Bodka

Vieme, že tvorba je často vecou spontánnej aktivity a aj vďaka tomu prináša výrobcom veľa radosti. Akonáhle však vstupujete so svojimi výrobkami na trh, majte na pamäti, že od svojich zákazníkov v postate žiadate, aby vymenili svoje peniaze za váš výrobok. Znamená to, že sa preň musia najprv rozhodnúť v konkurencii iných výrobkov na SAShE alebo v ponuke komerčných obchodov s hračkami, textilom, doplnkami. A vaším cieľom nie je len prezentácia vašich schopností, ale aj spokojnosť zákazníkov, ktorí budú šíriť dobré meno vašej značky a opakovane sa k nej vracať. Táto úloha vyžaduje trošku viac než len radosť z tvorby.

 

Vyžaduje zodpovednosť, snahu chápať princípy predaja, zákazníckeho správania a v neposlednom rade snahu prispôsobovať sa do istej miery svojim zákazníkom a ich potrebám.

 

Cieľom vášho snaženia určite nie je zmeniť svoju autorskú identitu v snahe vyhovieť zákazníkovi. Práve naopak, zachovanie duše vašej tvorby je jej podstatou a najväčšou devízou. 

 

Cieľom je prezentovať vašu náročnú rukodielnu tvorbu zákazníkom v priestore internetu dôstojne, profesionálne a postarať sa o dlhodobú prosperitu a udržateľnosť vašej značky na trhu k spokojnosti vás, aj vašich zákazníkov.

 

Snáď sme vám priniesli niekoľko užitočných a praktických návodov ako tento neľahký proces realizovať v praxi.