Bodka

Dobrá fotografia je pri predaji cez internet kľúčová. Jej funkciou je prilákať do vášho obchodu zákazníkov a taktiež im poskytnúť aj všetky dôležité informácie o produkte. Pre jednu fotografiu to môže byť príliš ťažká úloha, preto pre prezentáciu vašich výrobkov využívajte viacero typov fotografií.

 

Ak do fotenia investujete rovnakú energiu, ako do vašich výrobkov a nezastavíte sa pri prvom fotografickom neúspechu, bude to najlepšia vec, ktorú môžete pre váš predaj spraviť.

 

Ak fotenie nie je vaša šálka kávy a radi by ste ho prenechali na niekoho, kto má s fotením viac skúseností, je to úplne v poriadku. A nemusí to byť hneď profesionálny fotograf. Vo vašom okolí možno máte niekoho, kto fotí a bude vám vyhovovať štýlom aj cenou.

Zorganizovať fotenie nie je žiadna veda, ale je to akcia, ktorá vyžaduje investíciu času a energie viacerých ľudí naraz. Preto by ste sa naň mali dobre pripraviť, napísať si scenár, mať záložné riešenia, aby boli na konci dňa na karte fotoaparátu presne také zábery, aké ste si pre svoje výrobky vysnívali.

Inšpiratívnych fotografov je na SAShE naozaj dosť, pre príklad vyberieme tých najkreatívnejších, ktorí do svojich fotení naozaj neváhajú investovať nielen mnoho energie, ale aj invencie: Jaroslava Wurll Kocánová, Magaela, 50 ARCHES, Sidumilu, Shabby.Romantic, PURE...