Ako viesť svoju galériu na SAShE

Poradili sme vám, ako svoje produkty tvoriť, dôstojne odfotiť, aj akú stratégiu zvoliť na ich úspešné odprezentovanie zákazníkom. Poďme teraz ku konkrétnym funkcionalitám, ktoré vám pre predaj rukodielnych výrobkov poskytuje galéria na SAShE.

SAShE ponúka množstvo nástrojov, prostredníctvom ktorých sa môžete prihovárať svojim zákazníkom. Ako sme už spomínali, je ideálne, ak je táto komunikácia jednotná. Teda ak vaše logo, profilová fotka, fotky výrobkov, texty, články nesú podobné znaky tak, aby vás zákazníci ľahko spoznali a zapamätali si. Výsledkom bude zákazník, ktorý okamžite rozpozná vašu značku v záplave ostatných, čo mu uľahčí a spríjemní nakupovanie a zároveň vytvorí vzťah k vašej značke. 

Pre vytvorenie harmonickej mozaiky vašej značky môžete vo svojej galérii využiť tieto možnosti:

Profilová fotografia

Niektorí predajcovia používajú ako profilovú fotografiu logo značky, iní zas fotku seba či svojho výrobku. V ideálnom prípade odporúčame profilovú fotografiu vás ako výrobcu, dodá to vašej galérii “ľudskú tvár”, pomôže značke k autenticite, dôveryhodnosti. Samozrejme, pokiaľ máte kvalitné logo, ktorým je už vaša značka známa, je tiež možné ho použiť namiesto profilovej fotografie. Použiť v profilovej fotke záber výrobku, rôzne grafiky či neurčité fotografie skôr neodporúčame.

Hlavičková fotografia (cover foto)

“Cover foto” je ďalším veľmi dôležitým vizuálnym prvkom vo vašom obchode na SAShE. Nachádza sa v hornej časti a je zarovnaná na celú šírku vášho profilu. Je to pomerne veľká plocha, na ktorej môže dobre zvolená fotografia zaujať návštevníka, vyvolať emócie a navodiť želanú atmosféru. Jej formát je trochu špecifický (1300 x 300 px). Je dobré na to myslieť už pri samotnom fotení, aj pri orezávaní konkrétnej fotografie. Nezaostrená či nevhodná fotografia môže na tejto naozaj veľkej a reprezentatívnej ploche napáchať viac škody ako osohu. Myslite aj na to, aby cover fotka neuberala pozornosť tomu najdôležitejšiemu vo vašej galérii - výrobkom, ktoré sú zobrazené nižšie.

Profilový text

V pár slovách priblížte ľuďom hlavnú filozofiu vašej značky a aké výrobky nájdu zákazníci vo vašej ponuke.

 

Okrem povinných funkcionalít, určite odporúčame využívať aj tie dobrovoľné:

Vlastné kategórie

Každý predajca na SAShE si môže vytvoriť vlastné kategórie a podkategórie s popismi. Túto možnosť nájdete v záložke „Moje veci“ a určite by ste ju mali využiť. Vlastné kategórie a podkategórie vnesú poriadok do vášho obchodu a sú dôležité aj pre výsledky vyhľadávania na SAShE a Google. Názvy kategórií by mali byť informatívne, jednoduché a výstižné, aby bolo zákazníkovi jasné, čo sa v kategórii skrýva. Popisy by mali vhodne dopĺňať názvy kategórií / podkategórií a podrobnejšie vysvetľovať, aké veci tu nájdeme.

 

Nesprávny názov: Hrejivky
Správny názov: Zimné detské čiapky
Nesprávny popis: Vecičky pre drobcov
Správny popis: Háčkované čiapky vyrobené z príjemnej a jemnučkej 100% merino vlny. Čiapky sú veľmi teplé a vhodné na zimu.

 

Žurnál

Písanie žurnálov je výborný spôsob, ako zvýšiť záujem kupujúcich o vaše výrobky a dostať vašu tvorbu do povedomia ľudí. Viac o žurnáloch a ďalších možnostiach zviditeľnenia vašej značky na SAShE budeme písať v 5.kapitole.

Upozornenie v profile

V malom rámčeku môžete svojich zákazníkov pár slovami informovať a dôležitom dianí vo vašej galérii, nových kolekciách, zľavách...