Bodka

Povedzme, že vyrábate kvalitné, jedinečné, ekologické drevené doplnky do detskej izby, ktoré ste práve pridali na SAShE vyzbrojené lákavými fotkami a výstižnými textami. V tomto momente ste už na trištvrte cesty k úspechu. Ponúkate originálny a kvalitný produkt s dobrou prezentáciou a navyše o túto kategóriu výrobkov je aktuálne veľký záujem. Čo v praxi znamená, že tam niekde za počítačmi sedí relatívne slušné množstvo ľudí, ktorí sú schopní kúpiť váš výrobok. Je veľmi pravdepodobné, že si vaše výrobky už všimla redakcia SAShE alebo ľudia z komunity, ktorí nám pomáhajú vytvárať výbery na hlavnú stránku. Všetka táto snaha by vám mala priniesť vytúžený záujem o vašu tvorbu a tým pádom aj objednávky výrobkov. 

Čakáte, kedy príde zádrheľ? Žiadny nepríde. Toto je štandardný a v praxi neraz zaznamenaný úkaz nazývaný úspech na SAShE.

Na záver prvej kapitoly venovanej budovaniu vašej značky by sme vám chceli zopakovať vetu, ktorou sme túto kapitolu začínali a to, že tvorba milovanej značky je proces. Preto od vás nikto neočakáva, že prinesiete všetko naraz a zrodí sa hviezda, aj keď na SAShE sa stávajú aj také veci. Väčšina autorov na SAShE je niekde na svojej ceste k dobrej značke a stránka sa im snaží dať priestor, aby mohli rásť, učiť sa, získavať spätnú väzbu, robiť chyby a zlepšovať sa. 

 

Samozrejme, že jediným merítkom úspechu nie je to, aby za vašou značkou “šaleli davy”. Tvoriť len pre radosť z tvorby, bez potreby úspechu, je úplne v poriadku. Pokiaľ však chcete verných a spokojných zákazníkov, pokiaľ chcete, aby vám značka zarábala na živobytie, ak chcete čítať pochvalné komentáre alebo by ste sa radi videli vo výberoch redakcie na hlavnej stránke SAShE, bez kvalitného produktu, zodpovedajúcej prezentácie a poctivého servisu to nepôjde.

 

Nedokážeme za vás vyrobiť kvalitné produkty, ale dávame vám inšpiratívny a dôstojný priestor na ich prezentáciu a vieme vás naučiť, ako ich dať vašim zákazníkom do pozornosti citlivo a s úctou k vašej vynaloženej kreativite a práci.