Bodka

Zákaznícky servis nie je len o komunikovaní praktických záležitostí s kupujúcim. Je súčasťou identity vašej značky, atmosféry vašej galérie na SAShE a úspechu vášho predaja. Ak bude váš zákazník s nákupom spokojný, do vášho obchodíku zavíta opäť a odporučí vás známym.

Ústretovým krokom k zákazníkom je už samotná ponuka vašich výrobkov, vizuálna, aj praktická stránka vašej galérie na SAShE, aktuálnosť informácií, ochota predajcu, následne rýchlosť komunikácie, balenie výrobkov a v neposlednom rade samotná kvalita zakúpeného výrobku. Tá je vašou najlepšou reklamou. 

Dobré vzťahy sú nadovšetko. Situácie so zákazníkmi je dobré riešiť s chladnou hlavou, ochotne, empaticky a profesionálne. Myslite na to, že každé vaše slovo prispieva k budovaniu vašej milovanej značky.