Produkt

Predávate rukodielne výrobky. To sú veci kupované s láskou, ale rovnako aj s očakávaním, že splnia svoj praktický účel. Na SAShE dnes už zákazníci napĺňajú množstvo svojich potrieb, takže ich reakciou na váš výrobok by nemalo byť len “jééj, to je pekné”, ale aj “toto je výborne vymyslené a vyrobené, stojí to za investíciu mojich peňazí”

Vieme vám poradiť, ako vytvoriť a prezentovať svoju rukodielnu značku v priestore internetu. Od vás k úspešnému výsledku budeme potrebovať len jedno. Kvalitný produkt. 

 

Dobrý nápad a kvalitný výrobok s dobrou prezentáciou v priestore internetu dokáže nováčikovi na SAShE zabezpečiť úspech v priebehu niekoľkých týždňov.

 

Sledujeme takéto príbehy už veľa rokov a vždy sa z nich rovnako tešíme. Poctivosť jednoducho ľudia vedia oceniť. Kvalitný produkt nie je ťažké zadefinovať. Je to taký produkt, za ktorý zákazníci radi opakovane utratia svoje peniaze, pretože im prináša radosť, spokojnosť a dlhodobo im dobre slúži. Znie to jednoducho, ale sami najlepšie viete, že je za tým kopec práce. Poďme si to teda rozmeniť na drobné.

 

Kvalita v rukodielnom svete znamená v prvom rade nápad a neprezradíme vám žiadne tajomstvo, keď napíšeme, že nápadité výrobky sú tie najúspešnejšie na SAShE.

 

Poznáte ich dobre aj vy. Sú to tie kúsky, pri ktorých vám poskočí srdce a poviete si “to je skvelý nápad!”, prípadne “prečo som to nevymyslel/a ja?”. Ak cítite, že práve nápaditosť je vaša slabá stránka, ak neviete, čo nové priniesť svojim zákazníkom a kam posunúť svoju tvorbu, cestou k dobrému nápadu je premýšľať nad tým, po čom vaši zákazníci túžia alebo čo potrebujú. Je logické pátrať po tom, čo vašim zákazníkom chýba, aké veci na SAShE hľadajú, čo radi nakupujú, čo si vyslúžilo najviac “lajkov”, komentárov.

SAShE vám k tomu poskytuje štatistiky a zhrňujúce články, kde môžete nájsť potrebné informácie, napríklad najvyhľadávanejšie slová na stránke či najpredávanejšie produkty.

Originálny, trendový, svieži dizajn alebo naopak oslava tradície a zručnosti našich predkov, to sú napríklad dve overené cesty k úspechu na SAShE. Preklad prosím? Trendovým nápadom sú napríklad minimalistické kožené kabelky poskladané ako origami. Tradičnejším nápadom sú ľanové vrecúška na nákup potravín s folklórnym motívom. A už tu máme dva nápady.

 

"Pokúsiť sa preraziť na SAShE výrobkami do domácnosti, pre deti alebo zo svadobného segmentu môže byť momentálne omnoho lepšou štartovacou čiarou ako výroba náušníc či štrikovanie, kde je ponuka už značne presýtená. Samozrejme, záleží aj na tom, čo ponúknete. Aj v presýtenej kategórii sa dá urobiť “diera do SAShE”, vyžaduje si to ale dobrý nápad :)" 

 

Nápad, samozrejme, nie je pri ceste za dobrým produktom všetko. Pri predaji rukodielnej tvorby si okrem dobrého nápadu vaši zákazníci zaslúžia aj kvalitné spracovanie. Ľudia za váš výrobok zaplatia svoje ťažko zarobené peniaze a jednoducho za ne musia dostať kvalitný produkt. Taký, ktorý budú dlho a radi používať.

Myslite na to pri tvorbe svojich výrobkov. Venujte dostatok času zdokonaleniu vašej techniky tvorby. Hľadajte lepšie materiály, lepších dodávateľov, testujte svoje výrobky na iných ľuďoch, žiadajte od nich spätnú väzbu, spolupracujte s inými autormi. A v neposlednom rade, sami váš produkt používajte, žite s ním, skúšajte ho na vlastnej koži.

 

Ak chcete, aby si váš výrobok niekto kúpil, mali by ste ho sami milovať a byť spokojný len s perfektným výsledkom.

 

"Voči zákazníkom treba byť čestný a úprimný a hlavne s nimi komunikovať, aby vedeli, že ste tu pre nich, vážite si každú jednu objednávku - či sú to jedny náušničky, alebo ručne maľovaná kabelka. Nikdy by som si nedovolila tvoriť a predávať produkt, o kvalite ktorého by som sama nebola presvedčená."   Blubery