Ako riešiť problém s nákupom/doručením?
Všetky problémy s nákupom alebo doručením treba primárne riešiť s predajcom, u ktorého ste nakúpili a to prostredníctvom internej Pošty.
V momente Uzatvorenia obchodu medzi Predávajúcim a Kupujúcim prechádza zodpovednosť za proces platby a následného zasielania Balíkov výhradne na predajcu, keďže vstupujú do vzťahu Kupujúci - Predávajúci.
V procese predaja a zasielania tovaru smerom ku Kupujúcemu nesie výhradnú zodpovednosť za nedodanie alebo nezodpovedajúce, či nekvalitné dodanie tovaru výhradne Predajca.
Prípadné konflikty vzniknuté v procese predaja a zasielania tovaru rieši Predajca v plnej zodpovednosti sám a na vlastné náklady (reklamácia, záruka, vrátenie peňazí). Od predajcov na SAShE sa očakáva výrazne pro-klienstký a profesionálny prístup.
SAShE.sk nezodpovedá za vrátenie peňazí v prípade stornovania zaplatenej Objednávky zo strany Kupujúceho alebo Predajcu.
V prípade stratenej objednávky, reklamácie alebo iných problémov, treba komunikovať priamo s predajcom, pomocou internej pošty na SAShE a riešiť problém priamo s ním. Riešenia problémov s objednávkou by mal mať predajca publikované v obchodných podmienkach vo svojom SAShE obchode.
Ak chcete ako Kupujúci zrušiť svoju Objednávku, ktorá ešte nebola potvrdená zo strany Predajcu, čo najskôr kontaktujte prostredníctvom internej Pošty konkrétneho Predajcu so žiadosťou o zrušenie Objednávky.
V prípade, že Objednávka už bola Predajcom potvrdená, stále sa môžete pokúsiť o dohodu stornovania prostredníctvom internej Pošty. Výsledok je výhradne vecou dohody medzi Predajcom a Kupujúcim prostredníctvom Pošty na SAShE.sk.