Prečo nikde nie som?

Nedostatočná kvalita fotiek je jednou z najčastejších príčin, prečo sa výrobok nedostane na titulku. Dobrá fotografia je absolútnym základom pri predaji cez internet. Často nás v redakcii mrzí, keď dobrým produktom jednoducho nemôžeme dať priestor na titulke z dôvodu nedostačujúcej kvality fotiek. Časté problémy sú napríklad príliš tmavá fotka, nesprávna kompozícia, nevhodne zvolené pozadie. Ak sú fotky na výrazne inej kvalitatívnej úrovni, ako fotky iných autorov uverejňovaných na hlavnej stránke, nie sme ich schopní zladiť do spoločnej koláže. V 2. kapitole sa bližšie venujeme tipom, ako fotiť svoje výrobky. Ak máte pocit, že toto je váš problém, naozaj vám odporúčame dôsledne si ju prečítať a urobiť menšiu či väčšiu investíciu do prezentácie vašich rukodielnych výrobkov v priestore internetu.

 

SAShE má pre vytváranie stránky k dispozícii len vaše fotografie, preto sa uistite, že dosahujú kvalitu, akú by ste sami ako zákazník potrebovali pre rozhodnutie sa o kúpe. 

 

Ak máte v ponuke dlhšiu dobu zopár výrobkov, s ktorými sa vám nedarí a váš predaj nerastie, máte práve ideálnu možnosť zrevidovať svoju značku. Pozrieť sa na ňu s odstupom a aj na základe nášho návodu zhodnotiť, čo by sa dalo vo vašej tvorbe zmeniť, zlepšiť alebo skorigovať. Tu vás odkážeme na 1. kapitolu, kde si spoločne s nami môžete nanovo zadefinovať celú svoju značku a 3. kapitolu, kde si môžete vybrať niektorú zo stratégií na skvalitnenie ponuky vašich výrobkov.

Možno sa treba pozrieť na samotný výrobok a posunúť ho kvalitatívne ešte o krok ďalej. Možno by pomohla konzistentnejšia a prehľadnejšia ponuka výrobkov, teda galéria, v ktorej sa zákazník rýchlo zorientuje. Možno sa treba pokúsiť zjednodušiť svoju tvorbu a nájsť v nej svoj bestseller, teda kúsok, ktorý vám pri relatívne nízkych nákladoch zabezpečí pravidelný príjem. Veríme, že aspoň jedna z navrhovaných stratégií vám pomôže posunúť vašu tvorbu o krôčik ďalej. Možno k hlavnej stránke na SAShE, ale najmä k vašim zákazníkom.