Riešenie problémov s predajom

Všetky problémy vzniknuté s nákupom alebo doručením vecí je treba riešiť pomocou internej Pošty priamo s kupujúcim, ktorý si od vás vec objednal. SAShE.sk je len sprostredkovateľom predaja a nevstupuje do vzťahu predajca-kupujúci, teda nenesie právnu zodpovednosť za uhradenie, či doručenie tovaru. Samozrejme ako sprostredkovateľ je SAShE maximálne nápomocné pri riešení problémov vo vzťahu predajca-kupujúci.

Pred potvrdením zákazky si môžete kliknúť na Hodnotenie kupujúceho, v ktorej nájdete varovanie alebo pozitívne hodnotenie od ostatných predajcov, u ktorých kupujúci nakúpil. 

Promptná komunikácia s kupujúcim je najlepší spôsob, ako predísť nedorozumeniam počas nákupu. Ak si kupujúci u vás objednal, odporúčame s ním nadviazať komunikáciu cez internú Poštu a informovať ho, že čakáte na jeho platbu a vec pošlete/koľko bude trvať výroba na zákazku atď. 

Pokiaľ kupujúci objednávku 7 dní neuhradí, systém vám ponúkne môžnosť poslať kupujúcemu automatické upozornenie. Upozornenie môžete poslať kliknutím na link v Možnostiach balíka vo vašich Objednávkach. 

Ak po niekoľkých dňoch kupujúci nezareaguje na Poštu ani systémové upozornenie, odporúčame vám informovať kupujúceho o tom, že sa chystáte požiadať o storno objednávky a potom objednávku stornovať. Informácie o stornovaní nájdete v tomto článku.

Z našej skúsenosti plynie, že pokiaľ má niekto záujem vec kúpiť, učiní tak promptne, bez dlhého čakania alebo komplikácií. Samozrejme, môžu sa prihodiť rôzne životné situácie. Dlhé, nevysvetlené otáľanie má však väčšinou špekulatívny zámer. 

SAShE.sk nenesie žiadnu zodpovednosť za platbu Balíkov zo strany Kupujúcich, ani za ich zasielanie zo strany Predávajúcich. Výhradnú zodpovednosť za nedodanie alebo nezodpovedajúce, či nekvalitné dodanie tovaru nesie Predajca.