za tipy :-)

2014-07-04 09:10:36

Katkart Super napísané... Ďakujem za skvelé rady! :)

2015-05-13 12:37:27

Ivana_Basti Výborné zhrnutie.

2015-09-28 13:19:41

euka_lyptus Skvelý článok s užitočnými radami - body 8 a 10 vyzerajú jednoducho a efektívne, určite skúsim. Vďaka!

2020-11-14 18:54:46

Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.

TOP Žurnál - Týždeň

Najlepšie žurnály posledného týždňa TOP žurnál mesiac »

TOP Žurnál Mesiac

Najlepšie žurnály mesiaca

Viac »
Kompletná hitparáda žurnálov »