Vkladanie nových výrobkov

Pravidelné pridávanie výrobkov do vašej galérie je dôležité pre zviditeľnenie sa a aj pre udržanie návštevnosti. Autor, ktorý tvorí konzistentne, teda pravidelne prináša novinky, udržiava pozornosť svojich zákazníkov. Predstavte si napríklad, že si u vás niekto zakúpi výrobok, s ktorým je spokojný. Odporučí vás niekomu ďalšiemu, kto na základe toho príde do vašej galérie, ale nenájde tam nič podobné, čo by ho zaujalo, prípadne vás nenájde vôbec. Takáto situácia môže spôsobiť celkové sklamanie z vašej značky aj zo SAShE stránky. Preto je veľmi dôležité starať sa o "život" vo vašej galérii a byť stále aktívny. Viac o tejto stratégii úspechu na SAShE píšeme v 3. kapitole v sekcii Aktuálnosť ponuky.

Nový výrobok vám odporúčame pridať minimálne raz za mesiac, ale ideálne častejšie. Samozrejme, závisí to aj od toho, či tvoríte v kolekciách alebo pridávate individuálne výrobky priebežne. Priebežné pridávanie je dobré plánovať a radšej pridávať každý týždeň po jednom, ako vypustiť viac nekonzistentných výrobkov naraz a následne sa na pol roka odmlčať. Zákazníci na vás môžu v záplave iných značiek aj celkom zabudnúť. Výnimku, samozrejme, tvoria ucelené kolekcie, ktoré chcete promovať ako celok a vypustiť do sveta naraz, ideálne aj s adekvátnou kampaňou sprevádzanou žurnálmi, nomináciami na výklady, trendmi, kolekciami...

Práve pridané veci sa zároveň zobrazujú na titulnej stránke SAShE, vďaka čomu vás môžu objaviť noví zákazníci. A nielen to, ak má váš obchod niekto uložený medzi obľúbenými predajcami, vaše výrobky sa mu zobrazia v Novinkách a prídu mu aj v newslettri (v prípade, ak je prihlásený na jeho odber).


Mať pravidelnú, aktívnu, konzistentnú ponuku výrobkov na SAShE patrí určite k základom úspechu.