Objednávka

Stav vašej objednávky môžete sledovať v sekcii "Objednávky", ktorú nájdete v pravom hornom rohu pod ikonou "Môj účet" -> "Objednávky". Predajca tam uloží podacie číslo objednávky, pomocou ktorého viete zistiť, kde balík práve je. 

Vždy môžete predajcu kontaktovať vútornou poštou a podacie číslo si vypýtať, alebo sa informovať o stave objednávky. 

 

Trochu detailnejšie o tom, ako funguje objednávanie: 

V rámci Objednávky máte možnosť si pri jednotlivých balíkoch od konkrétnych Predajcov zvoliť spôsob zasielania a platby balíka z ponúkaných možností konkrétneho Predajcu.

Predajcovia ponúkajú aktuálne na SAShE.sk tieto možnosti zasielania objednaných balíkov:

Informáciu o spôsobe zasielania balíkov má každý Predajca uvedenú v rámci svojho profilu, takže sa môžete dopredu pozrieť, či vám ponúkaný spôsob zasielania vyhovuje.

Po výbere spôsobu zasielania sa automaticky pripočíta k balíku výška poštovného, akú si účtuje daný Predajca pri zvolenom spôsobe zasielania.

K balíku máte možnosť vyplniť textovú poznámku pre daného Predajcu. Môžete v nej napr. špecifikovať objednávaný tovar, jeho veľkosť atď., ak predajca takéto možnosti poskytuje.

Vpravo máte predvyplnenú Adresu doručenia, ktorú môžete prípadne zmeniť. Povinné je tiež vyplnenie telefónneho čísla. Máte možnosť tiež zmeniť svoj email, na ktorý vám prídu dôležité info o objednávke, napríklad podklady k platbe.

Ak ste s Objednávkou spokojný, kliknite na Objednať s povinnosťou platby. Týmto záväzne potvrdzujete Objednávku a informácia o nej odchádza ku konkrétnemu Predajcovi/Predajcom (podľa počtu objednaných balíkov).

Po odoslaní Objednávky dostávate automaticky informáciu o vykonanej Objednávke na váš email.