Zákaznícky servis počas nákupu

V pravom hornom rohu vašej galérie na SAShE svieti oznámenie o novej zákazke. Vieme, že každá zákazka je pre vás radosťou a takou malou oslavou. Oslavou vašej tvorby, vášho stráveného času, vašich unavených rúk, očí, chrbtice. Oslavou vašej kreativity. Rovnako sa na svoju objednávku na druhej strane teší váš zákazník. Je plný očakávania. Nakúpil na internete, možno od neznámeho autora, možno nevie, čo očakávať, možno sa teší na overený originálny rukodielny produkt.

 

Napriek tomu, že zákazník je o vykonaní svojej objednávky informovaný automaticky systémom, odporúčame vám nájsť si trochu času a poslať mu správu, v ktorej mu poďakujte za nákup a uistíte ho, že na jeho balíčku už pracujete. Najmä nový zákazník môže mať trošku strach, či mu balíček vôbec príde. Ak máte čo i len trochu času, doprajte mu ten pocit istoty, aby sa mohol tešiť na vecičku zo SAShE.

Zákazky v ideálnom prípade potvrdzujte promptne, mali by ste mať zapnuté automatické potvrdzovanie balíkov. Rovnako neodkladne a dôsledne odklikávajte informácie o ďalšom priebehu zákazky, teda ak zákazník zaplatí objednávku alebo ak odošlete balíček.

 

Všetky tieto kroky sú súčasťou vášho zákazníckeho servisu. Pre zákazníka túžobne čakajúceho na originalitku zo SAShE sú to cenné uistenia. Spomeňte si, ako veľmi sa na objednaný balíček tešíte vy, keď ste v koži zákazníka.

 

Podobne na správy od vašich zákazníkov je dobré reagovať čo najrýchlejšie. Na druhej strane môže byť človek, ktorý má trochu obavu, či nákup na SAShE prebehne v poriadku alebo možno človek, ktorý súrne potrebuje originálny darček na detskú oslavu. Možno je tam človek, ktorý len potrebuje cítiť trochu snahy a ochoty. 

Je nám jasné, že s niektorými ľuďmi môže byť komunikácia ťažšia a možno sa vám niekedy bude zdať nemožné vyhovieť ich požiadavkám. V takýchto situáciách sa snažte byť trpezliví, empatickí a profesionálni. Myslite na to, že aj komunikáciou so zákazníkmi budujete názor na vašu značku a aj jedny pretečené nervy môžu spôsobiť reťaz zlých udalostí a zbytočné pošramotenie dobrého mena.

 

Sme len ľudia, ale vy ako autor už nereprezentujete len seba, ale aj svoju tvorbu, svoju značku a celé SAShE.

 

Je veľmi dôležité udržiavať aktuálnu ponuku vo vašom obchode na SAShE a mať prehľad o skladových zásobách. Nie je nič frustrujúcejšie, ako keď si zákazník objedná výrobok a predajca mu objednávku zamietne, pretože vecičku už predal mimo SAShE. To isté platí aj pri výrobkoch, ktoré sú údajne skladom, no na ich dodanie napokon zákazník čaká tri týždne. Vypĺňajte teda dôsledne informáciu o počte výrobkov na sklade alebo trvaní výroby a pravidelne ju aktualizujte.