Aktuálnosť ponuky

Ak chcete svoju značku vryť do povedomia kupujúcich, jednoznačne by ste mali pridávať výrobky do ponuky pravidelne alebo ponuku svojich výrobkov aktualizovať. V 5. kapitole nášho návodu podrobnejšie rozoberáme konkrétne funkcionality SAShE stránky, ktoré vám pomôžu zviditeľniť sa, vrátane aktualizácie, teda oživovania výrobkov v ponuke vašej galérie.

Doba medzi tým, ako pridávate výrobky, by nemala byť príliš dlhá. Samozrejme, záleží na tom, či pridávate výrobky jednotlivo alebo v kolekciách. Aktuálne pridaný výrobok sa objaví na hlavnej stránke SAShE, v Novinkách od obľúbených predajcov, ktoré sú veľmi navštevované a príde aj v Newslettri všetkým kupujúcim, ktorí ho odoberajú. To sú hneď tri extra plochy, kde sa vašim zákazníkom pripomeniete. 

Pri pridávaní výrobkov si môžete zvoliť stratégiu, ktorá vyhovuje tempu vašej tvorby. Môžete tvoriť vo vlnách a pridávať výrobky v ucelených kolekciách, ktoré bude spájať jednotný vizuál, prípadne aj pridružená kampaň (žurnál, aktivity na stránke aj naživo). Alebo si nájdete pravidelný rytmus pridávania niekoľkých výrobkov zodpovedajúci vašej mesačnej produkcii, na ktorý si zvyknú aj vaši zákazníci a budú vedieť, že sa môžu pravidelne tešiť na novinky vo vašej galérii.

 

Chápeme, že v reálnom živote je niekedy ťažké dodržať pravidelnosť, ale aj v tom spočíva majstrovstvo, ktoré odlišuje úspešné značky od tých menej úspešných. 

 

Ak dlhšie nepridávate výrobky alebo pridávate veľmi sporadicky a nepravidelne, je možné, že si zákazník nájde v bohatej ponuke na SAShE alternatívu a nakúpi u inej značky.